دستیار هوشمند صوتی چندزبانه هواوی راه‌اندازی می شود

دستیار هوشمند صوتی چندزبانه هواوی راه‌اندازی می شود

دستیار هوشمند صوتی چندزبانه هواوی راه‌اندازی می شود. شرکت هواوی تصمیم دارد یک دستیار صوتی چندزبانه به نام سلیا وارد بازار کند. این دستیار هوشمند، اولین بار در گوشی پرچمدار پی۴۰ شرکت هواوی و در شش کشور مختلف دنیا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

هواوی چندی پیش رسماً اعلام کرد که تصمیم دارد یک دستیار هوشمند و مجازی صوتی روانه بازار کند. این شرکت قصد دارد این دستیار را در خارج از چین در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار دهد.

به گزارش فارسیها و به نقل از ونچربیت، هواوی پیش از این دستیار هوشمند صوتی خود تحت عنوان شیائویی یا “Xiaoyi” را روانه بازار کرد ولی طبق گزارش‌ منابع آگاه، مدتی است که دارد روی یک دستیار هوشمند برای بازارهای بین‌المللی کار می‌کند. سلیا نام این دستیار صوتی جدید است که قرار است اولین بار در گوشی‌های جدید P40 در شش کشور مختلف جهان در اختیار کاربران و علاقمندان به این گوشی قرار بگیرد.

دستیار هوشمند صوتی چندزبانه هواوی راه‌اندازی می شود

شرکت هواوی برنامه‌ریزی کرده است که در آینده نزدیک این دستیار هوشمند صوتی را در سایر دستگاه‌های خود ارائه دهد. قرار است که سلیا به زودی در اختیار علاقمندان به برند هواوی در کشورهای انگلستان، فرانسه، اسپانیا، شیلی، مکزیک و کلمبیا قرار گیرد. این دستیار هوشمند به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیولی گفتگو خواهد کرد.

این شرکت چینی تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند جایگاه سامسونگ را در بازار جهانی گوشی هوشمند بگیرد. هواوی در مسیر خود بسیار موفق بود و چیزی نمانده بود که به هدف خود برسد که ناگهان با تحریم‌های آمریکا مواجه شد و به مشکل خورد. دولت آمریکا، گوگل را از همکاری با هواوی بازداشته است و به همین خاطر این مجموعه باید فکر استفاده از خدمات گوگل و اندروید را از سر خود خارج کند. در نتیجه هواوی مجبور است از یک دستیار هوشمند صوتی جدید استفاده کند.

هواوی برای این‌که بتواند توانمندی خود را ثابت کند، تلاش زیادی خواهد کرد و سعی می‌کند که کیفیت و قابلیت دستیار هوشمند صوتی جدید (سلیا) از گوگل اسیستنت هم بیشتر باشد. کاربران به دو روش می‌توانند این دستیار را فعال کنند:
۱٫ گفتن «هِی سلیا»
۲٫ فشار دادن و نگه داشتن دکمه مخصوص روشن کردن
سپس کاربران می‌توانند از سلیا بخواهند که تماس تلفن بگیرد، پیامک ارسال کند، هشدار تعیین کند، بلوتوث را خاموش کند و غیره.

 

منبع: itna

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.