بهترین قابلیت‌های اسپاتیفای پریمیوم

افرادی که خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم را انجام داده‌اند، از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار خواهندشد. Spotify توانایی عجیبی در درک ترجیحات موسیقی دارد و آن را به لیست‌های پخش شخصی سازی شده هدایت می‌کند. این لیست‌های پخش که از تاریخچه گوش دادن شما به موسیقی ها انتخاب شده‌اند، از طریق بخش جستجو در برنامه تلفن همراه و دسک‌تاپ قابل دسترسی است. در ادامه بهترین قابلیت‌هایی که با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم در اختیار شما قرار می‌گیرد را عنوان کرده‌ایم.

یک لیست پخش جدید بر اساس لیست پخش موجود ایجاد کنید

یک راه سریع برای ایجاد لیست‌های پخش بیشتر از برنامه دسکتاپ این است که به Spotify اجازه دهید لیست‌های پخشی را از لیست‌هایی که قبلا ایجاد کرده‌اید، ایجاد کند. این ویژگی یک لیست پخش موجود را می‌گیرد و فوراً یک آهنگ جدید از موسیقی مشابه تولید می‌کند و فقط زمانی کار خواهدکرد که لیست پخش منبع مال شما باشد. برای انجام این کار، بر روی یک لیست پخش کلیک راست کرده و ایجاد لیست پخش مشابه را انتخاب کنید.

فهرست پخشی را که ایجاد کرده‌اید، تقویت کنید

در صورت خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم، اگر برای تنظیم یک لیست پخش کمک می‌خواهید، اما قصد ندارید کاملاً به الگوریتم Spotify تکیه کنید، ویژگی Enhance برای شما مناسب است. یک لیست پخش شخصی باز کنید، سپس روی دکمه Enhance در بالای صفحه اصلی لیست پخش ضربه بزنید. Spotify آهنگ‌های مشابهی را اضافه می‌کند که با یک نماد سبز مشخص شده‌اند. اگر هر یک از آهنگ‌های توصیه شده را دوست دارید، روی علامت مثبت ضربه بزنید تا برای همیشه به لیست پخش اضافه شود.

Spotify

در یک لیست پخش با دیگران همکاری کنید

در صورت خرید اکانت اسپاتیفای، این اپلیکیشن دعوت از دوستان را برای پیوستن به یک لیست پخش و اضافه کردن آهنگ به آن آسان می‌کند. هرکسی که در لیست پخش مشترک گنجانده شده باشد، می‌تواند آهنگ‌ها را اضافه، حذف و دوباره ترتیب دهد.

برای خرید اکانت اسپاتیفای و ایجاد یک لیست پخش مشترک در برنامه تلفن همراه، یک لیست پخش جدید ایجاد کرده و یا یک لیست پخش موجود را باز کنید. روی نماد لیست پخش مشترک که شبیه فردی با علامت مثبت است، ضربه بزنید و یا می‌توانید روی سه نقطه کلیک کنید، سپس Make colaborative را انتخاب کرده و هنگامی که لیست پخش مشترک شد، می‌توانید لینک را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Spotify Blend یکی دیگر از ویژگی‌های خوب است که به حداکثر ده کاربر اجازه می‌دهد تا یک لیست پخش مشترک بر اساس عادت‌های شنیداری اخیر خود ایجاد کنند. برای ایجاد لیست پخش Blend در برنامه تلفن همراه، پس از خرید اکانت اسپاتیفای، بخش Made for you را از بخش جستجو پیدا کنید و سپس روی Create a Blend ضربه بزنید. پس از پیوستن شخص دیگر، یک لیست پخش به طور خودکار ایجاد می‌شود که روزانه به روز می‌شود.

نکته سریع: اگر به طور تصادفی یک لیست پخش را حذف کردید یا نظر خود را تغییر دادید، می‌توانید با مراجعه به نمایه خود لیست‌های پخش را ظرف ۹۰ روز بازیابی کنید.

لیست‌های پخش را در پوشه‌ها سازماندهی کنید

اگر علاقه زیادی به دنبال کردن و ساختن لیست پخش خود دارید، احتمالاً می‌دانید که کتابخانه می‌تواند به سرعت شلوغ شود. با ایجاد پوشه‌هایی که لیست‌های پخش مشابه را در کنار هم قرار می‌دهند، به مجموعه خود نظم دهید. فقط می‌توانید پوشه‌های لیست پخش را در برنامه دسک‌تاپ یا پخش‌کننده وب ایجاد کنید، اما در همه دستگاه‌ها نشان داده می‌شوند.

آلبوم‌های مورد علاقه خود را دوباره سفارش دهید و تغییر دهید

برای شنوندگان با حساب‌های پریمیوم، Spotify به شما امکان می‌دهد آلبوم‌ها را تنظیم و تغییر دهید. اگر آهنگ‌ها را به ترتیب متفاوت ترجیح می‌دهید، یا اگر قصد دارید یک آهنگ را به طور کلی حذف کنید، یک آلبوم را پخش کرده و سپس روی نماد صف در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و از اینجا می‌توانید آهنگ‌ها را دوباره مرتب کنید و حذف کنید.

کیفیت صدا را متناسب با نیاز خود تغییر دهید

در برنامه‌های دسکتاپ و موبایل، Spotify چهار سطح کیفیت پخش را ارائه می‌دهد: ۲۴ کیلوبیت بر ثانیه (کم)، ۹۶ کیلوبیت بر ثانیه (عادی)، ۱۶۰ کیلوبیت بر ثانیه (بالا) و ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه (بسیار زیاد).

در حالی که پلتفرم به طور خودکار کیفیت صدا را بر اساس اتصال شبکه شما تغییر می‌دهد، قانون کلی این است که اگر می‌خواهید داده‌ها را ذخیره کنید، کیفیت را کم کرده و اگر می‌خواهید صدای با بهترین کیفیت ممکن را بشنوید، کیفیت را افزایش دهید. برای تنظیم کیفیت صدای خود در برنامه تلفن همراه، روی نماد چرخ دنده تنظیمات در سمت راست بالای صفحه اصلی ضربه بزنید و سپس روی کیفیت صدا کلیک کرده و تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید.

Spotify Account

موسیقی خود را به کتابخانه Spotify اضافه کنید

اگر سلیقه موسیقی شما بیشتر از چیزی است که Spotify ارائه می‌دهد، یا فقط به دنبال ساده سازی پخش کننده‌های رسانه خود هستید، می‌توانید فایل‌های محلی را به Spotify وارد کنید. برای انجام این کار، برنامه دسکتاپ Spotify را باز کنید، روی نام نمایه خود کلیک کرده و تنظیمات را انتخاب نمایید. به بخش Local Files بروید و نوار لغزنده کنار Show Local Files را تغییر دهید. به‌طور پیش‌فرض، Spotify موسیقی را از پوشه‌های «دانلودها» و «کتابخانه موسیقی» شما می‌کشد، اما شما همچنین می‌توانید هر پوشه‌ای را در رایانه خود انتخاب کنید.

دانلود آهنگ برای گوش دادن آفلاین

یکی از بزرگترین مزیت‌های خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم این است که می‌توانید آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌ها را مستقیماً در دستگاه خود برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید. این ویژگی برای هر زمانی که بخواهید پخش بدون وقفه داشته باشید، و مهمتر از آن، زمانی که نمی خواهید از داده تلفن همراه استفاده کنید، عالی است.

برای دانلود مستقیم فایل‌ها در دستگاه خود، به دنبال نماد دانلود بگردید که شبیه یک فلش رو به پایین است. وقتی یک فلش سبز رنگ در کنار آهنگ، آلبوم یا پادکست می‌بینید، به این معنی است که دانلود شما کامل شده و برای پخش آفلاین آماده خواهدبود.

نکته سریع: کاربران پریمیوم باید به ویژگی‌های مرتب‌سازی پویا در بخش کتابخانه شما Spotify در برنامه‌های iOS و Android توجه داشته باشند، که به شما امکان می‌دهد محتوای دانلود شده را مشاهده کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.