ایده های خوب برای کسب و کار کوچک

ایده های خوب برای کسب و کار کوچک

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”ایده های خوب برای کسب و کار کوچک” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

در حالی که شروع یک کسب و کار جدید ممکن است گاهی خطرناک باشد اما میتواند بسیار درآمدزا باشد. با این حال ، تمام ایده های کسب و کار کوچک در زیر به درآمد شما کمک می کند این ایده های خوب برای کسب و کار کوچک را در نظر داشته باشید.

ایده های خوب برای کسب و کار کوچک:

اگر از خود می پرسید چه کاری را شروع کنید ، پس این لیست برای شما مناسب است.

بیایید نگاهی بیندازیم به ایده هایی که در سال ۲۰۲۰ موفق بودند و توانستند درآمد خوبی کسب کنند:

۱-فروش آنلاین محصولات

آیا به دنبال فروش آنلاین محصولات هستید اما پول خرید و ذخیره موجودی را ندارید؟

dropshipping را در نظر بگیرید! Dropshipping یک مدل تجارت الکترونیکی است که در آن شما مجبور نیستید هیچ کالای فیزیکی را مدیریت کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و با تأمین کننده هایی که آماده ذخیره سازی ، بسته بندی و ارسال سفارشات به مشتریان شما هستند شریک شوید.

علاوه بر این ، نیازی نیست که ساعت ها به تحقیق درباره محصول بپردازید ، زیرا می توانید از برنامه های رها سازی مانند Oberlo برای یافتن محصولات عالی برای فروش استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، این آموزش dropshipping را بررسی کنید. اگر به دنبال ایده های آسان کسب و کار آنلاین برای پیگیری هستید ، ممکن است dropshipping گزینه خوبی برای شما باشد.

 بازارهای آنلاین مانند Handshake صاحبان مشاغل کوچک را قادر می سازند تا محصولات منحصر به فرد و با کیفیت بالا را پیدا کنند و روابط طولانی مدت با تأمین کنندگان برقرار کنند. اگر از قبل می دانید چه چیزی را می خواهید بفروشید ، ارزش دارد که به عنوان مکمل dropshipping بررسی کنید.

۲- ترجمه:

افرادی که دانش چندزبانه دارند همیشه مورد تقاضای دیگران هستند ، بنابراین اگر می توانید به دو یا چند زبان صحبت کنید ، شروع به کار یک کسب و کار کوچک کنید که بتوانید از این مهارت ها درآمد کسب کنید. می توانید در وب سایت هایی مانند Upwork و Flexjobs به دنبال مشتری بگردید و به آرامی نمونه کارهای خود را بسازید.

همانطور که با موفقیت بیشتری با شرکت های بیشتری کار می کنید ، می توانید مترجمان بیشتری را به زبان های دیگر استخدام کنید تا خدمات شما را گسترش دهند. همچنین بهتر است تجارت خود را در وب سایت های رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کنید زیرا می تواند به شما در جذب مخاطبان بیشتر کمک کند.

ایده های خوب برای کسب و کار کوچک
ایده های خوب برای کسب و کار کوچک

۳- رستوران کوچک در منزل:

اگر مهارت آشپزی دارید و آن را به عنوان یک فروشگاه خلاق می دانید ، می توانید با راه اندازی مشاغل پذیرایی در خانه درآمد مناسبی کسب کنید. سرمایه گذاری اولیه به میزان تعداد مشتریان شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر با رویدادهای کوچکتر شروع می کنید که می توانید به تنهایی مدیریت کنید ، باید بتوانید با هزینه کمتری کار خود را شروع کنید.

بیشتر کترینگ های مستقر در خانه با ایجاد یک وب سایت ، آزمایش در بازارهای مواد غذایی محلی یا پیوستن به پیج های فروش غذاهای خانگی محصولات خود را به فروش می رسانند.این ایده های خوب برای کسب و کار کوچک را در نظر داشته باشید.

۴- دستیار مجازی:

یکی از موفق ترین ایده های تجاری ارائه خدمات دستیار مجازی است. همه از شرکت های بزرگ گرفته تا شرکت های انفرادی به مدیریت روزمره کار خود نیاز دارند. شما می توانید از مهارت های  عالی خود استفاده کنید تا وزنه ای از شانه های آنها برداشته شود. مطمئناً برای زمان و تلاشی که برای پاسخ به ایمیل ها ، برنامه ریزی جلسات و انجام سایر وظایف اداری انجام می دهید ، حقوق دریافت خواهید کرد.

می توانید با پاسخ دادن به لیست های موجود در سیستم عامل هایی مانند FreeUp ، PeoplePerHour یا دستیار مجازی ، اولین مشتری های خود را وارد کنید. این یک مدل تجاری ثابت شده است زیرا مردم همیشه به دنبال دستیاران مجازی کارآمد هستند.

۵- خرید وب سایت:

بررسی وب سایت از جمله ایده های جدید تجاری است که همه از کار در خانه تا فارغ التحصیلان اخیر را هیجان زده کرده است. این شامل خرید یک وب سایت در حال اجرا ، بهبود طراحی و محتوای آن و سپس فروش آن برای سود است.

تعداد کمی مکان وجود دارد که می توانید برای کسب سود وب سایت ها را خریداری و بفروشید. به عنوان مثال Exchange Marketplace Shopify به شما امکان می دهد وب سایت های تجارت الکترونیکی را خریداری کنید که می توانید از طریق بازاریابی محتوا ، سئو و سایر روش ها بیشتر آنها را بهبود ببخشید. هنگامی که سایت شما درآمد بیشتری نسبت به زمانی که کسب کرده اید شروع می کند ، می توانید آن را برای فروش در بازار لیست کنید.

۶- برای دیگران لباس بخرید:

آیا شما اغلب به دلیل توجه به روند مد و خوش پوشی مورد ستایش قرار می گیرید؟ آیا شما شخصی هستید که دوستان و خانواده برای مشاوره لباس به او مراجعه می کنند؟ خرید شخصی می تواند شغلی باشد که براساس این مهارت ها ساخته شده باشد.

خریداران شخصی برای مشتریانی که در تلاشند سبک شخصی خود را پیدا کنند ،مدل های مختلف لباس را پیدا می کنند. وظایف شامل ارزیابی کمد لباس مشتری ، بازدید از وب سایت ها و انتخاب مواردی است که مناسب آنها باشد. انواع و اقسام محصولات در انواع بوتیک های لباس آنلاین وجود دارد ، بنابراین برای شروع این کار لزوماً نیازی به خرید نیست.

بعلاوه ، برای تبدیل شدن به یک خریدار شخصی(خرید لباس برای دیگران) ، نیازی به داشتن گواهینامه یا مدرک خاصی ندارید. اگر منافع شما در ایده های تجاری با سرمایه گذاری کم است ، این ایده میتواند برای کسب و کار شما عالی باشد.

ایده های خوب برای کسب و کار کوچک
ایده های خوب برای کسب و کار کوچک

۷- تدریس خصوصی آنلاین:

اگر در هنر ، ریاضیات یا موضوع دیگری خبره هستید ، می توانید تجارت آنلاین را شروع کنید. یک پیش نیاز ضروری داشتن مدرک لیسانس در موضوعی است که قصد تدریس آن را دارید ، بنابراین قبل از شروع کار حتماً این قسمت را پوشش دهید. شما می توانید مشتریان آموزش آنلاین را در سایتهایی مانند Skooli و Tutor.com پیدا کنید.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، همیشه به موضوعاتی که مربوط به حوزه تخصص شما هستند ، آموزش دهید زیرا قادر خواهید بود مهارت ها و دانش سازنده خود را برای ارتقا the تجربه یادگیری به اشتراک بگذارید. شما می توانید سخنرانی کنید و از طریق اسکایپ با دانشجویان خود تعامل داشته باشید و تدریس خصوصی آنلاین را به یکی از ساده ترین مشاغل آنلاین برای شروع تبدیل کنید.

۸- کارت های تبریک:

کارت های تبریک همیشه شیک هستند ، بنابراین اگر شما به طراحی علاقه دارید یا فقط عاشق نمایش آثار هنری خود روی موارد فیزیکی هستید ، این یکی از بهترین ایده های خلاقانه تجاری برای شما است. قبل از شروع جستجوی مشتری ، باید تعدادی طرح آماده برای انجام کار داشته باشید. ابزارهایی مانند Photoshop و Canva ایجاد طرح های کارت سفارشی را آسان می کند.

علاوه بر این ، شما باید وسایل مورد نیاز برای ایجاد کارت تبریک (جوهر ، کاغذ و غیره) را تهیه کنید. در اینجا یک نکته خوب وجود دارد: اگر می خواهید هزینه ها را پایین نگه دارید ، لوازم خود را از یک عمده فروش بخرید. هنگامی که موجودی را مرتب کردید ، با بازاریابی کسب و کار خود در Facebook ، Etsy و سایر سیستم عامل های مشابه درآمدزایی کنید.

۹- نوشتن مطلب برای سایت و وبلاگ:

تقریباً هر شرکتی با حضور در اینترنت در زمینه تولید محتوا برای صفحات محصول ، وبلاگ ها و غیره به کمک نیاز دارد. بدین ترتیب ، راه اندازی یک شرکت نوشتن محتوا یا نوشتن مطالب می تواند یکی از سودآورترین ایده های تجاری برای شما باشد.

وب سایت های معروف برای یافتن مشتری شامل Remote.co ، مشاغل Problogger و BloggingPro هستند. همچنین می توانید به گروه های نوشتن محتوا در فیس بوک بپیوندید تا تجارت خود را به مخاطبان بیشتری ارتقا دهید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید تأثیر خوبی بر مشتری ایجاد کنید ، مانند ارائه بهینه سازی کلمات کلیدی یا گرافیک های سفارشی به عنوان بخشی از خدمات شما.

ادامه ایده های خوب برای کسب و کار کوچک:

۱۰- پشتیبانی از وردپرس:

بسیاری از وب سایت های موجود در وردپرس میزبانی می شوند و تقریباً هر صاحب وب سایت وردپرس نیاز به پشتیبانی بصورت فرم دارد. بنابراین ، اگر با زیر و بم این سیستم عامل آشنا باشید ، چندین فرصت کسب درآمد خواهید داشت. مشتریان می توانند برای رفع CSS خود ، یافتن و رفع حفره های امنیتی و موارد دیگر با شما تماس بگیرند.

در حالی که می توانید از سیستم عامل هایی مانند PeoplePerHour و Upwork برای دریافت اولین مشتری های خود استفاده کنید ، توصیه می کنیم یک وب سایت سفارشی ایجاد کنید و خدمات خود را در آنجا لیست کنید. به این ترتیب شما می توانید از کارمزد زیاد جلوگیری کرده و با مشتری های خود روابط با کیفیت بالا برقرار کنید.

ایده کسب و کار
ایده کسب و کار

۱۱- کمک به دیگران برای یافتن شغل(مربیگری شغلی):

با افزایش بیکاری و بازار کار اشباع شده ، افرادی که برای یافتن کار نیاز به کمک دارند کم نیستند. اگر استعداد کمک به دوستان و خانواده خود را در یافتن شغل مناسب دارید ، احتمالاً می توانید به دیگران نیز کمک کنید.

در نظر گرفتن یک شغل مربیگری شغلی در جایی باشید که به دیگران کمک می کنید بفهمند بهترین شغل برای آنها چیست ، چگونه می توانند مصاحبه را عالی انجام دهد ، موارد دیگر. می توانید در گروه های فیس بوک یا در سیستم عامل هایی مانند Coach.me به دنبال مشتری بگردید. بهترین چیز در مورد این تجارت این است که شما می توانید با انجام ۴-۵ جلسه ساعتی در ماه درآمد کسب کنید. بعلاوه ، می توانید در یک جلسه چند مشتری را مربی کنید.

اگر به دنبال ایده های تجاری جانبی هستید که وقت زیادی از شما را اشغال نکنند ، مربیگری شغلی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

۱۲- بازاریابی از طریق ایمیل:

آیا در نوشتن ایمیل مهارت دارید؟ در این صورت ، می توانید با راه اندازی مشاغل بازاریابی از طریق ایمیل ، به سمت کارآفرینی قدم بگذارید و درآمد کسب کنید. می توانید شرکت هایی را که با استراتژی ایمیل خود به کمک نیاز دارند ، در سیستم عامل هایی مانند PeoplePerHour و Upwork و همچنین از طریق ارتباط سرد پیدا کنید.

هنگامی که این مهارت در اغوای گیرندگان را نشان دهید ، مشتریان برای دریافت خدمات شما عجله می کنند و حتی با قیمتی که برای آنها میگویید موافقت می کنند (اگر بتوانید به رشد لیست ایمیل آنها کمک کنید). هزینه های راه اندازی شامل سرمایه گذاری در ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل است که بسیاری از کارهای شما را به طور خودکار انجام می دهد. این ایده های خوب برای کسب و کار کوچک را در نظر داشته باشید.

۱۳- تست وب سایت:

آیا می دانید مارک های دارای رد پای دیجیتال افراد واقعی را برای بازخورد در وب سایت های خود استخدام می کنند؟ نظرات به آنها این امکان را می دهد تا مواردی را که ممکن است توسعه دهندگان در شناسایی آنها موفق نباشند ، برطرف کنند. شما می توانید گروهی را به صورت مستقل استخدام کنید و شرکت تست وب سایت خود را ایجاد کنید.

در حین انجام پروژه ها ، کارمندان شما مجموعه سوالاتی را دریافت می کنند که هنگام مرور وب سایت یک شرکت باید به آنها پاسخ دهند. از طریق ویدئو ، آنها افکار اولیه خود را در مورد تجربه کاربری فعلی و چگونگی بهبود سایت با آنها در میان می گذارند. می توانید از طریق وب سایت هایی مانند UserTesting ، Ferpection و TryMyUI کار پیدا کنید.

۱۴- سئو:

آیا شما در ایجاد بک لینک و بهبود قابلیت مشاهده موتور جستجو در یک وب سایت تجربه ای دارید؟ اگر بله ، پس فرصتی برای شما فراهم می شود که از مهارت های خود استفاده کنید. دارندگان سایت در سراسر جهان به خدمات متخصصان سئو احتیاج دارند ، بنابراین افتتاح مشاغلی در این زمینه می تواند یکی از بهترین تصمیمات شما باشد.

هنگامی که به دنبال مشتری می گردید ، روی مخاطب خوب تمرکز کنید ، از تجربیات یاد بگیرید و نمونه کارهای خود را بسازید – داستانهای موفقیت خود را به نمایش بگذارید و اگر تکنیکهای جستجوگرها در مورد SEO شما خوب باشد ، مطمئناً شاهد هجوم مشتری خواهید بود. شما می توانید انواع شرکت ها را هدف قرار دهید یا از مشاغل خاص خاص مانند بخش های حقوقی ، بهداشتی یا مالی استفاده کنید.

۱۵-توسعه برنامه

توسعه برنامه یکی از بهترین ایده های تجاری سودآور کوچک است زیرا بسیاری از شرکت ها به یک برنامه نیاز دارند. ناگفته نماند ، هزینه راه اندازی این سرمایه گذاری به دلیل رشد ابزارها و توسعه دهندگان مقرون به صرفه به شدت کاهش یافته است.این ایده هم میتواند برای کسب و کار شما خوب باشد.

امروز ، می توانید قبل از تصمیم به انتشار برنامه ، از نرم افزارهایی مانند OmniGraffle ، Sketch و CoreAnimator برای ایجاد Wireframes و ماکت استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق سایت هایی مانند AngelList و Upwork ، یک توسعه دهنده برنامه مستقل استخدام کنید. همچنین این فرصت وجود دارد که با ایجاد برنامه هایی برای مصرف کنندگان ، درآمد منفعل کسب کنید. البته ، این بستگی به ارائه یک استراتژی کسب درآمد دارد که درآمد مکرر ایجاد می کند. استراتژی های خوب شامل خریدهای درون برنامه ای و شارژ نسخه برتر برنامه شما هستند.

۱۶- عکاسی:

اگر توانایی ثبت لحظات عالی صمیمانه را دارید یا اخیراً از یکی از اقوام خود عکسبرداری کرده اید ، می توانید با ثبت یک شرکت انحصاری به نام خود به یک عکاس  تبدیل شوید. شرکت هایی مانند Shutterstock ، Adobe Stock و امثال آنها همیشه در جستجوی تصاویر فریبنده هستند. می توانید با ذکر چند عکس موجود در این سیستم عامل ها شروع کنید. پس از ارسال عکس های خود ، منتظر بمانید تا مردم آنها را بارگیری کنند.

اکثر وب سایت های عکاسی برای هر بار بارگیری در سیستم عامل خود حق امتیاز به شما پرداخت می کنند. گزینه دیگر راه اندازی وب سایت عکاسی خود و فروش مستقیم تصاویر به مردم است که تنها در صورت داشتن منابع لازم برای سرمایه گذاری در بازاریابی ، امکان پذیر خواهد بود. این ایده های خوب برای کسب و کار کوچک را در نظر داشته باشید.

ایده کسب و کار
ایده کسب و کار

۱۸- چاپ براساس تقاضا:

اگر به دنبال ایده های موفق تجاری برای اجرا هستید ، چاپ را بر اساس تقاضا امتحان کنید. این زمانی است که شما طرح های سفارشی خود را روی مواردی مانند قاب گوشی ، لیوان و تی شرت می فروشید ، اما در واقع کارهای هنری را چاپ نمی کنید. در عوض ، شما با تأمین کنندگان همکاری می کنید که طرح شما را روی محصول چاپ می کنند – آنها حتی محصول را برای مشتریان شما بسته بندی و ارسال می کنند ، بنابراین لازم نیست نگران تدارکات باشید.

همچنین ، شما فقط زمانی می پردازید که محصولات را فروخته اید. یکی از سریع ترین راه ها برای شروع ایجاد فروشگاه Shopify و نصب یک برنامه POD مانند Printify است. از نظر بازاریابی ، مشارکت با اینفلوئنسرها برای تبلیغ موارد POD خود روشی موثر برای دستیابی به مخاطب است.

۱۹- مشاوره اینستاگرام:

اگر رازهای جذابیت در اینستاگرام را می دانید ، تبدیل شدن به یک مشاور اینستاگرام باشید. مشتریان برای ایجاد زیرنویس های جذاب ، پاسخ به نظرات ، ایجاد بیوگرافی جذاب و موارد دیگر به شما پول می دهند. با شارژ نرخ مشخص در ساعت یا پروژه می توانید از این خدمات درآمد کسب کنید.

این ایده ایده آل تجاری برای عصر دیجیتال است زیرا کل امور را می توان از طریق تلفن های هوشمند مدیریت کرد. برای تبدیل شدن به یک مشاور جستجوگر اینستاگرام ، مهارت ایجاد تبلیغات عالی اینستاگرام را که باعث می شود مردم بتوانند از کسب و کارها خرید کنند ، تسلط پیدا کنید. شما می توانید اولین مشتری های خود را با بازاریابی تجارت خود در Upwork و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بدست آورید.

۲۰- تولید فیلم:

با افزایش مصرف محتوای ویدیوی آنلاین ، مطمئناً به افرادی که می توانند ویدیوها را ضبط ، ویرایش ، برش و منتشر کنند ، وجود دارد. بنابراین ، ایجاد یک شرکت تولید ویدیو ممکن است برای شما یک ایده تجاری سودآور باشد. سرمایه گذاری اولیه در این کار مجموعه روشنایی اساسی ، میکروفون بی سیم ، یک تا دو دوربین (و لنز) و نرم افزار ویرایش مانند Adobe Premiere یا Final Cut Pro است.

ببینید آیا می توانید انواع دست دوم برخی از این تجهیزات را به منظور کاهش هزینه های راه اندازی پیدا کنید. شما می توانید برای تولید محتوای ویدئویی برای کانال های YouTube شرکت ها ، مدیریت فیلم برداری فارغ التحصیلی و عروسی و موارد دیگر پیشنهاد دهید. اگرچه محدودیتی در نوع پروژه هایی که می توانید انجام دهید وجود ندارد ، اما تخصص در یک مکان برجسته کردن در یک بازار شلوغ را آسان می کند.

اینها ۲۰ ایده خوب برای کسب و کار کوچک بودند امیدوارم موفق باشید لطفا نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.