اشتباهات رایج در هنگام خرید مبل

اشتباهات رایج در هنگام خرید مبل(رپورتاژ آگهی)

خیلی از افراد در زندگی خود تصمیم می‌گیرند برای ایجاد تنوع و انتخاب یک دکوراسیون جدید خرید های متفاوتی انجام دهند. اگر در خصوص خرید مبلمان می‌خواهید اقدام کنید پس بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید چرا که عجله باعث می‌شود تا به مرور زمان از خرید خود پشیمان شوید. قطعاً در هنگام خرید مبلمان موجود در بازار سوالات زیادی در ذهن شما نقش می بندد که اگر به‌درستی به آن پاسخ ندهید قطعاً با اشتباهات رایجی که افراد در هنگام خرید مبلمان با آن روبرو می شوند، روبرو خواهید شد. برای خرید انواع مبلمان موجود در بازار که شامل مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبلی راحتی و مبلی از جنس استیل می باشد شما باید اطلاعات کاملی داشته باشید. این نکته را در نظر بگیرید که امروز دیگر برای خرید مبل نیازی به حضور در فروشگاه‌های فیزیکی نیست چرا که خریده‌ آنلاین مبل برای شما فراهم شده است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید ساده‌تر از گذشته مبلمان موردنظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات کافی را در مورد آن کسب کنید. در ادامه می‌خواهیم به برخی از اشتباهات رایجی که در هنگام انتخاب و تحلیل یک مبلمان در بازار صورت می‌گیرد مطالب جالبی را برای شما قرار دهیم.

مبل راحتی

به‌‌عنوان اولین اشتباه می‌‌توان بیان کرد که افراد به دنبال خرید مبل خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می باشند. شما باید قبل از خرید به ابعاد منزل خود توجه کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام انتخاب مبل هایی از نوع راحتی و مبل هایی از نوع کلاسیک وجود دارد. توجه به ابعاد قرارگیری مبل در منزل است. در مورد مبل استیل و مبل سلطنتی باید بیان کرد این‌گونه مبل‌ها به نسبت دو مدل قبل دارای سایز بزرگ‌تری بوده و در برخی موارد دارای تاج می باشد. پس به‌‌عنوان اولین مشکل باید بیان کرد که افراد تناسب لازم را بین اندازه مبل انتخاب شده و فضای منزل خود در نظر نمی‌گیرند که همین امر باعث ایجاد مشکل می شود.

خیلی از افراد صرفاً به ظاهر و زیبایی مبل توجه می کنند اما باید بدانید که راحتی مبل را می‌بایست ترجیح دهید، شما نباید راحتی مبل را فدای زیبایی آن کنید. مبل استیل و مبل سلطنتی به‌خودی‌خود دارای زیبایی‌های خاص می باشد چرا که منبت‌کاری و ریزه‌کاری‌های زیادی بر روی آن انجام می‌شود، اما شما باید بدانید که زیبایی بعد از مدتی تکراری شده و فقط کاربردی بودن مبل برای شما مهم می باشد. به همین دلیل سفارش می‌کنیم که قبل از خرید، روی مبل نشسته و عمق آن را بسنجید و مطمئن شوید که با ظاهر و قد شما تناسب دارد این امر باعث افزایش راحتی می‌شود.

مبل استیل

کیفیت مبل و متریال استفاده شده ازجمله مواردی است که خیلی از افراد به آن توجه نمی‌کنند. چرم و پارچه ای که در مبل و تولید آن به کار رفته است حائز اهمیت می‌باشد. به صورت در تولید مبل راحتی از چوب کمتری استفاده می شود و مبل کلاسیک با توجه به سبک و طرحی که انتخاب می‌کنید به صورت نسبی از چوب درخت راش و گردو بهره گرفته است. خرید مبل با کیفیت این اطمینان را به شما می‌دهد که طی چند سال آینده به فکر خرید مبل و جایگزین کردن آن نباشید پس بهتر است در هنگام انتخاب به متریال مرغوب توجه کنید.

درست است که ست کردن مبلمان خریداری شده با سبک دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت بوده و باعث افزایش زیبایی منزل می شود اما به این نکته توجه کنید که کیفیت را نباید فدای ست کردن با سایر لوازم کنید. به‌این‌ترتیب اگر سبک لوازم منزل شما کلاسیک می باشد می‌توانید به سراغ مبل کلاسیک بروید اما اگر لوازم منزل شما دارای سبک اسپرت بوده بهتر است به سراغ خرید مبل راحتی و اسپرت بروید. این مسئله در مورد رنگ نیز صادق است. به‌طورکلی قیمت مبل استیل و مبل سلطنتی بالا می باشد چراک ه دارای مرغوب‌ترین مواد و لوازم است. شما بهتر است از خرید مبل‌های ارزان اجتناب کنید چرا که قطعاً از متریال مرغوب در ساخت استفاده نشده است. اگر به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید مبلمان باکیفیت را در دسترس ندارید بهتر است بیشتر از این‌که بر روی خرید مبلمان جدید تمرکز کنید به فکر تعمیر مبلمان قدیمی باشید.

مبل کلاسیک

از پارچه‌هایی که دارای رنگ روشن می باشد اجتناب کنید چرا که خیلی زود کثیف می شود روش های مختلفی برای پاک کردن آلودگی های روی مبل وجود دارد که توجه کردن به آن می تواند باعث شست و شوی راحت شود. البته پارچه های استفاده شده در برخی از مبل های راحتی به گونه ای می باشد که دارای کیفیت مناسب نیست. استفاده از کوسن ها در مبل هایی از نوع کلاسیک و مبل راحتی باعث ایجاد زیبایی بیشتر می شود. در مبل سلطنتی و استیل به دلیل زیبایی خاصی که دارند و همچنین کاربرد آن استفاده از کوسن توصیه نمی شود. مبل استیل و سلطنتی برای مراسمات رسمی مناسب می باشد به همین دلیل وجود کوسن در آن توجیه خاصی ندارد اما شما می توانید برای مبل کلاسیک و مبل راحتی از کوسن های زیبا استفاده کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.