معرفی بهترین و پر فروش ترین سریال ها ایرانی نمایش خانگی

معرفی بهترین و پر فروش ترین سریال ها ایرانی نمایش خانگی (رپورتاژ آگهی)

به گزارش گروه فرهنگ و هنر بنا بر اعلام وبسایت نیو وان موزیک سه سریال مانکن ، دل و هیولا پر طرفدار ترین سریال ها با فروش بالا در صدر قرار گرفته اند.
امروزه با افزایش سطح دسترسی به اینرنت و فراگیر شدن آن و همچنین افزایش وبسایت ها دانلود فیلم ایرانی ،پیدا کردن مرجعی کامل برای دانلود سریال ها و فیلم ها همراه با بررسی و نقد کامل آنها به کاری سخت تبدیل شده است. به گزارش فیلم نما یکی از بهترین مرجع ها وبسایت نیو وان موزیک است که علاوه بر پوشش جدید ترین فیلم ها و سریال ها به معرفی کامل سریال ، بازیگران و خلاصه داستان فیلم ها می پردازد تا از اوقات فراقت خود به بهترین شکل ممکن لذت ببرید!

در این مطلب نیز می خواهیم بهترین و پر دانلود ترین سریال ها را برای شما معرفی کنیم که علاوه اینکه بازیگران معروف و مطرح کشور در آنها هنر نمایی می کنند ، داستان بسیار جذابی را دنبال می کنند که بیینده را جذب خود می کند. در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم :

۱ – سریال مانکن

دانلود سریال مانکن جز یکی از کلمات پر جستجو در گوگل بوده است. مانکن یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سعید سهیلی زاده، محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه ملودرام با موضوع عاشقانه می باشد.داستان سریال مانکن درباره ی عشق های بزرگ و زیبا و دشمنان بزرگ و مخوف آنهاست … ستارگانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، فرزاد فرزین و نازنین بیاتی ، امیرحسین آرمان و … در این سریال بسیار زیبا هنرنمایی می کنند.سریال مانکن اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی برای محمدرضا فروتن میباشد. این سریال در ۲۶ قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی در ۲۶ قسمت ساخته شده است.

دانلود سریال مانکن

۲- سریال دل

سریال دلبه تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و گارگردانی منوچهر هادی در دست ساخت است. توزیع سریال «دل» از پاییز ۹۸ در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

منوچهر هادی که در سال‌های اخیر فیلم ها و سریال های پر مخاطبی را در تلویزیون و سینما کارگردانی کرده که سریال عاشقانه اولین سریال وی در شبکه نمایش خانگی بود و سریال دل دومین سریالش محسوب میشود. پیش تولید این سریال از سال ۹۷ آغاز شد و از مهر ماه امسال آغاز به پخش کرد. در این سریال ابتدا قرار بود محمدرضا گلزار به عنوان بازیگر نقش اول حضور داشته باشد که در نهایت او حضور نیافت و حامد بهداد جانشین او شد. آخرین حضور بهداد در شبکه نمایش خانگی بازی در سریال دندون طلا به کارگردانی داوود میرباقری در سال ۹۴ بود. بعد از انصراف ایرج محمدی از تولید سریال دل، جواد فرحانی تهیه‌کننده فصل ۱ و ۲ برنامه خندوانه تهیه کنندگی دل را به عهده گرفت. آهنگ تیتراژ این سریال را هم تا کنون محمد علیزاده و رضا بهرام خوانده اند.

نکته : برای دانلود سریال دل با کیفیت بسیار عالی به وبسایت نیو وان موزیک مراجعه کنید.

در خلاصه داستان سریال دل آمده: جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و … افسانه بایگان,بهرام افشاری,بیژن امکانیان,حامد بهداد,ساره بیات,سعید راد,کوروش تهامی,لیلا زارع,محمدرضا گلزار,مهراوه شریفی‌ نیا,نسرین مقانلو,یکتا ناصر در این سریال به ایفای نقش می پردارند.

دانلود سریال دل

۳- سریال هیولا

مهران مدیری به عنوان کارگردان و پیمان قاسمخانی به عنوان نویسنده، سال‌ها زوج درخشانی در ساخت سریال کمدی بودند. این دو هنرمند سریال‌های به یاد ماندنی زیادی را برای مخاطبان تلویزیون تولید کردند. . پاورچین یکی از سریال‌های محبوب دهه ۸۰ حاصل همکاری مدیری و قاسمخانی بود. شب‌های برره، اوج همکاری این نویسنده و کارگردان بود که در سال ۸۴ از شبکه ۳ پخش شد. این سریال کمدی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی چند دهه اخیر بود که حتی تکه کلام بازیگران آن وارد مکالمات روزمره مردم شد.

هیولا سریالی طنز و اجتماعی است به کاگردانی مهران مدیری! داستان جذاب و بسیار زیبای سریال هیولا درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌ اند. این زوج به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌ شان شده و باعث ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود.رنگ کلی سریال جدید مهران مدیری براساس آنچه که خوانید خواهد بود و از دل آن موقعیت‌های خنده‌داری شکل خواهد گرفت … بازیکران سریال هیولا : مهران مدیری،فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد،محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی

معرفی بهترین و پر فروش ترین سریال ها ایرانی نمایش خانگی

سخن آخر

در نهایت همچنین که در مطلب بالا نیز اشاره شد ۳ سریال پرفروش خانگی را برای شما معرفی کردیم که قطعا با سلیقه شما سازگاز خواهد بود همچنین سریال های مانکن و دل که داستان عاشقانه ای را دنبال می کنند که پیشتر در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی شاهد فروش بسیار بالای ان سریال بودیم. برای دانلود فیلم ها یا سریال های بیشتر حتما وبسایت نیو وان موزیک را به خاطر بسپارید همچنین می توانید یا جستجو در گوگل وارد سایت شده و از دانلود با کیفیت عالی و لیتک مستقیم و پر سرعت لذت ببرید.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.