آزمون آنلاین GRE به چه صورت می باشد؟

آزمون GRE General در خانه یک گزینه امن و راحت برای شرکت کنندگانی است که ترجیح می دهند آزمون خود را در خانه انجام دهند تا در یک مرکز آزمون. این آزمون در همه جا که آزمون معمولاً در دسترس است، بر اساس کشور آدرس حساب شما ارائه می شود.

آزمون در خانه مشابه آزمونی است که در یک مرکز آزمون انجام می شود و در رایانه شخصی شما در خانه یا مکان امن دیگری انجام می شود. همه مراحل در خانه توسط یک متخصص انسانی به صورت آنلاین از طریق ProctorU® نظارت می شود. تست در منزل به صورت شبانه روزی، ۷ روز هفته در دسترس است.

شرایط شرکت در آزمون آنلاین GRE چیست؟

برای انجام این تست در خانه به موارد زیر نیاز دارید:

  • یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ. این می تواند یک رایانه شخصی یا مک باشد.

  • دوربینی که می توان آن را جابجا کرد تا کل اتاق را به محافظ نشان دهد.

  • یک میکروفون

  • و یک بلندگو

هدست برای این تست مجاز نیست. شما باید ETS® Test Browser را بر روی رایانه ای که برای آزمون استفاده می کنید دانلود و نصب کنید. برای نصب کامل مرورگر باید فایل را پس از دانلود اجرا کنید. سپس، با اجرای بررسی تجهیزات ProctorU، تجهیزات خود را بررسی کنید. با این کار تأیید می شود که رایانه، دوربین، میکروفون و بلندگوی شما شرایط لازم برای آزمون را دارند. مطمئن شوید که اتاق شما شرایط لازم برای آزمون را دارد.

برای آزمون، باید در یک اتاق تنها باشید، ترجیحا در خانه. فضاهای بیرونی و عمومی ممنوع است. کامپیوتر شما باید روی میز باشد و باید روی یک صندلی استاندارد بنشینید. منطقه آزمون باید از تمام مواردی که برای استفاده در طول آزمون تایید نشده اند خالی باشد. هنگامی که تأیید کردید که تجهیزات و اتاق آزمون شما شرایط روز آزمون را برآورده می کند، آماده ثبت نام هستید.

در طول آزمون، مطمئن شوید که همیشه می‌ توانید توسط سرپرست دیده شوید. از انجام هر کاری که ممکن است مشکوک به نظر برسد، مانند صحبت کردن با صدای بلند با خود یا نگاه کردن به دور از صفحه، خودداری کنید.

در پایان جلسه آزمون، شما این امکان را خواهید داشت که نمرات خود را گزارش یا لغو کنید. اگر بخواهید نمرات خود را گزارش دهید، نمرات غیر رسمی خود را خواهید دید. با استفاده از گزینه ScoreSelect® می توانید نحوه گزارش نمرات خود را انتخاب کنید.

چگونه برای آزمون GRE آماده شویم؟

دانش زبانی مورد نیاز برای شرکت در آزمون GRE سطح B2 می باشد که پیشنهاد ما سطح C1 است تا نتیجه بهتری را دریافت نمایید.

اگر دارای حداقل سطح B2 هستید می توانید در دوره آمادگی آزمون جی ار ای GRE موسسه زبان دهخدا که به صورت ۱۰ جلسه خصوصی آنلاین یا حضوری برگزار می شود شرکت کنید.

با شرکت در این دوره به صورت کامل با آزمون و نحوه پاسخ گویی به سوالات هر بخش آشنا می شوید و با تمرین های هدفمند به خوبی خود را برای دریافت نمره مورد نظرتان آماده خواهید کرد.

اگر از سطح مورد نظر پایین تر می باشید ابتدا باید در دوره های زبان عمومی موسسه شرکت کنید تا خود را به سطح مورد نظر برسانید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.