آدرس خرید ارزان در بازارهای مشهد

آدرس خرید ارزان در بازارهای مشهد

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”آدرس خرید ارزان در بازارهای مشهد” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

بازار رضا مشهد، بازار ارزان مشهد

بدون شک یکی ار معروف ترین بازارهای مشهد که به ارزان فروشی معروف است بازار رضا نام دارد. این بازار در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. در بازار رضا می توانید انواع و اقسام سوغاتی های مشهد زا با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی های این بازار تنوع اجناس و کیفیت بسیار بالاست و شما می توانید متناسب با بودجه ای که برای خرید در نظر دارید بهترین اجناس را خریداری کنید.

 

در بازار رضا علاوه بر خوراکی و سوغاتی های بومی مشهد می توانید البسه و پوشاک متنوع را نیز با قیمت های مناسب تهیه کنید و این بازار تنها منحصر به خرید سوغاتی نیست.

مرکز خرید الماس شرق مشهد، با کیفیت ترین و ارزان ترین اجناس

یکی دیگر از مراکز خرید با کیفیت مشهد که در آن می توانید اجناس با کیفیت و قیمت مناسب بسیاری را پیدا کنید،

مرکز خرید الماس شرقنام دارد. شاید در نگاه اول و با شنیدن نام این مرکز خرید به این فکر کنید که در این مجتمع تجاری نمی توانید اجناس قیمت مناسب پیدا کنید. اما اگر کمی نگاه خریدارانه تر و جزئی تری به واحدهای مختلف این مرکز خرید داشته باشید به این نتیجه خواهید رسید که بسیاری از پوشاکی که در الماس شرق مشاهده می کنید نسبت به دیگر مراکز خرید لوکس مشهد قیمت پایین تری دارد.

 

بازار روس های مشهد، بازار کالاهای چینی و ارزان

اگر به دنبال بازار ارزان قیمتی هستید تا بتوانید با ارزان ترین قیمت ها کالای متفاوتی را خریداری کنید پیشنهاد می کنم سری به خیابان سعدی مشهد بزنید و گشتی در بازار روس های مشهد بزنید.

بازار روس های مشهد همانطور که از نامش مشخص است در ابتدا پاتوقی برای فروشنده های روسی به حساب می آمده تا در این بازار اجناس خود را به فروش برسانند. اما در حال حاضر اجناس چینی جای محصولات روسی را پر کرده است و با توجه به اینکه در سال های اخیر اجناس ارزان چینی برای قشر متوسط جامعه پر اهمیت تر از گذشته شده است. این بازار به عنوان یکی از شلوغ ترین و پر طرفدار ترین بازارها در سطح شهر معروف است.

 

مرکز خرید فردوسی، پاتوق ارزان فروش های مشهد

یکی دیگر از بازارهای ارزان و پز طرفدار مشهد که برای خرید پوشاک آقایان و خانم ها بسیار مناسب است مرکز خرید فردوسی مشهد نام دارد. در این مرکز خرید انواع مانتو، بولیز و دامن، کت و شلوار و سایر البسه های پر طرفدار با کیفیت متوسط وجود دارد. اگر شما به دنبال خرید لباس مجلسی ارزان قیمت هم می گردید می توانید با سر زدن به این فروشگاه و با صرف هزینه اندک خرید موفقی داشته باشید.

 

بازار سپاد مشهد، شلوغ ترین ارزان فروشی مشهد

بازار سپاد مشهد درست در نزدیکی مرکز خرید الماس شرق مشهد قرار گرفته و بیشتر به عنوان بازارچه ای برای خرید ارزان سوغاتی در مشهد معروف شده است. در بازار سپاد مشهد می توانید شلوغ ترین رنگ بازار را در مشهد مشاهده کنید چرا که در این بازار می توانید با بودجه پایین تعداد عمده ای سوغاتی برای عزیزان خود تهیه کنید.

 

گوهرشاد

این بازار حدود ۸۵ مغازه دارد که می‌توانید تمامی وسایل مورد نیاز مثل لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، سوغات و… را از اینجا تهیه کنید. این بازار در خیابان آبکوه، بلوار سازمان آب مشهد واقع است.

بازار مرکزی

این بازارها در محدوده خیابان شیرازی، کوچه چهارباغ و خیابان آزادی و پشت کوچه اداره مخابرات واقع شده و شامل دو بخش بازار مرکزی ۱ و ۲ است که واحدهای آن از طرف آستان قدس به مردم واگذار شده است. این بازارها به دلیل نزدیکی به حرم مطهر یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری مشهد به شمار می‌آید که غرفه‌ها و مغازه‌های متعددی دارد و در آن انواع پوشاک، سوغات، زیور‌آلات، اجزا، عناصر و نماد مذهبی و لوازم و احتیاجات گردشگران عرضه می‌شود.

بهترین حراجی های مشهد

بازارهای مشهد هم مانند دیگر شهرهای کشور در برخی روزهای سال با کاهش قیمت شدیدی رو به رو می شود. در نظر داشته باشید که اگر شما هم به دنبال خرید اجناس ارزان قیمت هستید می توانید در پایان فصل پاییز به پاساژ ها سری بزنید. چرا که در پایان فصل پاییز و با شروع زمستان می توانید ارزان ترین مانتوهای تابستانی را با قیمتی باور نکردنی تهیه کنید. همچنین برای خرید انواع چکمه و  پالتو زمستانی می تواند در اواخر بهمن ماه اقدام کنید تا با پرداخت نصف قیمت از مبلغ واقعی اجناس با کیفیت ترین محصولات را خریداری کنید.

مرکز خرید مانتو

معمولا خانم‌ها در هر سفری بیشترین علاقه به خرید دارند و به همین دلیل در این مطلب اولویت ما با علایق این گروه در خرید است. یکی از پراستفاده‌ترین پوشاک در بین بانوان، مانتو است. برای خرید مانتو به بهترین قیمت در مشهد می‌توانید به بازار مانتو در خیابان‌های ایثار، راهنمایی، مجتمع الماس شرق و مجتمع فردوسی در خیابان مفتح مراجعه کنید.

مراکز خرید کفش

اگر در سفر خود به مشهد به دنبال خرید کفش هستید، همچنین در بازار‌های موجود در خیابان‌های احمد آباد، راه آهن مشهد، مفتح و دانشگاه می‌توانید بیشترین فروشگاه‌های کفش مشهد را پیدا کنید. در این بازارها، می‌توانید انواع کفش‌های زنانه، مردانه و کودکانه را برای همه سلیقه‌ها پیدا کنید. همچنین در خیابان دانشگاه می‌توانید انواع کفش‌های مجلسی، کیف‌ها و چمدان را پیدا کنید.
در این خیابان نیز می‌توانید در برج آلتون نیز انواع مدل‌های کفش  و به خصوص مدل های مد روز را در این مرکز تجاری ببینید.

مراکز خرید سیسمونی

در پاساژ فردوسی چهارراه خسروی و مجتمع تجاری فردوسی در خیابان مفتح می‌توانید انواع ملزومات کودک را پیدا کنید. در خیابان‌های سناباد، قائم و ابن سینای مشهد نیز فروشگاه‌های خوب لوازم کودک وجود دارد. انواع اسباب بازی با قیمت مناسب را در مجتمع تجاری زیتون می‌توانید پیدا کنید.

مراکز خرید صنایع دستی

شاید نتوان منطقه مشخص در سطح شهر مشهد را برای فروش صنایع دستی مشخص کرد. اگر چه میراث فرهنگی و آستان قدس رضوی فروشگاه‌های صنایع دستی در نقاط مختلف شهر دارند، اما می‌توان از طرقبه که از مناطق ییلاقی مشهد است، صنایع دستی خرید کرد.
هرکاره تراشی، پوستین دوزی، تولیدات نمدی، فیروزه تراشی، کاشی کاری سنتی، قالی بافی بخشی از صنایع دستی مشهد است.
منابع:اقتصادآنلاین ،مشهدمگ ،باشگاه خبرنگاران جوان
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.