کروماکی لند جنجالی شد! بزرگ‌ترین فروشگاه پایه موبایل در ایران

باتوجه به‌ استفاده روز‌افزون از فضای مجازی و به دنبال آن ساخت فیلم در حوزه‌های مختلف، نیاز به یک نگهدارنده موبایل بیشتر احساس می‌شود. کاربران گرامی به‌هنگام تولید محتوا چه آموزشی، چه بلاگری، آشپزی و حتی هنگام برقراری یک ویدیو کال برای کیفیت تصویر و ثابت نگه‌داشتن دوربین گوشی خود، اقدام به خرید پایه موبایل می‌کنند. با توجه ‌به نوع استفاده از موبایل خود می‌توانید یکی از انواع مختلف پایه موبایل را تهیه کنید. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌ها و انواع آن، کاربرد و… این محصول صحبت خواهد شد. پس درصورت نیاز به خرید پایه موبایل باکیفیت، پیشنهاد می‌شود تا پایان این محتوا همراه ما بوده و درنهایت پس از اتمام مطالعه آن اقدامات لازم را در راستای خرید این محصول پر کاربرد را انجام دهید.

پایه یا نگهدارنده موبایل چیست؟

پایه یا نگهدارنده موبایل وسیله‌ای برای نگه‌داشتن موبایل است تا در مواقع گوناگون افراد بتوانند به‌راحتی از تلفن همراه‌شان استفاده کنند. به‌عنوان مثال باوجود این ابزار می‌توانید هنگام تماشای فیلم یا برقراری تماس تصویری با دیگران همزمان مشغول کاری دیگر مانند آشپزی باشید.

پایه موبایل

مزایای استفاده از پایه موبایل

قبل از خرید پایه موبایل به‌طور دقیق بررسی کرده و دریابید که چرا اقدام به خرید پایه موبایل می‌کنید؟ افراد در زمینه‌های مختلف برای تولید محتوا یا انجام کارهای روزمره خود نیاز به پایه و نگهدارنده موبایل خواهند داشت. در این بخش به مهم‌ترین علل استفاده از این محصول خواهیم پرداخت:

  • با نگهدارنده موبایل به‌سهولت می‌توان کارهایی نظیر فیلمبرداری، تماشای فیلم، یافتن مسیر و… را انجام داد.
  • خرید پایه موبایل و استفاده از آن، بدون شک کیفیت بالای فیلم را حین فیلمبرداری تضمین می‌کند.
  • با استفاده از پایه موبایل، حفظ ایمنی خود و تلفن همراه‌مان را حین رانندگی و انجام کار و… ضمانت می‌کنیم.
  • ارتفاع و زاویه دوربین قابل تنظیم خواهد بود.
  • باصرفه و قابل استفاده برای انواع گوشی در اندازه‌های مختلف است.
  • با اقدام به خرید پایه موبایل می‌توانیم دربرابر امواج مضر گوشی به‌خصوص زمانی که تلفن همراه متصل به شارژر است، ایمن باشیم.

انواع پایه موبایل یا نگهدارنده موبایل

معلمی که تدریس آنلاین و تصویری دارد، می‌داند که خرید پایه موبایل امری ضروری بوده و به چه نوع نگهدارنده موبایل نیاز دارد. هم‌چنین یک راننده به‌خوبی می‌داند که برای سهولت در رانندگی هنگام استفاده از موبایل خود برای پیدا‌کردن مسیر کدام نوع نگهدارنده موبایل مناسب اوست. پیشنهاد می‌شود برای خرید پایه موبایل مناسب تا پایان محتوا همراه ما باشید.

پایه موبایل یا هولدر مخصوص ماشین

در هنگام رانندگی برای یافتن مسیر نیاز خواهید داشت تا به موبایل خود دسترسی داشته‌باشید. هم‌چنین هنگام رانندگی، استفاده از تلفن همراه کاری خطرناک و حادثه‌ساز به‌شمار می‌رود. برای کاهش خطر و حفظ ایمنی خود و گوشی، هم‌چنین جلوگیری از تصادفات احتمالی، استفاده از هولدر مخصوص ماشین به شما پیشنهاد می‌شود تا با قرار دادن این پایه جلوی ماشین و روی داشبورد، گوشی شما به‌صورت ثابت در دید قرار خواهد گرفت. هولدر مخصوص ماشین نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت. با درنظر‌گرفتن ویژگی هرکدام از هولدرها می‌توانید هولدر مورد نظر خود را از کروماکی لند که بزرگ‌ترین فروشگاه پایه موبایل را در ایران دارد، تهیه کنید. با خرید از کروماکی لند از خرید خود اطمینان کافی خواهید داشت.

پایه موبایل ماشینی

هولدر آهنربایی یا مغناطیسی: این نگهدارنده که حتی در خانه و محل کار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای خاصیت آهنربایی و مغناطیسی با قدرت جذب بالا و بدون لغزش است. این محصول امکان چرخش ۳۶۰ درجه دارد و با این‌که قابل استفاده برای عموم است، اما برای رانندگان تاکسی یا اسنپ و تپسی محصولی به‌طور ویژه پرکاربرد به‌شمار می‌رود که با خرید پایه موبایل مغناطیسی می‌توانند بدون خستگی و مشکل خاصی با گوشی خود کار کنند.

هولدر موبایل گیره‌ای: با خرید پایه موبایل گیره‌ای ‌خیال‌تان از افتادن گوشی راحت باشد. این پایه نگهدارنده ظاهری متفاوت با سایر پایه موبایل‌ها دارد و طولش نسبت به آن‌ها بیشتر است. این هولدر رابط فنری شکل دارد که با وجود سخت‌بودن، انعطاف‌پذیر است. گیره این هولدر دارای دو گریپ پلاستیکی است که تلفن همراهتان را محکم نگه می‌دارد و از بروز هرگونه خط‌وخش روی گوشی جلوگیری می‌کند.

هولدر مکنده: این هولدر را می‌توان روی شیشه نصب کرد. چراکه دارای طراحی شیک است که باعث زیبایی آن شده‌است. با خرید پایه موبایل نوع مکنده افرادی که بینایی ضعیفی دارند می‌توانند از قابلیت خم‌شدن آن استفاده کرده و به خود نزدیک‌تر کنند.

پایه موبایل سه پایه

این نوع نگهدارنده موبایل می‌تواند در سه ارتفاع مختلف قرار بگیرد و این قابلیت توسط پایه‌های تاشوی این محصول قابل اجراست که به‌طور معمول در موقعیت‌هایی مثل برگزاری لایو در اتاق کار خود، آشپزی، آنباکسینگ، اجرای چالش‌های فضای مجازی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌چنین می‌توان بدون نیاز‌به کسی و با استفاده از این وسیله از خود عکس گرفت‌.

نگهدارنده موبایل رینگ لایت

با خرید رینگ لایت شما قادر خواهید بود تا علاوه‌بر ثابت نگه داشتن تلفن همراه خود، از نورپردازی مناسب آن نیز استفاده کنید. اکثر افراد به‌دلیل وجود سر و صدا مجبور می‌شوند در اتاقی بدون پنجره فیلم خود را ضبط کنند تا صدایی مزاحم کارشان نشود. با برطرف‌شدن مشکل صدا، مشکل نور خواهند داشت. این محصول بی‌نظیر، نورپردازی را در سه رنگ مختلف گرم، سرد یا هر دوی رنگ‌های سرد و گرم را از خود ساطع می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌شود اقدام‌ به خرید پایه موبایل رینگ لایت کنید تا به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنید.

پایه رینگ لایت

پایه موبایل پاپ سوکت

این نوع از نگهدارنده موبایل به شکل دایره بوده و پشت تلفن همراه شما قابل نصب است. این محصول علاوه‌بر تکیه‌گاه مناسب برای تلفن شما، می‌تواند یک ابزار سرگرم‌کننده هنگام به‌دست گرفتن گوشی نیز به‌شمار رود که سبب زیبایی موبایل‌تان خواهد شد. زمانی که می‌خواهید فیلم تماشا کنید به خرید پایه موبایل پاپ سوکت نیاز خواهید داشت.

هولدرهای قرار گیرنده بر روی هدرست صندلی

هنگام سفر با خرید پایه موبایل قرارگیرنده هدرست صندلی و نصب آن روی هدرست صندلی جلویی، می‌توانید بدون خستگی به تماشای فیلم مورد علاقه‌تان پرداخته و سفری فوق‌العاده را تجربه کنید. با این نگهدارنده موبایل‌ها دیگر نگران افتادن گوشی خود نباشید. چراکه گیره یا آهنربا، گوشی شما را محکم نگه‌داشته و شما می‌توانید با خیالی راحت از تلفن همراه خود استفاده کنید. با توجه‌ به تنوع محصولات کروماکی لند به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه این محصول، این فروشگاه بهترین گزینه برای خرید به شمار خواهد رفت. چراکه همه این محصولات در کروماکی لند موجود هستند و ازآن‌جایی که به‌طور حتم به‌دنبال محصولی با ارزش، باکیفیت، با قیمت مناسب و در مدل‌های متنوع هستید، می‌توانید با اطمینان خرید پایه موبایل خود را انجام دهید.

نگهدارنده موبایل در طبیعت

زمانی که بخواهیم از طبیعت (کهکشان و آسمان، رشد گیاه و…) به‌مدت طولانی فیلمبرداری کنیم، به این ابزار نیاز خواهیم داشت. این نوع از پایه‌های نگهدارنده موبایل، بهترین وسیله‌ای هستند که بدون حرکت می‌تواند فیلمبرداری ایده‌آل را به ارمغان آورد.

چطور از بالا فیلمبرداری کنیم؟

کاربرانی که آشپز هستند و کار آموزشی برعهده دارند و می‌خواهند از جهت بالا فیلمی را ضبط کنند، به نگهدارنده موبایلی نیاز خواهند داشت که در ارتفاع بالا گوشی‌شان را نگه دارد و بدون لغزش ویدیوی با کیفیت عالی نشر دهند؛ بنابراین این وسیله مناسب همه افراد است‌.

سخن نهایی

با خرید پایه موبایل از کروماکی لند می توانید نگهدارنده مورد نظر خود را با اطمینان و رضایت از محصول، تهیه و به انجام کارهای‌تان سرعت ببخشید و در عین حال از خستگی هنگام نگه‌داشتن تلفن همراهتان در موقعیت های مختلف برای همیشه خداحافظی کنید. کروماکی لند این امکان را برای شما هم‌وطنان عزیز فراهم می‌کند تا از دردسرهای خرید پایه موبایل در امان بمانید. چرا که برای خرید پایه موبایل مورد نظرتان با ویژگی دلخواه‌تان، مجبور خواهید بود به فروشگاه‌های زیادی سر بزنید.

ا

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.