چگونه پولدار شویم ؟

چگونه پولدار شویم ؟

چگونه پولدار شویم

هم اینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”چگونه پولدار شویم ؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم.

چگونه پولدار شویم ؟ پول درآوردن یک قضیه است و ثروتمند شدن یک قضیه کاملا متفاوت.

بسیاری افراد می توانند با فروش یک کالای دست دوم یا شرط‌بندی در یک وب سایت سریع یک میلیون تومان بدست می آورند.

اما اگر به ‌دنبال کسب پول و سرمایه‌ای هستید. که زندگیتان را برای همیشه تغییر دهد، بهتر است این ۱۲ عادت پولدار ها و میلیونرها را با دقت مطالعه کنید.

شما نیز می‌توانید، از طریق تمرکز ذهنی و رسیدن به حالت ذهنی و فیزیکی فوق‌العاده مثبت به فرصت‌های مالی مناسبی که همواره منتظرشان بوده‌اید دست پیدا کنید. دقیقا همانطور که دیگر مدیران و کارآفرینان موفق شدند.

خروجی ایجاد کنید.

خروجی معنا و نتیجه تلاش شما را به همگان نشان می دهد.

همه می‌خواهند با تلاش فراوان و ساعات زیاد فعالیت به‌سود برسند. اما موفق‌ترین کارآفرینان دنیا می‌دانند که، اگر به‌دنبال کسب ثروت هستید، باید ابتدا و همواره به‌دنبال ایجاد خروجی باشید.

سعی کنید همیشه به‌دنبال ایجاد خروجی در محصولات، اطلاعات یا خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید باشید.

سحر خیز باشید.

اوایل صبح جزء زمانی است که کاملا در اختیار خودتان می باشد و برای خلوت کردن مناسب است.

اوایل صبح به‌راحتی می‌توانید افکار مرتبط با آن روز را دسته‌بندی کرده و قبل از شروع حواس‌پرتی‌های روزمره، برنامه‌ها و اهدافتان را برای آن روز پیاده سازی کنید.

اگر در طول روز با موانع متعدد مواجه می‌شوید بهتر است صبح زود از خواب بیدار شوید و برنامه معینی برای مواجهه با موانعی که در طول روز باعث حواس ‌پرتی و به‌هم خوردن تمرکزتان می شوند تعیین کنید.

ورزش کنید.

برای استفاده از تمام توان در کسب و کار، لازم است از لحاظ فیزیکی و ذهنی در وضعیت کاملا ایده‌آل باشید.

پس تمرینات بدنی حتی در حد ده تا بیست دقیقه اوایل صبح را هیچوقت فراموش نکنید.

تمرین کردن موجب پمپاژ بهتر خون و اکسیژن به سلول‌ها شده و باعث می‌شود با وضوح و دقت بسیار بالایی بر روی افکارتان تمرکز کنید.

تمرینات بدنی روزانه توسط بسیاری از کارآفرینان موفق دنیا توصیه شده است.

اهداف روزانه تعیین کنید.

اهداف بلند مدت جایگاه خود را دارند اما اگر به‌دنبال کسب درآمد زیاد هستید، لازم است از شب قبل برای هر روزتان نیز برنامه مشخص و متفاوتی داشته باشید.

این اهداف روزانه در اصل نقاط عطف شما در مسیر رسیدن به هدف اصلی یعنی کسب سرمایه و ثروت هنگفت هستند. بنابراین هر شب قبل از خواب بهتر است که اهداف روز بعدتان را بررسی و تعیین کنید تا از طریق در طول روز از روی برنامه حرکت کنید و در آینده به‌اهداف بلند مدت مورد نظرتان برسید.

فردا صبح که از خواب بیدار شدید به این فکر کنید که چگونه کاری امروز می‌تواند شما را به هدف اصلیتان در پایان روز نزدیک‌تر کنند، سپس سر کار بروید و همان کار را انجام دهید.

مدیریت زمان

همه‌ی آدم های سراسر جهان در طول روز ۲۴ ساعت زمان دارند. مهم نیست چه حرفه ای داریم، اهل کجای دنیا هستیم و یا چه‌مقدار ‌پول داریم، همگی به یک اندازه در روز فرصت داریم.

مدیریت زمان به‌شکل موثر برای افرادی که به‌دنبال پیشرفت هستند، یک ضرورت محسوب می‌شود. هدف شما چه کسب ثروث هنگفت چه جذب مقدار معینی پول باشد، در هر صورت مدیریت بهینه و موثر زمان راه حل شما برای رسیدن به هدف مورد نظرتان خواهد بود.

در مجله آنلاین فارسی ها  مطلب”چگونه پولدار شویم ؟” را ادامه میدهیم

چگونه پولدار شویم

گسترش روابط با افراد موثر

ایجاد و بهبود روابط گسترده یکی از مهم‌ترین عادت‌هایی است که افراد موفق و دانا باید در زندگیشان به آن توجه کنند.

با دیگران ارتباط برقرار کنید و به صحبت هایشان گوش دهید با افرادی که در حیطه کاری مورد نظر شما موفق هستند ارتباط خود را افزایش دهید.

کافی است وارد دنیای ارتباطات شوید، خواهید دید که فرصت‌ها چگونه به‌سمت شما سرازیر می‌شوند.

ورزش ذهنی انجام دهید.

ورزش ذهنی یک روش تمرین سلول های مغز است که در آن افکار قبلی افراد در ضمیر ناخودآگاه او با افکار بهینه از اول برنامه ریزی می‌شوند.

انگیزه انجام ورزش ذهنی، تعویض افکار و الگو های کهنه و نامناسب انسان با افکار مالی مثبت و کاملا جدید است، که باعث جذب هرچه بیشتر پول و موقعیت به زندگی فرد می شود و از دور کردن این فرصت‌ها از زندگی فرد جلوگیری می‌کند.

برنامه غذایی سالم

داشتن برنامه غذایی سالم بصورت مستمر می‌تواند سلامت جسمی را تامین کند و سلامت جسم موجب سلامتی ذهن می‌شود.

از قدیم گفتند “روح سالم در بدن سالم است”. برای داشتن دقت و تمرکز یک ورزشکار فوق حرفه‌ای، یک کارآفرین موفق، یک برنامه نویس، و غیره ،خوردن غذاهای سالم اهمیت زیادی دارد.

بدن انسان انرژی خود را از طریق هضم غذا به‌دست می‌آورد. غذاهای مضر، انرژی کمتری برای رسیدن به اهداف در اختیارتان قرار می‌دهند. پس به دنبال یک الگوی غذایی سالم باشد و همیشه آن را ادامه دهید.

صرفه‌جویی و سرمایه‌گذاری کنید.

صرفه‌جویی خوب است به شرط آنکه پس از صرفه جویی بلافاصله به دنبال سرمایه‌گذاری پول صرفه جویی شده باشید.

شاید این کار با سرعتی که انتظار دارید پیش نرود. اما لازم است بدانید، که برای موفقیت و استفاده از فرصت‌های لحظه‌ای، داشتن مقداری سرمایه که از راه صرفه‌جویی به‌دست آمده بسیار ضروری است.

در صورتیکه که از راه صرفه‌جویی در هزینه‌ها بتوانید، یک پشتوانه مالی به‌دست بیاورید. و بدهی خاصی نداشته باشید، می‌توان گفت که آمادگی لازم جهت استفاده از فرصت‌ها و کسب ثروت را دارید.

آگاهی ذهن

اگر مرتب فیلم تماشا کنید، اوقات فراغت خود را بی هدف سپری کنید. سپس به دنبال اهداف بروید، مطمئنا فرصت‌های مناسبی به‌سراغ شما نخواهند آمد.

آگاهی از اهمیت فعالیت های روزانه و تاثیر آن ها موجب جذب فرصت‌هایی می‌شود، که در آینده می‌توانید آنها را به ثروت تبدیل کنید.

اگر به آنچه که می‌گویید و انجام می‌دهید آگاه باشید. همواره ذهنیت آگاه خود را حفظ کنید. مطمئنا بازخوردهای مثبت و مورد علاقه‌تان را کسب خواهید کرد.

با یک مشاور، مربی مجرب صحبت کنید.

اگر میخواهید پولدار شوید مشاور و مربی برای کسب درآمد بیشتر و رسیدن به اهداف بزرگ یا کوچک بسیار مناسب هستند.

در دوره های معروف به کوچینگ Coaching شرکت نمائید.

مشاور و یا فرد باتجربه‌ می‌تواند، روش‌هایی را به‌شما آموزش دهد. که با استفاده از آنها شما نیز به اهدافتان برسید.

یک مشاور خوب پیدا کنید. طبق برنامه ریزی بصورت مستمر با آنها صحبت کنید، تا بتوانید با سرعت بیشتری به سمت موفقیت حرکت کنید.

در نظر داشته باشید استفاده از یک مشاور یا مربی سرعت رسیدن به اهداف شما را افزایش می دهد. به این طریق خیلی سریع تر به خواسته هایتان دست پیدا می کنید.

بخشش را فراموش نکنید.

بخشش همواره از یک ذهن سرشار از تعالی به‌دست می‌آید.

معمولا افراد زمانی که از لحاظ ذهنی یا مالی به‌اندازه کافی دریافت کرده‌اند، شروع به بخشش به‌دیگران می‌کنند. اما شما قبل از رسیدن به اهداف، ذهنتان را با بخشش زمان به دیگران پربار کنید. (وقت تان را در اختیار دیگران قرار دهید).

برای رسیدن به ثروت ذهنی هیچ لزومی به بخشش پول نیست و بخشش زمان هم کافی است. این روش یک تمرین ناخودآگاه ذهنی است. که شما را از پوچی و نیازمندی دور کرده و به‌سمت ثروت و موقعیت‌های عالی در آینده سوق می‌دهد.

امیدواریم  مطلب”چگونه پولدار شویم ؟” در مجله آنلاین فارسی ها مفید واقع شده باشد.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.