چگونه پوستی شفاف داشته باشیم

چگونه پوستی شفاف داشته باشیم

چگونه پوستی شفاف داشته باشیم

برای بسیاری از افراد اینکه صورتی صاف و شفاف داشته باشند اهمیت زیادی دارد. اما مسائل زیادی مانند آب و هوا، اعصاب، تغذیه نامناسب و… دست یه دست هم می دهند تا پوست ما را خراب کنند. بنابراین افراد برای جبران این دردسر به دنبال راهکارهایی می‌روند تا در صورت وجود هرگونه نقص در صورتشان آن را جبران کنند. راهکارهای زیادی برای صاف سازی و شفاف سازی صورت وجود دارد که برخی از آنها نیاز به جراحی دارد و برخی دیگر شامل استفاده از کرم ها و دیگر لوازم آرایشی بهداشتی است. در ادامه درباره سه نمونه از آنها یعنی استفاده از دستگاه درما اف، دستگاه هیدرودرمی و ژل هیدرودرمی حرف خواهیم زد. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دستگاه درما اف یا اتوی صورت چیست

دستگاه درما اف یا اتوی صورت

دستگاه درما اف درواقع یک روش درمانی برای شفافیت بخشیدن به پوست است که با استفاده از دستگاه اولتراسونیک انجام می شود‌ از مزایای استفاده از این روش کم خطر بودن آن است. کارکرد دستگاه اولتراسونیک به این صورت می باشد که امواج صوتی سطح بالا به لایه های زیرین پوست نفود کرده و با کلاژن سازی صورت به ترمیم عضلات صورت، گردش خون و کم رنگ کردن چین و چروک ها می پردازند. همچنین با استفاده از این دستگاه می‌توان به مستحکم کردن پوست شل شده، درمان پیری زودرس و درمان افتادگی پلک ها کمک کرد.

از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده آسان
  • بی خطر بودن
  • جایگزین ایمن به جای استفاده از بوتاکس، لیزر و پیلینگ صورت
  • هزینه نسبتا مناسب

توجه داشته باشید که اتوی صورت یک درمان بلند مدت است و انتظار نداشته باشید تاثیرات آن یک شبه روی صورت شما خود را‌ نشان دهد.

دستگاه هیدرودرمی چیست

دستگاه هیدرودرمی

دستگاه هیدرودرمی یکی دیگر از دستگاه هایی است که از آن برای شفاف سازی و صاف کردن پوست استفاده می کنند. با استفاده از این دستگاه به صورت مناسبی اب رسانی به پوست انجام می شود. این روش را با نام های هیدراته کردن صورت، میکرودرم آبریژن مرطوب، فیوژن صورت، میکرودرم آبریژن آب، آکوا درم آبریژن نیز می شناسند. کارکرد این روش بدین صورت است که لایه های خارجی پوست که سلول های مرده و آسیب دیده هم شامل آن هستند، پاکسازی می شوند و سپس سرم های مخصوص برای آب رسانی با فشار وارد لایه های زیرین پوست خواهند شد. از این روش بیشتر برای درمان جوش و آکنه استفاده می کنند.

از مزایای استفاده از دستگاه هیدرودرمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش دادن چین و چروک و خطوط روی پوست
  • از بین بردن سلول های مرده پوست
  • اکسیژن رسانی به لایه های زیرین پوست
  • از بین برنده جوش ها و آکنه
  • رفع خشکی پوست
  • روشن کننده و شفاف کننده

توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه نیاز به بستری شدن ندارد و درمان آن سرپایی است.

ژل هیدرودرمی چیست

ژل هیدرودرمی

یکی دیگر از راه‌ هایی که می‌ توانید برای صاف شدن و شفافیت پوست از آن استفاده کنید، استفاده از ژل هیدرودرمی است. این ژل که از گیاهان دریایی درست شده، به آب رسانی و اکسیژن رسانی به پوست کمک می کند. همچنین استفاده از این ژل ایمنی پوست را بالا می برد و مهم ترین مزیت استفاده از آن این است که به شما بدون استفاده از دستگاه های مختلف پوستی شفاف هدیه می دهد و هزینه مناسبی نیز دارد.

از مزایای استفاده از ژل هیدرودرمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از خشکی پوست
  • اب رسانی عمیق
  • جلوگیری از چین و چروک پوست
  • رساندن مواد مغذی به پوست

توجه داشته باشید که از ژل هیدرودرمی یا ژل آب رسان هم می توان به تنهایی استفاده کرد و هم هنگام استفاده از دستگاه های هیدرودرمی و درما اف قابل استفاده است.

کلام آخر

برای داشتن پوست سالم باید همیشه به آن رسیدگی کرد. از مواد آرایشی کمتری استفاده نمود و تغذیه سالم داشت. در کنار این موارد می توان از راهکارهای متنوعی که در بالا  به سه مورد آن اشاره کردیم نیز کمک گرفت. بهتر است قبل از استفاده از هر کدام از این راهکارها درباره مزایا و معایب آنها تحقیق کنید و ببنید بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما کدام است‌.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.