چگونه دوچرخه سواری را بیاموزیم؟

چگونه دوچرخه سواری را بیاموزیم؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”چگونه دوچرخه سواری را بیاموزیم؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

 

اگر می‌خواهید دوچرخه سواری را شروع کنید و هنوز انگیزه کافی ندارید به گفته این مربی دوچرخه‌سواری، هالی سیئار، توجه کنید که می‌گوید: «دوچرخه‌سواری نشاط‌آور و روشی عالی است برای این‌که آدم فعال بماند.

دوچرخه‌سواری به شما حس آزادی می‌دهد، به راحتی می‌شود آن را در برنامه‌ روزانه گنجاند، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که به شما در این کار لذت‌بخش کمک می‌کند.»

چرا باید دوچرخه‌سواری کنید؟

به گفته وی تحقیقات زیادی نشان می دهد که دوچرخه‌سواری خطر ابتلا به بیماری‌های مزمنی مثل بیماری‌های قلبی، دیابت نوع ۲ و سکته را کاهش می‌دهد.

دوچرخه‌سواری با سرعت متوسط باعث می‌شود درهرساعت ۵۰۰ کالری بسوزانید.

دوچرخه‌سواری به‌ویژه برای سفت‌ کردن عضلات پایین و میانه‌ بدن مناسب است.

نکاتی برای دوچرخه‌سواری

سعی کنید آهنگ رکاب‌زنی‌تان بین ۷۰ تا ۹۰ دور در دقیقه باشد. سیئار می‌گوید: «در تپه‌ها آماده باشید که تا شیبی را دیدید دنده را سبک کنید و بیشتر رکاب بزنید.»

وقتی می‌خواهید دور بزنید، پدال بیرونی را در پایین‌ترین حالت بیاورید و روی آن فشار بیاورید تا چسبندگی بیشتری به دوچرخه داشته باشید.

چه دوچرخه‌ای بخرم؟

پاسخ به این سوال بستگی دارد به این‌ که می‌خواهید چه جور دوچرخه‌سواری کنید. برای مسیرهای خاکی یا پردست‌انداز، دوچرخه‌ کوهستان مناسب است. اگر قصد دارید در رویدادی شرکت کنید یا مسابقه بدهید یا رفت‌وآمد روزانه‌تان را با دوچرخه انجام می‌دهید، دوچرخه جاده بخرید.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.