چگونه اینفلوئنسر شویم ؟ و از طریق اینستاگرام کسب و درآمد کنیم ؟

این روزها واژه های عجیبی در فضای مجازی به گوش میرسد ،اگر شما هم در شکبه اهای اجتماعی مثل اینستاگرام فعالیت داشته باشید ، واژه اینفلوئنسر را قطعا شنیده اید ، اما بیایین در مورد اینفلوئنسر ها حرف بزنیم .

محسن ایزی و یا محمد امین کریم پور به ازای هر پست در اینستاگرام ۱۵ تا ۳۰ میلیون دریافت میکنند ، فقط همین دو نفر نیستند ، اینستاگرام پر شده از اینفلئنسر و واینر های حرفه ای که روزانه دارند به درامد های بالاتر و بیشتری می رسند.

 

اما اینفلوئنسر به چه کسی میکویند ؟

به طور کلی کاربران پرطرفدار و فعال در اینستاگرام به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. سلبریتی‌ها: افراد مشهوری که شهرتشان به حضور در اینستاگرام مرتبط نیست و به دلایل دیگری مثل بازیگری ، خوانندگی ، ورزشکاری و یا مواردی از این دست به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند.
  2. اینفلوئنسرها: این دسته شامل افرادی می‌شود که شهرتشان را مدیون اینستاگرام هستند؛ به خاطر نوع فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام به شهرت رسیده اند.

 

اما چرا اینستاگرام محل مناسبی برای کسب و کار ها به شمار می آید ؟

اینستاگرام یک پلتفرم قدرتمندی هست که ارزش بسیار بالایی برای برند های مختلف بازار می باشد و امروزه این شبکه اجتماعی بیش از یک میلیارد و دویست کاربر فعال ماهیانه دارد
و این نشان می دهد که بازار تبلیغات اینستاگرام بسیار قوی و پر درآمد هست ، هم برای برند ها و هم برای انفلئونسر ها ، بیشتر خرید های اینترنتی به وسیله اینستاگرام و از طریق انفلوئنسر ها به مشتری ها نشان داده می شود و خرید های کلانی صورت می گیرد.

محبوبیت روز افزون اینفلوئنسر ها باعث شده ، که هر شخصی تلاش کند تا به این جایگاه برسد ، و قطعا هم شما یکی از این افراط هستید که قصد دارد تا به یک اینفلوئنسر حرفه ای تبدیل شود و بازار کار خود را در اینستاگرام آغاز کند. پس با مجله اینترنتی فارسی ها همراه باشید تا به شما کمک کنیم.

 

۱٫ هدف خود را انتخاب کنید

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام باید هدف خود را انتخاب کنید که قراره امروز و یا در آینده چه کاری را انجام دهید ؟ و یا اینکه چه تخصص و کاری را میتوانید خوب انجام دهید ! و شدیدا به این کار علاقه مند باشید.

برای مثال ، فیتس کار های زیادی هستند که دارند در اینستاگرام فعالیت میکنند ، پست میزارن ، عکس های شخصیشون رو به اشتراک میزاند و یا آموزش میدهند ، که قطعا این کار هم اندام ، تجربه و تخصص زیادی میخواهد ، حالا در نظر بگیرید شما اینکارهارو باید انجام دهید ، آیا میتوانید ؟ و آیا تخصص این کار را دارید ؟ پس باید یه تصمیم مهم برای نوع موضوع کاری و شخصیت مجازیتون در نظر بگیرید.

بنابراین یک هدف و موضوع را انخاب کنید که علاقه و تخصص زیادی داشته باشید بهش ، شاید شما یک آشپز خوبی باشید ، یا یک ورزشکار و شاید شما اهل غذا باشید و حتی اهل مد و پوشاک و استایل ، پس پست های اینستاگرامی شما باید شخصیت و روزمرگی های شما را نشان دهد ، نه به صورت تصادفی و یا فیک در اینستاگرام فعالیت کنید که آینده ای ندارید.

و همچنین شما میتوانید چندین کار را در صفحتون انجام بدهید ، مثلا اهل مسافرت باشید و از سفر های خود با مخاطبانتون حرف بزنید و عکس هایی که میگیرین را به اشتراک بگذارید ، اهل چیدمان هم باشید و همیشه از دکراسیون و طرح هایی که در خانه ایجاد میکنید عکس بگیرید ، و یا از سبک زندگی کردن، طرز لباس پوشیدنتون هم میتوانید استفاده کنید. نمونه ای که در پیج زیر میبینید یکی از انفلوتنسر های ایرانی دختر هستند که بسیار در این زمینه موفق هستند :

 

اینفلوئنسر موفق ایرانی ساناز رستم پور

 

اینفلوئنسر موفق ایرانی ساناز رستم پور
اینفلوئنسر موفق ایرانی ساناز رستم پور

 

۲٫ انتخاب بیو مناسب برای پیج

دومین کاری که باید بعد از انتخاب صفحه و هدفتون انجام بدین ، زیبا سازی و تنظیم صفحه اینستاگرامتون هست ، باید دقیقا مخاطب شما بفهمد که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام میدهید تا بتواند با شما ارتباط بگیرد و صفحتون رو دنبال کند. باید به زبان ساده در بیو اینستاگرام خود صحبت کنید تا ذهن کاربر درگیر شما شود.

یک آیدی مناسب انتخاب کنید، ترجیها اسم خودتون یا اسم مستعارتون باشه ! و توی بیو پیجتون از خودتون بگین و یا کارایی که قراره در پیجتون انجام بدین. در بخش ویرایش نمایه > و در کادر Name بهترین کلمه کلیدی را قرار بدین ، دقیقا اون کلمه یا جمله ای که مخاطب در بخش جستجو اینستاگرام قراره تایپ کنه ، مثل خرید ماشین ، ایرانگردی و یا اسم شخصی طرف ، مثل ساناز رستم پور ، با این کار شما در معرض سرچ مخاطب در لیست مخاطبا و پیج ها قرار میگیرید.

در اینجا پیج مهیار حسن را مشاهده مکینید که در بخش name : اسم و فامیلی شخصی خودش را نوشته است که بسیار مناست هست ، و در بخش بیو پیج توضیحاتی راجب به محتوای پیج نوشته شده و از جمله هایی مثل نه به ترویج خشونت و مردم را بخندانیم استفاده کرده است ، و در بخش سایت هم ادرس تلگرام را وارد کرده که برای جذب ممبر تلگرام خیلی خوب است .

مهیار حسن یکی از اینفلوئنسر های موفق ایرانی هست با بیش از یک میلیون فالوور و منبع درامد بسیار بالا ، اگر استوری های پیج مهیار رو مشاهده کنید هر روز ۳ تا ۵ استوری تبلیغاتی رو مشاهده میکنید که بابت انتشار این ویدیو ها مبالغ سنگینی دریافت میکند ، وه منبع درامد اصلی پیج مهیار پست های تبلیغاتی و اسپانسری هست که در ویدیو های یک دقیقه ای و چند دقیقه ای استفاده میکند.

 

 

چگونه اینفلوئنسر شویم

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.