چه کشورهایی بهترین جراحان پلاستیک را دارند؟

چه کشورهایی بهترین جراحان پلاستیک را دارند؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”چه کشورهایی بهترین جراحان پلاستیک را دارند؟ ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

وقتی صحبت از زیبایی و ظاهر می شود ، همه می خواهند گامی دیگر به سوی کمال بردارند. شاید شما می خواهید بینی کوچکتر ، فک خوش فرم یا حتی صورت بدون چین و چروک داشته باشید. اما همانطور که همه ما می دانیم ، وقتی می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید باید به دنبال بهترین جراح باشید.حالا ببینیم بهترین جراحان پلاستیک در کدام کشورها هستند؟

جستجوی بهترین جراح پلاستیک باعث می شود بسیاری از افراد برای انجام عمل جراحی پلاستیک راهی فرودگاه ها شده و به کشورهای دیگر سفر کنند. در این مقاله ، لیستی از بهترین کشورها برای جراحی پلاستیک ، کشورهایی که می توانید بهترین جراحان پلاستیک در جهان را پیدا کنید ، به شما ارائه می دهیم.

بهترین جراحان پلاستیک:

برزیل

مردم برزیل نه تنها شهرت زیبایی دارند ، بلکه وسواس زیادی برای جراحی پلاستیک نیز دارند. امروزه ، برزیل در میان ۳ کشور برتر از نظر تعداد جراحی های پلاستیک که هر ساله انجام می شود است. در برزیل ، انجام جراحی پلاستیک امری عادی است و انجام عمل جراحی پلاستیک به عنوان هدیه تولد برای دختران کاملاً معمول است.

با توجه به اینکه برزیل جراحی پلاستیک را از پرداخت مالیات معاف می کند ، برزیل به یکی از بهترین مقاصد گردشگری پزشکی تبدیل شده است.

کلینیک های برزیل اقدامات زیبایی را با قیمت مناسب ارائه می دهند. بنابراین ، هر ساله بیماران زیادی برای انجام عمل جراحی پلاستیک به برزیل سفر می کنند. مشهورترین روش های انجام شده در برزیل جراحی  سینه ، لیپوساکشن و لیفت لب برزیلی است که به دلیل محبوبیت در این کشور ، نامگذاری شده است

مکزیک

مکزیک کشور دیگری است که جراحی زیبایی کم هزینه را ارائه می دهد. این کشور با بیش از یک میلیون عمل سالانه در رتبه ۳ جهان قرار دارد.

تعداد زیادی از عمل های زیبایی که هر ساله انجام می شود ، نشان می دهد که جراحان مکزیکی بسیار باتجربه و ماهر هستند. و با قیمت پایین جراحی پلاستیک ، مکزیک در حال حاضر در میان مقاصد برتر جراحی پلاستیک در نظر گرفته شده است.

لیپوساکشن ، جراحی زیبایی بینی و لیفت سینه از رایج ترین روش های جراحی پلاستیک در مکزیک است. و بسیاری از بیماران برای انجام عمل جراحی پلاستیک بیشتر از ایالات متحده و کانادا به آنجا سفر می کنند.

 بهترین جراحان پلاستیک
بهترین جراحان پلاستیک

کره جنوبی

در دهه گذشته ، کره جنوبی به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جراحی پلاستیک در آسیا تبدیل شده است. جراحی پلاستیک در آنجا بین مردم محلی و خارجی کاملاً محبوب شد.

جراحان کره جنوبی از بهترین جراحان پلاستیک در جهان هستند. و طبق گزارش ها ، از هر ۳ زن کره جنوبی ۱ نفر حداقل یک بار در زندگی خود عمل جراحی پلاستیک انجام داده است ، به این معنی که این کشور بالاترین عمل جراحی پلاستیک را در سرانه انجام داده است. در حالی که بیماران زیادی عمل بینی و لیپوساکشن انجام می دهند ، محبوب ترین عمل جراحی عمل زیبایی پلک است که به دلیل ترجیح چشم غربی در بین آسیایی ها چشم بادامی محبوب شده است.

هند

در حالی که قیمت ارزان دلیل اصلی سفر بیماران به هند برای انجام جراحی پلاستیک است ، جراحان هندی می توانند جراحی های پیشرفته انجام دهند.

مراقبت های پزشکی پیشرفته ، هزینه پایین جراحی و اینکه بسیاری از هندی ها انگلیسی صحبت می کنند (برقراری ارتباط با آنها آسان است) هر ساله بیماران بیشتری را به هند می آورند.

ایران

افراد معمولاً بخاطر قیمت پایین یا مراقبت های بهداشتی بهتر ، جراحی پلاستیک در خارج از کشور را انتخاب می کنند. اما انتخاب انجام یک عمل جراحی زیبایی در ایران می تواند هر دو را به شما هدیه دهد.

در چند سال گذشته ، جراحی زیبایی در ایران بسیار محبوب شد و این محبوبیت ، ایران را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری پزشکی تبدیل کرده است. با افزایش تقاضا برای جراحی زیبایی در ایران ، مهارت و تخصص جراحان پلاستیک ایران نیز افزایش یافت.

هر ساله هزاران بیمار به دلیل مراقبت های پزشکی خوب و قیمت پایین به ایران سفر می کنند تا تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گیرند چون کشور ایران بهترین جراحان پلاستیک را در دنیا دارد.

عمل بینی محبوب ترین جراحی پلاستیک در ایران است ، معمولاً مشاهده می شود دختران و پسران زیادی در خیابان ها با نوارهای سفید روی بینی خود قدم می زنند. کلینیک های زیبایی ایران اقدامات دیگری از جمله روش های کانتورینگ بدن(پیکر تراشی)  و جراحی های فک و صورت را ارائه می دهند.

یونان

حتی اگر این کشور مشکلات اقتصادی زیادی دارد ، جراحی پلاستیک در یونان بسیار محبوب است. در مراکز پیشرفته پزشکی در یونان ، می توانید بدون پرداخت هزینه زیادی ، تحت عمل جراحی پلاستیک قرار بگیرید. بنابراین ، بسیاری از بیماران برای جراحی پلاستیک از سراسر جهان سفر می کنند.

مردان و زنان برای جراحی پلاستیک به یونان سفر می کنند.یونان هم بهترین جراحان پلاستیک را دارد.

چه کشورهایی بهترین جراحان پلاستیک را دارند؟
چه کشورهایی بهترین جراحان پلاستیک را دارند؟

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریكا بزرگترین بازار جراحی پلاستیك با بیشترین تعداد عمل های زیبایی در جهان است. هر ساله بیش از ۳ میلیون عمل جراحی پلاستیک در آنجا انجام می شود. با خدمات پزشکی با کیفیت بالا در ایالات متحده ، افراد زیادی برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایالات متحده سفر می کنند.

انجام جراحی پلاستیک در ایالات متحده نتایج شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت. تنها مشکلی که وجود دارد قیمت است. هزینه جراحی پلاستیک در ایالات متحده هزینه زیادی دارد و به همین دلیل بسیاری از آمریکایی ها برای جراحی زیبایی به کشورهای دیگر مانند مکزیک سفر می کنند.

سوئیس

سالهاست که مردم برای جراحی پلاستیک به سوئیس سفر می کنند. سوئیس از بهترین جراحان جهان برخوردار است. بنابراین مهم نیست که چه جراحی در ذهن دارید ، نتیجه رضایت بخشی خواهد بود.

در سوئیس ، جراحان کار خود را یک هنر می دانند. و این بدان معنی است که نتایج به جای کاملاً واضح ، طبیعی تر به نظر می رسند. لیفت پستان ، پیکر تراشی و لیفت ابرو از رایج ترین جراحی های پلاستیک در سوئیس است

ایتالیا

وقتی به ایتالیا فکر می کنید ، مواردی که باید به ذهن شما خطور کند پیتزا ، اسپاگتی و اکنون جراحی پلاستیک است. گزارش های اخیر نشان داده است که ایتالیا با ۶۵۰،۰۰۰ عمل در سال ۲۰۱۸ در میان ۵ کشور برتر عمل های زیبایی قرار دارد.

بیشتر اقدامات جراحی زیبایی انجام شده در ایتالیا تزریق بوتاکس است. اما به خاطر داشته باشید که قیمت روش های جراحی پلاستیک در ایتالیا بسیار بالا است.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.