هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یک ستاره یلدا مشهد یکی از اقامتگاه‌های شیک و به‌صرفه است که در فاصله یک و نیم کیلومتری حرم امام رضا(ع) قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی قرار گرفت. معماری زیبای داخلی و خارجی هتل‌ آپارتمان یلدا کنار میزبانی حرفه‌ای پرسنل آن از مواردی هستند که موجبات رضایت میهمانانش را تا به امروز فراهم کرده است. برای رزرو هتل مشهد علی بابا می‌توان بدون سردرگمی هتل یلدا را انتخاب کرد؛ چراکه این هتل‌آپارتمان یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین هتل های مشهد است. بنابراین اگر دنبال اقامتگاهی شیک و نزدیک به حرم امام مهربانی‌ها می‌گردید، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درمورد این هتل‌آپارتمان زیبا و نقلی با شما درمیان بگذاریم.

هتل آپارتمان یلدا مشهد

امکانات عمومی هتل آپارتمان یلدا مشهد

هر هتل یک سری امکانات عمومی دارد که با اقامت در آن می‌توان از آن امکانات بهره برد. معمولا هتل‌هایی که ستاره‌های کم‌تری دارند، از امکانات عمومی پایین‌تری هم برخوردار هستند؛ اما هتل‌آپارتمان یلدا با وجود داشتن یک ستاره، امکانات عمومی خوبی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پارکینگ با ظرفیت هشت ماشین
  • رستوران با غذاهای ایرانی و خارجی
  • خشکشویی
  • کافی‌شاپ و کافی‌نت
  • اینترنت پرسرعت
  • استقبال رایگان از فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال
  • سرویس نامحدود رفتن به حرم برای زائران

علاوه‌بر این موارد، برگزاری تورهای تفریحی نیم ‌روزه، یک ‌روزه و دو روزه به مناطق تفریحی و دیدنی مشهد، حرم‌شناسی رایگان در روزهای چهارشنبه و ارائه کارت تخفیف مراکز تفریحی مشهد به مهمانان از دیگر خدماتی است که با اقامت در این هتل می‌توانید دریافت کنید. در این هتل پذیرش بانوان با ارائه مدارک شناسایی معتبر هم امکان پذیر است و هزینه اقامت برای کودکان زیر یک سال هم رایگان خواهد بود.

هتل آپارتمان یلدا

امکانات هر اتاق هتل آپارتمان یلدا مشهد

هر هتل امکاناتی را نیز داخل هر واحد خود برای راحتی و سرگرمی مهمانانش درنظر گرفته است. ازجمله امکاناتی که هتل آپارتمان چهار طبقه یلدا مشهد در ۱۶ واحد اقامتی خود درنظر گرفته می‌توان به سرویس‌ فرنگی، یخچال، تلویزیون LCD، تلفن، مینی‌بار، حمام، تهویه مطبوع، دمپایی، روم‌سرویس و اینترنت اشاره کرد. بهتر است بدانید با توجه به اینکه هتل یلدا نزدیکی حرم قرار گرفته و امکانات نسبتا خوبی را با قیمت مناسبی ارائه می‌کند، در راس لیست رزرو هتل مشهد قرار دارد. شما نیز می‌توانید در سفر به پایتخت معنوی ایران، از میان همه هتل های مشهد هتل آپارتمان یلدا را برای اقامت خود و همراهانتان انتخاب کنید. تجربه مهمانان گذشته این هتل حاکی از آن است که درصورت اقامت دسته‌جمعی در این هتل بسیار بیشتر خوش می‌گذرد. کانکت‌شدن اتاق‌های دابل با اتاق‌های سینگل از دیگر ویژگی هتل آپارتمان یلدای مشهد است.

بیشتر بخوانید : لوکس ترین هتل های مشهد

فاصله هتل آپارتمان یلدا از مراکز مهم مشهد

اگرچه خیل عظیم مسافرت‌های روزانه به مشهد مقدس به‌خاطر بارگاه امام رضا(ع) در این شهر به‌نظر می‌رسد، اما مشهد از جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و طبیعی زیادی نیز برخوردار است. بنابراین بیشتر زائران و مسافران مشهد کنار زیارت حرم به تفریح و گردش داخل و اطراف شهر مشهد نیز می‌پردازند. در اینجا به بررسی فاصله هتل آپارتمان یلدا از دیگر مکان‌های مهم کلان‌شهر مشهد براساس دقیقه با پای پیاده یا سرعت متوسط ماشین می‌پردازیم:

  • فاصله تا ورودی باب‌الرضا: (۹ دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا بازار رضا: (۱۱ دقیقه با پای پیاده)
  • فاصله تا ورودی باب‌الجواد: (هفت دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد: (۱۶ دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی: (۴۴ دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: (۱۴ دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا ترمینال: (۱۸ دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا مجتمع تجاری آرمان: (هشت دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا پارک علمی پروفسور بازیما: (۲۷ دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا پارک کوه‌ سنگی: (۱۶ دقیقه با ماشین)

اگر شما جای خاصی در شهر مشهد را درنظر دارید و می‌خواهید از فاصله هتل آپارتمان یلدا تا مکان موردنظر خود باخبر شوید، می‌توانید از اپلیکیشن نقشه شهر مشهد (GPS) استفاده کنید. البته ما توصیه می‌کنیم نه فقط در سفر به مشهد، بلکه در هر مسافرت خود حتما نقشه شهر مقصدتان را همراه داشته باشید.

بیشتر بخوانید : بازار رضای مشهد

قوانین هتل آپارتمان یلدا مشهد

مسافران و زائران می‌توانند از ساعت ۱۴ بعدازظهر اتاق‌های خود را در هتل یلدا تحویل گرفته و ساعت ۱۲ ظهر هم تحویل بدهند. قوانین مربوط به کنسلی این هتل هم تابع شرایط موجود خواهد بود. لذا با توجه به زمان لغو یا کنسلی رزروتان، مقداری از هزینه هتل به‌عنوان جریمه کسر شده و مابقی به حساب شما برگردانده می‌شود. درصورتی‌که می‌خواهید از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل یلدا استفاده کنید، باید در زمان رزرو یا حداقل ۲۴ ساعت قبل از ورود به هتل، اطلاعات پرواز را به هتل اطلاع دهید؛ در غیراین‌صورت ترانسفر رفت یلدا را ازدست خواهید داد. اگر با قطار یا اتوبوس به مشهد سفر می‌کنید، لازم است از قبل زمان رسیدن به ایستگاه یا ترمینال را به هتل اطلاع دهید.

چگونگی رزرو اینترنتی هتل آپارتمان یلدا مشهد

رزرو اینترنتی همه هتل‌های کشور با استفاده از سایت‌های معتبر رزرواسیون هتل امکان‌پذیر است. بعضی از هتل‌ها در سایت شخصی خود نیز امکان رزرو آنلاین را برای مشتریان خود مهیا کرده‌اند. بهتر است همیشه قبل از آغاز سفرتان، اقامتگاه خود را مشخص کرده و از قبل آن را رزرو کنید. با توجه به اینکه ظرفیت هتل‌ های مشهد در ایام سوگواری یا تولد امام رضا(ع) بسیار سریع تکمیل می‌شود، بهتر است در این ایام رزرو هتل مشهد علی بابا خود را چند هفته قبل از آغاز سفرتان به‌صورت آنلاین انجام دهید. در سایر ایام نیز باید حداقل دو یا سه روز قبل از آغاز سفر، هتل خود را رزرو کرده باشید. برای این کار فقط کافی است مبدا، مقصد و زمان سفرتان را در سایت‌های رزرو هتل وارد کنید تا با پرداخت آنلاین درصدی از هزینه هتل، اطلاعات رزرو دراختیار شما قرار بگیرد.
البته اگر با تور مسافرتی به مشهد سفر کنید، دیگر نگران مکان اقامت خود نخواهید بود؛ اما در استفاده از تور هم لازم است تا اطلاعات مربوط به هتل‌ها را بررسی کنید، چراکه بعضی از تورها برای کاهش هزینه‌ها، هتل‌هایی بسیار دورتر از حرم را برای رزرو انتخاب می‌کنند. بنابراین توجه به اطلاعات تورها و موارد قیدشده در قراردادهای کتبی (نه قول و قرارهای شفاهی) امری ضروری است.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.