معرفی غذاهای دبی در سفر با تور دبی

معرفی غذاهای دبی در سفر با تور دبی

شاورما

اگرچه Shawarm یا Shawarma یک غذای واقعی روسی است ، اما با سلیقه مردم دبی مطابقت کمّی دارد و بنابراین یکی از محبوب ترین غذاهای دبی است. این غذا در امارات متحده عربی و دبی با گوشت طعم دار طبخ می شود.

در مورد ریشه های این غذا ، باید به شما بگوییم که shawarma یک غذای اصیل روسی است که در سن پترزبورگ پخته می شود ، اما نان آن مخصوص لبنان است و محبوبیت آن در دبی است و به عنوان یکی از غذاهای معروف از دبی!

غذا های دبی

مواد لازم برای پخت این غذا:

 گوشت گوساله یا گوشت گاو ، مرغ یا ماهی 

یک پیاز

روغن کنجد

گوجه فرنگی

ادویه هایی مانند: نمک ، فلفل ، زردچوبه و ادویه های خاص معطر

سبزیجات

نان پیتا یا نان سیاه

همانطور که گفتیم ، از گوشت گاو ، مرغ و ماهی تازه نیز برای پخت این غذاها استفاده می شود و اگر می خواهید این غذا را خودتان بپزید ، همه به سلیقه شما می رسد ، اما بدانید که اگر همه قوانین را رعایت کنید. ، این غذا در نهایت طعم غذای شما مانند کباب ترکی خواهد بود.

پس از آماده شدن کباب ، آنها را با گوجه فرنگی و سبزیجات در نانی به نام پیتا بپیچید ، یا اگر نان سیاه موجود نیست ، آن را بچشید.

تور دبی ارزان کلیک کنید

فلافل

به گزارش سفر باتو ، فلافل یکی از غذاهای اصیل عربی است که نه تنها بخشی از غذاهای معروف دبی است بلکه از مرزها نیز عبور می کند و در ایران ، خاورمیانه و سراسر جهان طبخ و سرو می شود و طرفداران خاص خود را دارد. جالب است بدانید که این غذا با نام Taamia نیز شناخته می شود.

فلافل در واقع یک توپ سرخ شده از نخود و ادویه است.

معرفی غذاهای دبی در سفر با تور دبی

مواد لازم برای پخت این غذا:

نخود فرنگی

یک پیاز

جعفری

سیر

آرد نخودچی

فلفل سیاه

زیره

بذر گشنیز

تخم مرغ

نمک را در صورت لزوم

برای تهیه فلافل باید نخود را چند روز خیس کنید. یکی از ساده ترین راه های تهیه فلافل این است که نخود را پس از خیساندن در مخلوط کن ، همراه با پیاز ، سیر ، ادویه و جعفری خیس کنید تا مخلوط یک دستی ایجاد شود.

هتلهای ارزان دبی را در سایت ببینید.

سپس آرد را به مخلوط خود اضافه می کنیم ، سپس تخم مرغ را به مواد اضافه می کنیم و مواد را خوب ورز می دهیم. بهتر است بگذارید مواد برای مدتی بماند ، سپس آنها را به شکل گلوله درآورید و در روغن سرخ کنید.

Splash n Party Dubai

با انتخاب پارک آبی Splash ، بازدید از دبی به دبی را برای فرزندان خود به یاد ماندنی تبدیل کنید. Splash یک مهمانی پارک های آبی دبی است که دارای بازی های ویژه ای برای کودکان است. سرگرمی در این پارک به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در مورد از دست دادن کودکان ، در آسایش آرام باشید.

سرسره های آبی و استخرهای کم عمق محیطی ایمن را برای کودکان فراهم می کند و مراقبان از کودکان در سراسر پارک به خوبی مراقبت می کنند. پارک های فست فود پارک نیز با تمام سرگرمی های معروف آماده پذیرایی از گردشگران کوچک هستند.

در پارک آبی این مهمانی حتی می توانید با یک جشن تولد لوکس بچه های خود را غافلگیر کنید. مدیران این پارک با کمال لذت از این کار در کنار شما خواهند بود و کلیه امکانات را برای برپایی یک جشن فراموش نشدنی در اختیار شما قرار می دهند.

بخشی از پارک آبی Splash فقط مخصوص بزرگسالان است و والدین می توانند در سفر به دبی با کودکانشان یک روز عالی و هیجان انگیز داشته باشند.

پارک آبی Atlantis Aquaventure

اگر می خواهید هنگام بازدید از دبی هیجان ، ترس و سرگرمی را با هم تجربه کنید ، تصمیم بگیرید که به پارک آبی آتلانتیس بروید. آتلانتیس یکی از مجلل ترین پارک های آبی دبی است که امکانات بسیار زیادی دارد. این مجموعه تفریحی زیر مجموعه هتل لوکس آتلانتیس دبی است.

بازار ادویه دبی را اطلاعاتش را مشاهده کنید.

 پارک آبی آتلانتیس از ۵ بخش اصلی شامل سرزمین دلفینها، سرزمین شیرهای دریایی، تجهیزات آبزیان ، غواصی و آکواریوم تشکیل شده است. همه این بخشها سرگرم کننده هستند و برای بازدید از آنها به یک روز کامل احتیاج دارید. سرسره های آبی آتلانتیس یکی از مهیج ترین سرگرمی های این پارک آبی است. سر خوردن مار مانند آکوندا با تونل های سرپوشیده و راهروهای پرپیچ و خم خود که در نهایت به استخر عمیقی منجر می شود ، یکی از محبوب ترین بازی ها در پارک آبی آتلانتیس است.

Atlantis پر از بازی هایی است که قدرت آب و انسان را به چالش می کشد ، اما اگر می خواهید شجاعت خود را به چالش بکشید ، Shark Attack Slide آماده است تا شما را به جنگ کوسه ها ببرد. در این بازی ترسناک پس از عبور از مسیری ترسناک در استخر پر از کوسه های خطرناک فرود می آیید. دیدن ده ها کوسه در فاصله نزدیک می تواند ضربان قلب شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد ، اما نگران نباشید زیرا کیف شیشه ای شما را از حملات کوسه محافظت می کند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.