ناگفته‌ها در مورد یادگیری زبان انگلیسی از صفر

همه ما بارها آموزش زبان انگلیسی را از پایه شروع کرده‌ایم و متاسفانه در میانه راه آن را رها کرده‌ایم! میل و اشتیاق به یادگیری زبان انگلیسی از یک سو و نیازی که هر روز بیشتر از قبل به یادگیری این زبان احساس می‌شود از سمت دیگر باعث شده در هر سن و سالی که باشیم به فکر  یادگیری این زبان بین‌المللی باشیم.  یادگیری زبان انگلیسی مثل زبان مادری نیاز به تمرین و ممارست فراوان دارد و نداشتن همین ممارست سبب فراموشی و رها کردن آن می‌شود. بیایید یک بار برای همیشه یادگیری زبان انگلیسی از صفر را شروع کنید و سبک زندگی خود را با این مسیر هماهنگ کنید تا با این زبان هم به سادگی زبان مادری بتوانید صحبت و زندگی کنید. در این مقاله تمامی ناگفته‌ها در مورد یادگیری زبان انگلیسی از صفر را به شما خواهیم گفت و بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر

قدم اول برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر

ناگفته‌ها در مورد یادگیری زبان انگلیسی از صفر زیاد است اما همیشه قدم اولی وجود دارد که اگر آن را طی نکرده باشیم، طی کردن باقی مسیر بی‌فایده است.  در هر سطحی از زبان انگلیسی که باشید لازم است آزمون تعیین سطح را شرکت کنید تا دانش خود را بسنجید. روش‌های زیادی برای شرکت در آزمون تعیین سطح وجود دارد، اما شرکت در آزمون تعیین سطح سفیر کار را برای شما آسان کرده است. این آزمون به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به سرعت نتیجه را در اختیار شما می‌گذارد. با در دست داشتن نتیجه این آزمون به راحتی می‌توایند گام‌های بعدی را طی کنید.

اقدامات لازم برای یک مبتدی در یادگیری زبان انگلیسی

•    هدف خود را از یادگیری زبان انگلیسی از صفر بنویسید و در جایی مقابل چشم بگذارید.
•    مطالعه کتاب و رمان روزی ۱۵ دقیقه را در برنامه خود قرار دهید.
•    روزی ۲ تا ۴ ساعت تمرین و تکرار لغات و رایتینگ انجام دهید.
•    گوش دادن به اخبار انگلیسی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.
•    در آموزش زبان انگلیسی هیچ چیزی مهمتر از روش جعبه لایتنر برای یادگیری لغات نیست، درباره آن جستجو کنید.

مقدار زمان مورد نیاز برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر

در آموزش زبان انگلیسی ملاک کمیت نیست، کیفیت است. ممکن است کسی با داشتن هدفی پیش رو و انتخاب آموزشگاهی معتبر و زبردست بتواند در کمتر از ۵ ماه زبان انگلیسی خود را به درجه نیتیو برساند، اما دیگری با انتخابی نادرست و نداشتن تمرین و ممارست در یک سال هم نتواند به این درجه برسد. یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا advanced را می‌توان در کمتر از یکسال در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران انجام داد، با در نظر گرفتن این نکته که زبان‌آموز تمام وقت روزانه خود را صرف آموزش زبان انگلیسی کند.

بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان از پایه

خوشبختانه تنها چیزی که در ۱۰ سال اخیر تغییر نکرده، سبک آموزش زبان انگلیسی است. در تمام این سال‌ها که سال‌های اوج استقبال از زبان انگلیسی بوده، یادگیری زبان انگلیسی در بهترین آموزشگاه‌ها اولویت تمامی زبان‌آموزان بوده است. در این بین هستند زبان‌آموزانی که مایلند به روش خودخوان یادگیری زبان انگلیسی از صفر را آغاز کنند، اما این انتخاب باعث کاهش سرعت یادگیری آنها شده است. ناگفته‌ها در مورد یادگیری زبان انگلیسی از صفر نشان داده زبان‌آموزانی که یادگیری زبان انگلیسی را در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران گذرانده‌اند، مهارت‌های چهارگانه قوی‌تری به نسبت سایرین دارند و در زمان مهاجرت تعامل بهتری با شهروندان انگلیسی‌زبان برقرار می‌کنند.

انواع روش‌های آموزش زبان انگلیسی

•    خودخوان
•    شرکت در کلاس‌های آنلاین
•    شرکت در بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی
•    شرکت در کلاس‌های خصوصی

بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی کودکان

آموزش زبان انگلیسی کودکان ۷ تا ۱۲ ساله نیاز به مربیانی خلاق و با حوصله دارد. اگر می‌خواهید در منزل به کودکان خود زبان انگلیسی را از پایه آموزش دهید، باید دقت داشته باشید که با روش اصولی این کار را انجام دهید، در غیر این صورت بی‌علاقگی به زبان انگلیسی در کودک شما شکل خواهد گرفت. نکته مهم در آموزش زبان انگلیسی کودکان ایجاد سرگرمی است.  محیطی که قرار است کودکان در دل آن آموزش ببینند، باید محیطی شاد، پویا و سرشار از سرگرمی و خلاقیت باشد. ایجاد این محیط در منزل برای هر پدر و مادری که دانش کافی نداشته باشد ساده نیست، بهتر است از آموزشگاه‌های معتبر یادگیری زبان انگلیسی از صفر کودکان مثل آموزشگاه سفیر استفاده کنید و کار را به کاردان بسپارید.

بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در تهران و شهرستان‌ها

چیزی که این روزها زیاد است، موسسات آموزشی زبان انگلیسی و مدرسان آن است! اما چگونه باید در این بین بهترین آن را انتخاب کرد؟ انتخاب بهترین در هر زمینه‌ای نیاز به بررسی شاخصه‌هایی دارد، یکی از این شاخصه‌ها اعتبار و سابقه تجربه آن آموزشگاه است. مطمئنا آموزشگاهی که بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد، با روش تدریس نوین و اساتید متبحر آموزش زبان انگلیسی را  انجام می‌دهد. یکی از این آموزشگاه‌ها سفیر است که بیش از ۶۰ شعبه در تهران و شهرستان دارد و بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران محسوب می‌شود.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد با شرکت در دوره‌های سفیر گفتمان

موسسه سفیر کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را ارائه می‌دهد. تمامی افراد با شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین می‌توانند از سطح زبان انگلیسی خود مطمئن شوند و در دوره مناسب سطح خود شرکت کنند. این موسسه کلاس‌های خود را علاوه بر برگزاری در شعبه‌های سراسری، به صورت آنلاین هم برگزار می‌کند و این روش مورد استقبال بسیاری از دانشجویان و کارمندان قرار گرفته است. دوره‌های آموزش زبان فرانسه و دوره اختصاصی مکالمه نیز در سفیر گفتمان برگزار می‌شود. برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانید به سایت https://gosafir.com/ مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۳۴۶ تماس بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.