معرفی یک از بهترین پاور بانک های دنیا

معرفی یک از بهترین پاور بانک های دنیا

تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی و برقی خود را با این پاوربانک میتوانید روشن نگه دارید.

دستگاه های الکترونیکی قابل حمل از قانون مورفی پیروی میکنند که در کمترین زمان ممکن برق خود را از دست بدهند اگر از یک شارژر باتری استفاده کنید، دیگر جای نگرانی نیست.

هم اینک در مجله آنلاین فارسی ها با معرفی”یکی از بهترین گجتهای دنیا” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم.

ده ها یا صدها پاور بانک یا همان باتری قابل حمل وجود دارد و انتخاب یکی از آنها می تواند گیج کننده باشد.

من تقریباً سه سال در راه ها و جاده ها بودم و ده ها باتری کوچک و بزرگ را امتحان کردم. این وسواس زمانی شروع شد که من خارج از شهر در یک کاروان (RV) قدیمی زندگی می کردم، که عمدتا از پنل های خورشیدی تغذیه می‌شد. آن تجربه به من آموخت که کلید انرژی خورشیدی باتری های خوب است. در حالی که من یک باتری مناسب ۱۲ ولت در اتوبوس داشتم، در نهایت باتری های قابل حمل را در بسیاری از موارد مفیدتر دیدم. از آنجا که من بیشتر اوقات بیرون بودم ، قدرت قابل حمل بودن پاور بانک انعطاف پذیرتر بود و به من اجازه می داد تا جایی که به آن احتیاج داشتم انرژی بگیرم تا اینکه در کنار یک پریز برق شهری باشم.

حتی اگر در نزدیک یک شبکه برق زندگی می کنید، داشتن یک پاور بانک قابل حمل مفید می باشد.

پاور بانک

Jackery Explorer 1000

اگر زیاد به سفر های ماجرا جویانه و خارج از شهر میروید و بیش از چند روز از چند دستگاه الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاب، دستگاه GPS، چراغ قوه، رادیو، بیسیم و … استفاده میکنید، به یک ژنراتور قابل حمل – یا یا پاور بانک نیاز دارید.

یکی از این پاور بانک ها را با چند پنل خورشیدی قابل حمل متصل کنید و همه چیز را که برای گذراندن زمان قابل توجه خارج از شبکه برق نیاز دارید در اختیار خواهید داشت.

Jackery Explorer 1000 پاور بانک خوبی برای شروع است.

من از آن برای کارکردن همه چیز از اره رومیزی تا یخچال کوچک و همچنین شارژ کردن تمام دستگاه هایم استفاده کردم. خوب ساخته شده و قابل حمل (وزن آن حدود ۱۰ کیلوگرم) و تقریباً به اندازه یک جعبه کوچک است.

پاوربانک

در آزمایش ظرفیت من ، عملکرد آن کمی بهتر از ۱۰۰۲ وات ساعت اعلام شده بود. شارژ آن کمی طول می کشد ، به خصوص اگر از پنل های خورشیدی استفاده می کنید (که بصورت جداگانه فروخته می شود) ، که حدود یک روز و نیم طول کشید. من اکیداً پیشنهاد می کنم حداقل ۲۰۰ وات پنل خورشیدی همراه داشته باشید.

مشخصات پاور بانک

این پاور بانک در ظرفیت های ۲۴۰ ، ۳۰۰، ۵۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ وات ارائه شده است. ما در اینجا به معرفی Jackery Explorer 1000 می‌پردازیم.

پاوربانک

ظرفیت عظیم و استقامت چشمگیر:

پاوربانک

با ۱۰۰۰ وات توان و ۱۰۰۲ وات ساعت ، این Explorer دارای ۳ خروجی AC PURE SINE WAVE AC ، ۲*USB-C و یک پورت USB 3.0  Quick Charge  می باشد. یخچال و فریزر ماشین ، تلویزیون ، مخلوط کن ، کوره برقی ، مینی کولر و موارد دیگر را برای نیازهای بیرونی و خانگی شما تغذیه می کند.

ارتقاء قدرت بی پایان با پنل خورشیدی:

پاوربانک

به عنوان گزینه ای برای تملک قدرت بی پایان نور خورشید ، Explorer 1000 می تواند با دو پنل خورشیدی Jackery Solarsaga 100W کار کند. پاور بانک اکسپلورر ۱۰۰۰ را با ۲ پنل خورشیدی SolarSaga 100 جفت کنید تا مستقیماً از نور خورشید به قدرت بی پایان دست یابید. فناوری پیشرفته MPPT راندمان شارژ را تا ۲۳ درصد بالاتر ارائه می دهد.

درگاه های قدرتمند و همه کاره:

پاوربانک

Explorer 1000 دارای ۳ خروجی استاندارد PURE SINE WAVE AC است که ظرفیت بیشتر برای تغذیه بیشتر دستگاه ها و لوازم خانگی AC فراهم می کند. پاداش اضافی برای دستگاه های ساخته شده – برخلاف اکثر ژنراتورهای قابل حمل ، این دستگاه از PASS-THROUGH CHARGING استفاده می کند که از عمر باتری آن محافظت می شود.

اقلام همراه:

یک پاور بانک قابل حمل Jackery Explorer 1000 ، یک آداپتور AC ،یک جفت کابل شارژر خودرو ، یک کابل آداپتور موازی پنل خورشیدی و راهنمای کاربر.

قیمت در سایت تولید کننده و در سایت آمازون $ ۹۹۹٫۰۰ دلار می باشد.

منبع :

سایت Jackery

سایت Amazon

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.