معرفی ویژگی اندروید ۱۲ شیائومی + روش حذف تبلیغات شیائومی

در این مطلب قصد داریم درباره بهترین گان وارزون صحبت کنیم و درباره ویژگی های اندروید ۱۲ شیائومی بگوییم. با ما همراه باشید.

اندروید ۱۲ شیائومی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

لیست گوشی‌های اندروید ۱۲ شیائومی چه زمانی منتظر می‌شود؟ کدام گوشی‌های شیائومی دریافت کننده اندروید ۱۲ خواهند بود؟ این‌ها سؤالاتی است که ذهن کاربران و طرفداران شیائومی را به خود مشغول کرده است. اگر بخواهیم در مورد شیائومی صحبت بکنیم، عرضه نسخه ۱۲ سیستم‌عامل اندروید همراه با رابط کاربری MIUI یکی از اهداف اصلی این شرکت برای اکثر گوشی‌های هوشمند خود مانند اکثر شرکت‌های بزرگ است؛ اما برای این به‌روزرسانی به نظر می‌رسد که برخی از تلفن‌های هوشمند این شرکت مانند سری Redmi آن را فراتر از یک به‌روزرسانی بزرگ قرار نمی‌دهند.

همه ما می‌دانیم که همه گوشی‌های هوشمند عرضه شده قبلی به آخرین نسخه از اندروید به روز نمی‌شوند و هرچه که به عقب‌تر برویم این احتمال کاهش می‌یابد. به‌طور متوسط یک پرچم‌دار که در یک زمان همراه با یک گوشی میانرده عرضه شده است، به‌روزرسانی‌‌ها را سریع‌تر دریافت می‌کند که به نظر می‌رسد دلیل آن توجه بیشتر OEMها از جمله Xiaomi به کاربران ارزشمندتر خود است.

در این بین تنها استثنایی که وجود دارد، آن است که اگر گوشی هوشمند شما مجهز به سیستم‌‌عامل Android One باشد، خود گوگل به صورت مستقیم وظیفه عرضه به‌روزرسانی‌ها را بر عهده دارد. تقریبا همه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید شیائومی از جمله Xiaomi Mi 11 و Mi 11 Ultra و Mi 11i و Redmi K40 و +Redmi K40 و Redmi K40 Pro و Mi 11X Pro واجد دریافت نسخه‌های بتا اندروید  هستند. عرضه MIUI 12، شش ماه پس از انتشار MIUI 11 اتفاق افتاد و با وجود چنین فاصله کمی، قابلیت‌های زیادی از رابط کاربری جدید شیائومی شاهد هستیم. در ادامه به ویژگی های اندروید ۱۲ شیائومی اشاره می‌کنیم:

گوشی‌های شیائومی دریافت کننده اندروید ۱۲ از جمع‌آوری اطلاعات توسط مرورگر حتی در حالت Incognito نیز جلوگیری می‌کنند و شیائومی به‌منظور عدم جمع‌آوری اطلاعات، ضامنی به مرورگر خود اضافه کرده است. به غیر از مرورگر، خود MIUI نیز با تغییرات اساسی در حریم خصوصی همراه بوده و کاربران می‌توانند به‌راحتی متوجه شوند که اپلیکیشن‌ها به کدام Permissionهای سیستم، دسترسی دارند.

بخش حریم خصوصی سیستم‌عامل نیز به دو بخش تقسیم می‌شود: بخش Stats و Manage. بخش Stats به کاربران این امکان را می‌دهد تا دسترسی کلی‌ای به اپلیکیشن‌هایی که از Permissionهای اصلی‌ (همچون تماس‌ها، حافظه، مخاطبان و موقعیت جغرافیایی) بهره می‌برند، داشته باشند. بخش Manage آمار دقیقی از Permission اپلیکیشن‌ها را در کنار اطلاعاتی دقیق‌تر دربرمی‌گیرد.

این ویژگی درکی عمیق از رفتار اپلیکیشن‌ها را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از این ویژگی می‌توان Permission اپلیکیشن‌ها را کنترل کرد و هنگامی که برنامه خاصی به مجوزی اضافی همچون موقعیت مکانی دسترسی پیدا کرده، نوتیفیکیشن هشداری دریافت کرد.

شیائومی قابلیت اشتراک‌گذاری ایمن تصاویر را به اندروید ۱۲ خود اضافه کرده؛ بدین ترتیب اطلاعاتی همچون موقعیت مکانی یک عکس هنگام اشتراک‌گذاری حذف خواهد شد. اگر از این قابلیت استفاده کنید، هنگام اشتراک تصاویر در WeChat، واترمارکی تحت عنوان “Secure Sharing” به تصویر اضافه خواهد شد. همگی این‌ها تغییرات بزرگی برای شیائومی هستند؛ این تازه اول راه است.

چگونه تبلیغات گوشی‌ های شیائومی را حذف کنیم؟

برای حذف تبلیغات شیائومی می‌توانید روش‌های مختلفی را پیش بگیرید. غیرفعال کردن پیشنهاد‌ها شخصی، باعث می‌شود از این که شیائومی به داده‌های شما دسترسی ندارد، اطمینان حاصل کنید. هرچند با این کار، تبلیغات حذف نمی‌شوند.

  1. تنظیمات را باز کنید.
  2. به پسورد و امنیت بروید.
  3. وارد حریم شخصی (Privacy) و Ad Services شوید .
  4. گزینه‌ی پیشنهاد‌ها تبلیغات شخصی‌سازی شده را غیرفعال کنید.

برای حذف تبلیعات شیائومی در دانلود‌ها نیز می‌توانید مراحل زیر را پیش بگیرید:

  1. برنامه‌ی دانلودها را باز کنید.
  2. روی دکمه‌ی همبرگری منو در گوشه‌ی بالایی سمت چپ بزنید.
  3. تنطیمات را انتخاب کنید.
  4. نشان دادن محتوای پیشنهادی را خاموش کنید

بهترین تفنگ‌ هایی که در وارزون می‌توانید پیدا کنید

در ادامه به معرفی بهترین گان وارزون اشاره می‌کنیم:

STG44

تفنگ STG44 در دوره‌ی دسترسی اولیه به ونگارد، کاملاً در دسترس بود و یکی از بهترین تفنگ‌ها به حساب می‌آمد. این وضعیت در زمان اضافه شدن این تفنگ به وارزون هم تغییری نکرده است. STG44 در مواردهای مختلفی، از بازی با رنج بالا (mega-ranged)، تقریبا شبیه به استفاده از یک LMG تا پشتیبانی کردن از یک تک تیرانداز یا Marksman Rifle، عالی است. شما می‌توانید این تفنگ را به روش‌های مختلفی آماده کنید و این سلاح به صورت پیش‌فرض برای شما بازی است.

NZ-41

تفنگ NZ-41 کمی متفاوت‌تر از دو تفنگ قبلی است. این تفنگ تهاجمی سرعت شلیک کمی دارد ولی در عوض به‌شدت قدرتمند‌ است. احتمالا اگر از بازیکنان قدیمی واروزن باشید، زمانی را که CR-56 AMAX بهترین تفنگ بازی بود را به خاطر دارد؛ این تفنگ هم شما را درست به یاد AMAX می‌اندازد. شمای می‌توانید برد این تفنگ را هر طور که می‌خواهید برای هر شرایطی تنظیم کنید. این تفنگ یکی از ارزشمندترین تفنگ‌های بازی است که باز کردن و رنک‌آپ (Rank Up) کردن آن به‌شدت توصیه می‌شود.

PPSh-41

اسلحه‌ی PPSh-41 از ونگارد، یک هیولای به تمام معنا در بین SMGها است. زمانی که شما لوداوت مناسبی را برای این تفنگ استفاده کنید، به‌معنای واقعی کلمه می‌توانید دشمنان خود را تکه‌تکه کنید. در مورد قدرت هر شلیک این تفنگ حرفی برای گفتن نیست، اما سرعت شلیک‌های این اسلحه به قدری بالا است که به دشمنان حتی فرصت شلیک کردن را هم نمی‌دهد.

MP-40

MP-40 یک SMG کلاسیک که برای هرکسی که عادت به استفاده از اسلحه‌هایی همچون MP5 و Bullfrog را دارد، آشنا و بهترین انتخاب است. برای بدست آوردن و آپدیت کردن MP-40 همه‌کاره، نیازی نیست که مدت زمان زیادی را صرف کنید چرا که بازی برای آن Quick Reward قرار داده است. این SMG برای نبرد‌های نزدیکی که در Caldera اتفاق می‌افتاد به شما برتری‌های زیادی را خواهد داد.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “معرفی ویژگی اندروید ۱۲ شیائومی + روش حذف تبلیغات شیائومی

خیلی کاربردی بود… سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.