معرفی فیلم با بازی نیکول کیدمن

معرفی فیلم با بازی نیکول کیدمن

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” معرفی فیلم با بازی نیکول کیدمن ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

بیوگرافی نیکول کیدمن

نیکول کیدمن یکی از بازیگر مطرح هالیوود است که تا به امروز جوایز بسیاری را در دنیای بازیگری از آن خود کرده است. او اصالتا ریشه­ی استرالیایی دارد و در دوران میانسالی به سر می برد. فعالیت اصلی نیکول کیدمن همان طور که همه ی ما به خوبی می دانیم، بازیگری است؛ اما در سال های اخیر و به ویژه پس از ازدواجش با کیث اربِن، فعالیت های موسیقایی او و به ویژه خوانندگی، بیشتر شده است.

جالب است بدانید که او تا به امروز بیش از سیصد بار نامزد دریافت جوایز گوناگونی در دنیای سینما بوده و همچنین بیش از صد جایزه معتبر را نیز در کارنامه هنری خود دارد که از میان آن ها می توان به ۵ گلدن گلوب، ۱ اسکار و ۱ بفتا اشاره کرد. از اولین حضورهای موفق او بر روی پرده سینما می توان به فیلم روزهای تندر محصول سال ۱۹۹۰ اشاره کرد که موجب آشنایی وی با تام کروز گردید.

فیلم نابودگر –  با بازی نیکول کیدمن

نیکول کیدمن همیشه خیلی خوب می‌تواند خود را با شرایط وفق دهد اما در رابطه با این فیلم می‌توان گفت که او نه تنها هم‌رنگ جماعت می‌شود و خود را با شرایط وفق می‌دهد، بلکه او کاملا به شخصی جدید با پوست و ظاهری تازه تبدیل می‌شود. او درون خود را تغییر می‌دهد تا با وضعیت سخت شخصیت تناسب پیدا کند.

معرفی فیلم با بازی نیکول کیدمن
معرفی فیلم با بازی نیکول کیدمن

فیلم بامب شل – با بازی نیکول کیدمن

“بامب شل” را می‌توان اولین فیلم درباره تجاوز و آزار جنسی پس از جنبش #من هم (#MeToo) دانست که پیش از این آغاز شده بود. فیلم براساس داستان واقعی زنان شجاعی ساخته شده که خالق فاکس نیوز، یک امپراتوری دنیای رسانه، را به پایین کشیدند.

فیلم با حضور بازیگرانی چون “شارلیز ترون“، “نیکول کیدمن” و “مارگو رابی” که هردو برنده جایزه اسکار شدند، بازیگران درخشانی دارد. اجرای آنها نقطه قوت فیلم بوده که یک فیلم با زمان‌بندی مناسب است. “رابی” و “ترون” هردو نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگران مکمل و بهترین بازیگر نقش اصلی درام شدند.

داگویل– با بازی نیکول کیدمن

نقش‌آفرینی کیدمن در «داگویل» یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌هایی است که او تابه‌حال بازی کرده است. کیدمن به طرز وحشتناکی منزوی است و مثل یک آدم فضایی ناظر که در بدنی انسانی قرارگرفته، تلاش می‌کند با درک و فهم و رفتار مناسب پیش برود اما درنهایت بیش‌ازحد وسواس به خرج می‌دهد. کیدمن همه فیلم را به‌تنهایی به دوش کشیده و آن‌قدر درگیر چالش‌های ذهنی و فیزیکی می‌شود که زندگی بخشیدن به شخصیت را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

فریب‌خورده– با بازی نیکول کیدمن

شخصیت آرامی که از کیدمن در برخی از آثارش تابه‌حال دیده‌ایم، در «فریب‌خورده» با میل و افسوس خودش درهم‌شکسته است. او یکی از زیباترین زنان بازیگر در جهان است و حالا در این فیلم از استعاره‌هایی که تابه‌حال از دوست‌دختر، همسر و مادر ارائه داده جداشده و چیزی عمیق‌تر و تاریک‌تر را با ترکیبی از خشونت و خون‌ریزی به نمایش گذاشته است.

دروغ‌های کوچک بزرگ- با بازی نیکول کیدمن

سریال “دروغ‌های کوچک بزرگ” به کارگردانی “ژان-مارک لی” که در بهار سال ۲۰۱۷ از شبکه HBO پخش شد، داستان سه زنی را روایت می‌کند که با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زندگی‌شان، گرفتار رسیدگی به یک قتل می‌شوند.در هر دو فصل این سریال نقش زنی که با مشکلات عاطفی شدید روبرو است را به زیبایی ایفا کرد.

خز- با بازی نیکول کیدمن

کیدمن در نقش یک عکاس مشهور به نام دایان آربوس با همسایه اش، با بازی رابرت داونی جونیور، مردی که بدنش پراز موی ضخیم است، آشنا شده و هردویشان در نقش های خود درخشان ظاهر می شوند. او از این مرد عکس گرفته، دردهایش را میبیند، تنهایی اش را در آثار خود به رخ می کشد و رفته رفته به او علاقه مند می شود. یک فیلم عجیب با همکاری داونی جونیور و کیدمن که به نظر می رسد در کنار هم درخشان هستند.

منبع : پروشات ،نماوا،پرورش افکار

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.