معرفی تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد

معرفی تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد

در این مقاله قصد داریم مجموعه ای از هتل ها وهتل آپارتمان های مشهد مقدس ، را معرفی کنیم. محدوده هتل های لوکس مشهد گرفته تا خوابگاه های ارزان قیمت در مشهد را در سایت سفرهای گالیور پوشش می دهیم. با مراجعه به سایت سفرهای گالیور هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد را جستجو کنید و از فیلترها برای یافتن محل اقامت مناسب خود در هر منطقه این شهر زیارتی استفاده کنید. شما می توانید دامنه قیمت ، مکان ، نوع غذا ، رتبه بندی ستاره را انتخاب کنید و با استفاده از نقشه بهترین پیشنهادات هتل و هتل آپارتمان در مشهد را پیدا کنید.

هتل های مشهد واقعاً می توانند با همه بودجه ها ، از هتل های پنج ستاره ، هتل های یک ستاره با  اقامتگاه های بوم گردی با طرح های سنتی و هتل های مشهد و هتل آپارتمان مشهد مدرن و البته برخی اقامتگاه های بسیار مقرون به صرفه برای مسافران بودجه های مختلف ، سازگار باشند.

ما در اینجا مجموعه ای عالی از بهترین هتل های مشهد را با نرخ عالی جمع آوری کرده ایم که همه آنها در دسته ها و سبک های مختلف طبقه بندی شده اند تا جستجوی شما در مورد هتل مناسب مشهد را ساده کنند. بدون شک محبوب ترین منطقه برای اقامت در هنگام بازدید از مشهد نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است – محلی نزدیک به بازار مشهد و بسیاری از موزه های عالی و باغ های آرام. در چنین مکان هایی ، و همچنین در کافه های معاصر ، چایخانه های سنتی و قدم زدن در بافت قدیمی مشهد ، می توانید همه خوبی های مشهد را تجربه کرده و لذت ببرید. برای کمک به شما در شروع تعطیلات در یکی از مهمترین شهرهای ایران ، از بهترین هتلهای ما در مشهد دیدن کنید.

 

هتل بین المللی پارس

هتل بین المللی پارس یک هتل ۵ ستاره واقع در منطقه وکیل آباد ، در فاصله کمی پیاده روی از ایستگاه متروی صیاد شیرازی و تقریباً ۲۲ کیلومتری مرکز مشهد است. واحد ها به تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار ، دسترسی WiFi ، سشوار و حمام اختصاصی مجهز هستند. صبحانه لذیذ روزانه سرو می شود و رستوران داخلی انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مهمانان می توانند از میان وعده ها و نوشیدنی های سبک در کافی شاپ لابی لذت ببرند. امکانات تفریحی شامل استخر سرپوشیده ، جکوزی ، سونا و مرکز تناسب اندام است.

این هتل مشهد همچنین دارای امکانات کنفرانس و جلسات ، مرکز تجاری و پارکینگ است. حرم مطهر امام رضا (ع) ، پارک نادرشاه ، پارک فردوسی ، آرامگاه گمبد سبز ، پارک کوه سنگی و مجموعه کوهستان پارک شادی از مقاصد گردشگری نزدیک این منطقه هستند. فرودگاه بین المللی مشهد حدود ۲۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل بین المللی پارس

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی از هتل های پنج ستاره لوکس مشهد مقدس می باشد که در مجموع ۱۶۲ اتاق در این هتل وجود دارد. این هتل شامل ۴۰ اتاق یک نفره و ۶۲ اتاق دو نفره است. این هتل در مکان های عمومی دارای تهویه مطبوع است.  هتل برای راحتی مهمان مبادله ارز ارائه می دهد.  یک باغ زیبا برای لذت بردن از مهمان وجود دارد. میهمانان می توانند برای ارتباط با محل کار یا خانه خود از اینترنت لذت ببرند.  هتل خدمات خشکشویی ارائه می دهد. . پارکینگ در محل ممکن است برای کسانی که با ماشین می آیند مفید باشد. مهمانان میتوانند از سالن بدنسازی هتل استفاده کنند. زمان خروج ساعت ۱۲:۰۰ است.

هتل هما مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد هتلی واقع در یکی از ساکت ترین مناطق مشهد و محصور در فضای سبز می باشد. هنگام انتخاب محل اقامت ، مهمانان می توانند از بین سوئیت ها و آپارتمان ها یکی را انتخاب کنند. همه آنها به خدمات و امکانات لازم مجهز هستند تا اقامت شما را هرچه بیشتر خوشایند کنند. از جمله خدمات عمومی هتل هما مشهد می توان به خشکشویی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. سرانجام ، فراموش نکنید که در این هتل رویدادهایی مانند جلسات ، کنفرانس ها و ضیافت ها را با تمام خدمات لازم برای آن برگزار می کنید.

هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد یکی از هتل های چهار ستاره لوکس و نوساز مشهد مقدس می باشد که در سال ۱۳۹۸ با امکانات و خدمات فراوان هتلی افتتاح شده است. این هتل چهار ستاره تازه تاسیس یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در مشهد مقدس می باشد.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد در قسمت مرکزی مشهد ، خیابان اندرزگو ، نزدیک حرم مطهر واقع شده است. در قلب مشهد ، نزدیک به مراکز خرید مختلف و جاذبه های گردشگری شهر است. هتل ایران مشهد بیش از ۴۰ سال است که افتخار سرویس دهی به میهمانان از مناطق مختلف جهان را دارد. این هتل یکی از معروف ترین هتل های مشهد و یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد مقدس می باشد که کمتر از ۱۰ دقیقه تا بارگاه منور رضوی فاصله دارد. این هتل چهار ستاره تاپ با بیش از ۴۰ سال سابقه در صنعت گردشگری و هتلداری یکی از بهترین انتخاب ها جهت رزرو و اقامت در مشهد مقدس می باشد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.