مشخصات فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و توری حصاری در حصارآنلاین

در این مطلب قصد داریم به معرفی مشخصات فروش برخی از پر فروش ترین محصولات فروشگاه حصارآنلاین نظیر سیم مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و توری حصاری بپردازیم. حصارآنلاین، یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی نظیر یونولیت، پشم شیشه، واتر استاپ و …. است. هدف اصلی مجموعه حصارآنلاین ارائه با بالاترین کیفیت و رعایت تمامی استاندارد های مورد نظر به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان است. سیم مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و توری حصاری دارای کاربرد های بسیاری در صنایع گوناگون هستند. از این رو در ادامه به توضیحات مختصری در خصوص مشخصات و ویژگی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات مفتولی مانند انواع توری های فلزی و مصالح ساختمانی را دارید می توانید از طریق آدرس به وب سایت حصارآنلاین https://hesaronline.com/  مراجعه نمایید. همچنین برای استعلام قیمت سیم آرماتوربندی و دیگر محصولات مفتولی نیز می توانید با شماره تلفن ۵۵۴۴۹۴۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

فروش توری حصاری

مشخصات فروش سیم مفتول گالوانیزه

این محصول در بازار با نام دیگر مفتول سفید نیز شناخته می شود. برای تولید مفتول گالوانیزه از مفتول سیاه استفاده می شود. به طوری که برای تولید سیم مفتول گالوانیزه ابتدا گالوانیزه شده و به بازار عرضه می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایایی که سبب افزایش فروش مفتول گالوانیزه در مقایسه سیم آرماتوربندی یا سیم سیاه، شده، مقاومت بالایی است که در برابر خوردگی از خود نشان می دهد. به همین دلیل این محصول قابلیت استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی را خواهد داشت. در اولین مرحله برای ساخت این محصول باید فولاد از هر گونه آلودگی و اکسید شدن پاک‌سازی شود. که برای این کار، مفتول سیاه را درون وان روی مذاب قرار می دهند تا در نهایت سطح سیم با لایه ای از فلز روی پوشانیده شود. وجود این لایه باعث می‌شود که سیم مفتول به سیم گالوانیزه تبدیل شده و یا به عبارتی فرآیند گالوانیزاسیون بر روی آن انجام شود. با انجام این فرآیند مقاومت محصول در برابر خوردگی و زنگ زدگی تا حد چشم گیری افزایش خواهد یافت. سیم مفتول گالوانیزه در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید و در بازار به فروش می رسد. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد این نوع مفتول به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت با شرایط آب و هوایی مختلف سازگاری داشته و از این رو قابل استفاده در مناطق جغرافیایی مختلف می باشد. همچنین این محصول در کنار قیمت مناسبی که دارد از شرایط نصب و نگهداری راحتی نیز برخوردار می باشد.

فروش مفتول گالوانیزه

مشخصات فروش سیم آرماتوربندی

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی، به صورت مفتول آنیل شده نیز شناخته می‌شود. از این محصول در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی و همچنین ساخت انواع مفتول گالوانیزه و …. استفاده می شود. فرآیند تولید این محصول به گونه ای است که میلگرد کلاف ۵٫۵ تا ۸ میلی‌متر را در دمای ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند. در حقیقت این محصول در نتیجه نورد سرد تولید می شود و سپس به وسیله دستگاه های کشش به ۱٫۲ الی ۶ میلی‌متر تبدیل می‌شوند.در انتها آن ها را در کلاف‌های ۱۵ الی ۲۰ کیلویی دسته‌بندی می کنند سپس به کوره آنیل تحت حرارت وارد می کنند. سیم آرماتوربندی یا همان مفتول سیاه دارای کاربرد های گسترده و فراوانی است.همچنین فروش سیم آرماتوربندی در بازار در انواع مختلفی انجام می گیرد. از جمله مهم ترین کاربرد های این محصول می توان به استفاده از آن درآرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری اشاره داشت. براساس کاربرد و میزان نیرویی که باید تحمل کند قطر مفتول در این محصول متفاوت خواهد بود. استفاده از مفتول سیاه به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارد بسیار راحت می باشد.

فروش سیم آرماتوربندی

فروش توری حصاری

از محصولات فوق برای ساخت انواع توری های فلزی مانند توری حصاری یا فنس استفاده می شود. در واقع انواع مختلف توری حصاری از مفتول گالوانیزه ، مفتول سیاه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc ساخته می شود. که هر کدام از آن ها براساس ویژگی های مفتول به کار رفته در ساخت مناسب برای کاربرد های بخصوصی هستند. برای مثال توری حصاری ساخته شده از مفتول گالوانیزه دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی است. همین امر سبب شده است تا توری حصاری تولید شده از این جنس در مقایسه با توری از جنس مفتول سیاه دارای کیفیت بالاتری باشد. همچنین بهتر است بدانید که نوع گالوانیزه این محصول در میان انواع دیگر آن از کاربرد بیشتری برخوردار است.برای استفاده از این توری در کاربرد های بخصوصی به منظور افزایش مقاومت آن مفتول گالوانیزه را با روکشی از جنس PVC می پوشانند. ضخامت مفتول گالوانیزه برای تولید توری حصاری بین ۲ تا ۳ میلی متر است. برای اطلاع از قیمت توری حصاری در انواع مختلف می توانید با مجموعه حصارآنلاین تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خانه
  • دانستنی ها
  • مشخصات فروش مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و توری حصاری در حصارآنلاین