فواید گلاب برای پوست و زیبایی

فواید گلاب برای پوست و زیبایی

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”فواید گلاب برای پوست و زیبایی” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

گلاب یکی از مواد اصلی در مراقبت از پوست است. بسیاری از ما معتقدیم که گلاب برای پوست های چرب بهترین عملکرد را دارد. تا حدی درست است ، اما این بدان معنی نیست که برای دیگران کارایی ندارد. در واقع ، گلاب برای خشکی پوست بسیار خوب عمل می کند ، و در اینجا در این مقاله ما در مورد فواید گلاب برای پوست و زیبایی به شما خواهیم گفت.

گلاب حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که به تغذیه سلول های پوست و ترمیم آسیب ها کمک می کند و پوست ما را نرم ، لطیف و درخشان می کند. ویتامین A و E موجود در گلاب آن را به ماده ای قدرتمند برای مقابله با خشکی پوست تبدیل کرده است. برای آگاهی از نحوه استفاده از گلاب برای مراقبت از پوست  به مطالعه ادامه دهید.

فواید گلاب چیست؟

گلاب حاوی مواد شیمیایی مختلف فعال زیستی طبیعی است که فواید شگفت انگیزی را برای پوست ما به ارمغان می آورد.
گلاب با مواد مغذی مختلف پوست از جمله ویتامین A ، B3 ، C ، E و همچنین آنتی اکسیدان ها همراه است. ویتامین A ترشح سبوم را در پوست افزایش می دهد. سبوم طبیعی به مرطوب سازی پوست و از بین بردن خشکی آن کمک می کند. همچنین جریان خون در پوست را بهبود می بخشد ، که به تغذیه بهتر سلول های پوست کمک می کند و پوست ما را نرم ، لطیف و درخشان می کند.

رادیکال های آزاد همچنین به پوست ما آسیب می رسانند و آن را خشک و کدر می کنند. ویتامین B3 موجود در گلاب دارای مزایای آنتی اکسیدانی است. این ماده از پوست ما در برابر آسیب های رادیکال های آزاد و همچنین عناصر محیطی محافظت می کند تا پوستی سالم و نرم داشته باشد. همچنین ، ویتامین B3 باعث رشد سلول های جدید می شود تا به ما کمک کند حتی یک پوست نرم ، نرم و لطیف داشته باشیم.

گلاب همچنین حاوی ویتامین C است. ویتامین C ، به عنوان یک آنتی اکسیدان ، به تقویت تولید کلاژن در پوست ما کمک می کند ، در نتیجه باعث ایجاد رنگ نرم ، لطیف و درخشان می شود. ویتامین C همچنین دارای مزایای آبرسانی است که بیشتر به آبرسانی به خشکی پوست کمک می کند.

علاوه بر این ، گلاب منبع خوبی از ویتامین E است. ویتامین E دارای مزایای آنتی اکسیدانی است. همچنین می تواند پوست را با رطوبت از دست رفته پر کرده و پوست را نرم و لطیف کند.

برای جلوگیری از بیماری های پوستی مانند آکنه ، خشکی پوست ، تیرگی پوست و غیره ، حفظ تعادل PH پوست مهم است. استفاده منظم از گلاب به بازگرداندن تعادل pH پوست کمک می کند ، بنابراین از خشکی و سایر پوست جلوگیری می کند چالش ها و مسائل.
گلاب دارای خواص ضد التهابی شگفت انگیزی است. به تسکین پوست خشک و تحریک شده کمک می کند. آفتاب آسیب دیده اغلب پوست ما را خشن و خشک می کند. خواص خنک کننده و تسکین دهنده گلاب به تسکین پوست آفتاب سوخته و تحریک شده کمک می کند و روند بهبودی را نیز تسریع می کند.

فواید گلاب برای پوست و زیبایی
فواید گلاب برای پوست و زیبایی

نحوه استفاده از گلاب برای مراقبت از پوست و زیبایی

۱- عسل و گلاب برای مراقبت از پوست خشک

چگونه می توان از عسل و گلاب برای مراقبت از پوست خشک استفاده کرد؟
در یک کاسه ، هر یک قاشق غذاخوری عسل خام ، ارگانیک و گلاب میل کنید. مخلوط را با هم مخلوط کرده و مخلوط حاصل را در سراسر صورت و گردن ماساژ دهید ، به آرامی با نوک انگشتان خود برای چند دقیقه ماساژ دهید. بگذارید ۱۵-۲۰ دقیقه دیگر روی پوست بماند. شستشو با آب شیرین و تکرار این درمان با گلاب برای مراقبت از پوست خشک هر روز .

عسل فواید مرطوب کنندگی فوق العاده ای برای پوست ما دارد. عسل یک ماده مرطوب کننده طبیعی است که رطوبت هوا را می گیرد و آن را به پوست می بندد. به این ترتیب ، به خشکی پوست رطوبت می بخشد. علاوه بر این با ایجاد یک مانع محافظتی روی پوست از هدر رفتن آب جلوگیری می کند. بنابراین ، عسل به ترمیم پوست نرم و لطیف کمک می کند.

در کنار آن ، ویتامین ها ، مواد معدنی و همچنین آنتی اکسیدان های موجود در عسل به طور شگفت انگیزی برای جوان سازی پوست مات و خشک کار می کنند. این منبع ویتامین ها و مواد معدنی مختلف مانند روی ، پتاسیم ، سلنیوم و غیره است. همچنین عسل حاوی اسیدهای آلی ، به ویژه اسید گلوکونیک و همچنین اسیدهای آمینه ۲۰-۲۰ است. جای تعجب نیست ، عسل مانند یک جادو برای ترمیم و نرم شدن پوست خشک عمل می کند.

عسل سرشار از آنتی اکسیدان های متعددی مانند کرایسین ، پینوبانکسین ، کاتالاز ، پینوسمبرین است. آنها از سلولهای پوست ما در برابر آسیب های اکسیداتیو و همچنین آسیب های محیطی محافظت می کنند و از خشکی پوست جلوگیری می کنند.

تجمع سلولهای مرده پوست ، اگر به موقع پاک نشود ، می تواند پوست ما را نیز خشک کند. برای از بین بردن سلولهای مرده پوست ، یک لایه بردار خوب لازم است. عسل با داشتن آنزیم های AHA و طبیعی به لایه برداری پوست و از بین بردن لایه های سلول های مرده پوست کمک می کند تا پوست نرم شود.

علاوه بر این ، فواید ضد التهابی عسل همچنین به درمان پوست خشک و تحریک شده ، به ویژه ناشی از آسیب خورشید کمک می کند. آسیب ناشی از آفتاب نه تنها باعث خشک شدن پوست ما می شود بلکه می تواند خارش دار و قرمز باشد. عسل به عنوان یک عامل ضد التهاب ، تسکین دهنده آفتاب سوختگی است.

علاوه بر این ، عسل با توانایی منحصر به فرد برای تقویت توانایی طبیعی پوست ما در ترمیم و جوان سازی خود همراه است. این امر به تسریع روند بهبود پوست آسیب دیده از آفتاب کمک می کند.

استفاده از گلاب برای مراقبت از پوست
فواید گلاب برای پوست

ادامه فواید گلاب

۲-ترکیب گلیسیرین و گلاب برای مراقبت از پوست

چگونه می توان از گلیسیرین و گلاب برای مراقبت از پوست خشک استفاده کرد؟
چند قطره گلیسیرین به یک قاشق غذاخوری گلاب اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. این مخلوط حاصل را هر بار پس از شستن صورت با پاک کننده صورت ، در سراسر صورت و گردن قرار دهید. با استفاده از نوک انگشتان این را روی پوست خود ماساژ دهید. همچنین می توانید از یک پنبه برای استفاده استفاده کنید. صبر کنید تا کاملاً جذب شود. این یک روش فوق العاده برای استفاده از گلاب برای مراقبت از پوست خشک است.

چرا کار می کند؟
گلیسیرین به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عالی برای پوست ما عمل می کند. این سعادت برای کسانی است که پوست خشک و کم آبی دارند. استفاده منظم از گلیسیرین به بهبود خشکی کمک می کند و پوست نرم و درخشان را بازیابی می کند. گلیسیرین دارای مزایای طبیعی آبرسانی است. می تواند رطوبت را جذب کند

۳- آلوئه ورا و گلاب برای مراقبت از پوست خشک

چگونه می توان از آلوئه ورا و گلاب برای مراقبت از پوست خشک استفاده کرد؟
این ماسک صورت را با ترکیب یک قاشق غذاخوری از ژل خالص آلوئه ورا و گلاب برای مراقبت از پوست خشک تهیه کنید. این مخلوط را در سراسر صورت و گردن قرار داده و به آرامی به مدت ۲-۳ دقیقه ماساژ دهید. قبل از اینکه با آب تازه و خنک بشویید ، آن را بگذارید ۱۰-۱۵ دقیقه دیگر. این درمان را با گلاب برای مراقبت از پوست خشک ۲-۳ بار در هفته استفاده کنید.

چرا کار می کند؟

ژل آلوئه ورا حاوی ۹۶٪ آب همراه با بیش از ۲۰۰ ماده غذایی فیتو درمانی و همچنین ۱۸ اسید آمینه است. این تقریبا در رفع تمام مشکلات پوستی ما کمک می کند. آلوئه ورا با داشتن آب زیاد ، توانایی مرطوب کنندگی زیادی دارد. برای انواع پوست از جمله پوست های حساس کار می کند.

 آلوئه ورا منافذ پوست را مسدود نمی کند و به همین دلیل است که می توان از آن با خیال راحت در انواع پوست استفاده کرد. با استفاده منظم ، آلوئه ورا بدون هیچگونه عارضه جانبی ، پوست را نرم می کند.

آلوئه ورا می تواند به لایه های عمیق پوست ما برسد و باعث تقویت رطوبت می شود. این به بهبود خشکی پوست کمک می کند. لایه برداری برای دستیابی به پوستی سالم ، نرم و لطیف مهم است. آلوئه ورا به لایه برداری از لایه فوقانی پوست و از بین بردن سلولهای مرده پوست و سایر ناخالصی ها کمک می کند و باعث نرمی ، روشن و سلامت پوست می شود.

آلوئه ورا منبعی از “جیبرلین” ، هورمون رشد و “گلوکومنان” ، پلی ساکارید است. این دو ترکیب باعث ایجاد سنتز کلاژن در پوست می شوند که منجر به ایجاد پوستی نرم ، صاف و جوان نیز می شود. ترکیبات ضد اکسیدان موجود در آلوئه ورا نیز به بهبود پوست خشک کمک می کند.

آلوئه ورا حاوی چندین ویتامین مغذی پوست از جمله ویتامین های A ، B ، C و همچنین E. آنها به تغذیه سلول های پوست و ترمیم سلول های آسیب دیده کمک می کنند. همچنین این ویتامین ها برای تقویت بافت های پوست برای بهبود بیشتر بافت پوست مفید هستند.

موکوپلی ساکاریدهای موجود در آلوئه ورا نیز به دستیابی به پوستی نرم کمک می کند. موکوپلی ساکاریدها یک مولکول قند طولانی است که به محافظت از سطح رطوبت پوست کمک می کند. همچنین باعث تقویت سنتز کلاژن در پوست می شود ، بنابراین پوست سالم و جوانی را حفظ می کند. علاوه بر این ، پلی ساکاریدهای موجود در آلوئه ورا از بازسازی سریع سلول های پوست برای بازگرداندن پوست سالم و نرم پشتیبانی می کنند.

آسیب UV همچنین باعث خشکی و کدر شدن پوست ما می شود. آلوئه ورا ، با خواص ضد التهابی ، به درمان پوست آسیب دیده از آفتاب کمک می کند و تسکین دهنده تسکین خارش ، قرمزی و خشکی است.

فواید گلاب زیبایی
فواید گلاب زیبایی

۴- روغن نارگیل و گلاب برای مراقبت از پوست و زیبایی

چگونه می توان از روغن نارگیل و گلاب برای مراقبت از پوست خشک استفاده کرد؟
چند قطره گلاب به یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. برای چند دقیقه با نوک انگشتان آن را روی صورت و همچنین گردن ماساژ دهید. قبل از اینکه با حوله مرطوب پاک کنید ، آن را برای ۲۰-۲۰ دقیقه دیگر روی پوست بگذارید. هر روز تکرار کنید. اگر پوستی کاملاً خشک دارید ، آن را به عنوان مرطوب کننده شبانه روی پوست بگذارید. این یک داروی عالی با گلاب برای مراقبت از پوست خشک است.

چرا کار می کند؟

روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی فوق العاده برای پوست ما است. غنی از اسیدهای چرب متوسط ​​زنجیره ای و همچنین تری گلیسیرید است. این ترکیبات می توانند رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشکی آن جلوگیری کنند. همچنین روغن نارگیل یک لایه محافظ روی سطح پوست ایجاد می کند ، بنابراین از افت رطوبت جلوگیری می کند و پوست نرم و لطیف را بازیابی می کند. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل ، به ویژه اسید کاپریک و اسید کاپریلیک ، به تغذیه پوست و همچنین محافظت کمک می کنند.

روغن نارگیل سرشار از ویتامین E است که با فواید مرطوب کنندگی شگفت انگیز همراه است. ویتامین E می تواند پوست را با رطوبت از دست رفته دوباره پر کرده و همچنین بافت های همبند پوست را تقویت کند تا بافت پوست ترمیم شود. فواید آنتی اکسیدانی ویتامین E همچنین به تسکین پوست خشک کمک می کند.

خشکی پوست بیشتر در معرض عفونت است. فواید ضد قارچی و همچنین ضد التهابی روغن نارگیل به درمان عفونت های پوستی و کاهش التهابات پوستی کمک می کند. همراه با اسیدهای چرب ، مقدار زیاد پروتئین موجود در روغن نارگیل به بهبود سلامت سلول ها و ترمیم بافت های آسیب دیده پوست نیز کمک می کند.

روغن نارگیل با استفاده منظم ، تولید کلاژن را در پوست تقویت کرده و پوست نرم ، چاق و صاف را بازیابی می کند. همچنین فواید لایه برداری روغن نارگیل به از بین بردن سلولهای مرده پوست از سطح پوست کمک می کند تا جایی برای پوست نرم و لطیف ایجاد شود.

دلیل اینکه روغن نارگیل برای پوست ما بسیار موثر است جذب سریع آن است. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل از نظر ساختاری مشابه اسیدهای چرب موجود در سلول های پوستی در لایه بالایی پوست ما هستند. این به روغن نارگیل کمک می کند تا به عمیق ترین لایه های پوست برسد ، مرطوب کننده و مغذی برای تقویت سلامت پوست از درون ایجاد می کند.

۵- جو دوسر ، ماست و گلاب برای مراقبت از پوست خشک

چگونه می توان از جو دوسر ، ماست و گلاب برای مراقبت از پوست خشک استفاده کرد؟
نصف فنجان جو دو سر نپخته را برداشته و در دستگاه آسیاب قرار دهید. آن را به صورت پودر خرد کنید. در یک کاسه ، دو قاشق غذاخوری پودر جو دوسر را برداشته و مقداری ماست تازه و بدون طعم به آن اضافه کنید. همچنین یک قاشق چایخوری گلاب خالص اضافه کنید. با هم مخلوط کنید تا این بسته صورت را با جو دو سر ، ماست و گلاب برای مراقبت از پوست خشک تهیه کنید.

با استفاده از نوک انگشتان آن را به طور مساوی در سراسر صورت و گردن قرار دهید. برای چند دقیقه پوست را با حرکات دورانی به آرامی ماساژ دهید. قبل از شستشو با آب ساده آن را برای ۱۰-۱۵ دقیقه دیگر روی پوست بگذارید. در هفته ۲-۳ بار دوباره درخواست دهید.

فواید گلاب
فواید گلاب

جو دو سر و کمک به رفع خشکی پوست

اگر پوست خشک دارید ، باید جو دو سر را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید. این مزایای شگفت انگیزی برای خشکی پوست دارد. اول اینکه ، پوست را به زیبایی لایه برداری می کند. جو دو سر حاوی ساپونین است که به پاکسازی عمیق پوست کمک می کند. از طریق لایه برداری ، جو دوسر سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی های سطح پوست را از بین می برد و در نتیجه پوستی نرم ، صاف و درخشان ایجاد می کند.

جو دوسر نه تنها باعث لایه برداری پوست می شود ، بلکه باعث مرطوب شدن پوست در همان زمان می شود و همین امر آن را به یک ماده طبیعی عالی برای خشکی پوست تبدیل کرده است. پلی ساکاریدهای موجود در جو دوسر به مرطوب سازی پوست به طرز شگفت انگیزی کمک می کنند ، بنابراین باعث خشک شدن پوست می شوند. چربی های سالم موجود در جو دوسر نیز به مرطوب سازی پوست کمک می کند. به علاوه ، فواید ضد التهابی جو دوسر برای تسکین پوست خشک و تحریک شده مفید است.

جو دو سر غنی از مواد مغذی مختلف است که به رفع خشکی پوست نیز کمک می کند. این ماده حاوی مقدار کافی ویتامین E است که به دوباره پر کردن پوست با رطوبت از دست رفته کمک می کند و در نتیجه خشکی را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، فواید آنتی اکسیدانی ویتامین E همچنین با مبارزه با رادیکال های آزاد و همچنین عوامل محیطی مانند آسیب به خورشید به حفظ پوستی نرم و نرم کمک می کند.

همراه با ویتامین E ، جو دو سر حاوی ویتامین های گروه B از جمله ویتامین های B1 ، B2 ، B3 ، B6 ، B9 و همچنین فولات است. این ویتامین های گروه B به رشد سالم سلول های پوستی کمک می کنند. سپس سلول های جدید جای سلول های آسیب دیده را می گیرند و پوست با گذشت زمان نرم ، صاف و درخشان می شود.

به علاوه ، جو دوسر حاوی روی ، ماده معدنی بسیار مهمی برای پوست ما است. روی دارای مزایای ضد التهابی است که به ترمیم خشکی پوست کمک می کند ، به ویژه خشکی پوست در اثر آفتاب.

ماست و کمک به رفع خشکی پوست

ماست یکی دیگر از مواد مهم مراقبت از پوست برای بهبود خشکی پوست است. فواید ماست به همراه خواص مرطوب کنندگی آن باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

به علاوه ، ماست حاوی AHA است که به درمان خشکی پوست نیز کمک می کند. این ماده حاوی اسید لاکتیک ، AHA است که لایه برداری عالی را برای پوست ما ایجاد می کند. این سلول های پوستی مرده و سایر ناخالصی های سطح پوست را از بین می برد ، بنابراین پوست نرم ، درخشان و لطیف را ایجاد می کند. همراه با لایه برداری ، اسید لاکتیک پوست را تغذیه می کند و همچنین مرطوب می شود ، تا بافت پوست را ترمیم کند.

در کنار اسید لاکتیک ، ماست منبع بسیار خوبی از ویتامین های گروه B است. ما قبلاً می دانیم که ویتامین های گروه B برای آبرسانی ، رطوبت رسانی و التیام پوست خشک بسیار موثر هستند. ویتامین B2 با داشتن مزایای آنتی اکسیدانی از سلولهای پوست ما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند ، بنابراین از خشکی و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

همچنین ویتامین B2 می تواند رشد سلول های سالم را تقویت کرده و به تولید چربی های سالم سلولی کمک کند ، بنابراین سلامت کلی پوست را تقویت می کند. علاوه بر این ، ویتامین B5 و B12 موجود در ماست مرطوب کننده و مرطوب کننده را برای تسکین شرایط خشکی پوست فراهم می کند.

قرار گرفتن در معرض آفتاب عامل مهمی است که پوست ما را خشن و خشک می کند. روی موجود در ماست به دلیل داشتن خواص ضد التهابی برای بهبود پوست آسیب دیده در برابر آفتاب بسیار مفید است.

کمبود ویتامین D همچنین می تواند منجر به خشکی پوست شود. در موارد شدید ، می تواند منجر به پسوریازیس شود. ماست منبع خوبی از ویتامین D است که به رفع کمبود و جلوگیری از مشکلات پوستی مرتبط با خشکی پوست کمک می کند.

ماست همچنین سرشار از کلسیم است. این یک ماده معدنی حیاتی برای پوست ما است. خارجی ترین لایه پوست ما حاوی مقدار زیادی کلسیم است. هرگونه کمبود این ماده معدنی می تواند بر روی بافت پوست ما تأثیر بگذارد و آن را خشک و خشن کند. ماست به پر شدن کلسیم از دست رفته پوست کمک می کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

علاوه بر این ، کلسیم ، با خواص ضد اکسیدانی خود ، روند تجدید سلول های پوست را افزایش می دهد. این بیشتر به دستیابی به پوستی سالم و نرم به طور طبیعی کمک می کند.

ادامه فواید گلاب

۶- روغن ویتامین E و گلاب برای مراقبت از پوست خشک

چگونه می توان از روغن ویتامین E و گلاب برای مراقبت از پوست خشک استفاده کرد؟

۲-۳ کپسول ویتامین E مصرف کنید و آنها را با یک سوزن تمیز و خشک سوراخ کنید. روغن را استخراج کنید و آن را در یک کاسه جمع کنید. به آن ، یک قاشق چایخوری گلاب اضافه کنید. با هم مخلوط کنید و آن را با نوک انگشتان روی صورت خود ماساژ دهید. بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. با آب تازه بشویید یا به راحتی با یک حوله مرطوب پاک کنید. این درمان را با گلاب برای مراقبت از پوست خشک هر روز متناوب تکرار کنید.

چرا کار می کند؟

ویتامین E به عنوان ویتامین زیبایی شناخته می شود و به همین دلایل درست است. این ویتامین برای تقویت سلامت پوست ما بسیار مفید است. ویتامین E باعث افزایش تغذیه عمیق به پوست ما می شود و به جوان سازی پوست مات و آسیب دیده کمک می کند.

ویتامین E دارای مزایای آنتی اکسیدانی است. این ماده به تقویت رشد سلول های جدید کمک کرده و پوست را سالم و درخشان می کند. ویتامین E با داشتن مزایای آنتی اکسیدانی از رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و از سلول های پوست در برابر آسیب های اکسیداتیو محافظت می کند ، بنابراین از تعدادی از مشکلات پوستی از جمله خشکی پوست ، تیرگی پوست ، پیری زودرس و غیره جلوگیری می کند.

ویتامین E به دلیل داشتن مزایای آنتی اکسیدانی ، خاصیت ضد پیری دارد. این امر به تأخیر انداختن علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط کمک می کند و در نتیجه جوانی پوست را برای مدت طولانی حفظ می کند. همچنین ویتامین E با تقویت تولید کلاژن در پوست به حفظ انعطاف پذیری ، لطافت و لطافت پوست کمک می کند.

علاوه بر این ، ویتامین E به دلیل خواص ضد رنگدانه ای شناخته شده است. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان می تواند به تقویت رشد سلول های جدید کمک کند ، بنابراین سلول های آسیب دیده و رنگدانه ای با سلول های سالم و جدید جایگزین می شوند و باعث روشن شدن علائم و زخم های صورت می شود.

ویتامین E می تواند با آکنه مقابله کند. به عنوان یک آنتی اکسیدان ، با رادیکال های آزاد مقابله می کند ، در غیر این صورت باعث ایجاد آکنه و همچنین سایر مشکلات پوستی می شود.

این ۶ دستورالعمل مورد علاقه ما برای استفاده از گلاب برای مراقبت از پوست بود. امیدوارم با استفاده از این محصول طبیعی زیبایی صورت خود را دوباره به دست آورید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.