فواید جسارت داشتن از نظر رابرت کیوساکی

فواید جسارت داشتن از نظر رابرت کیوساکی

در میان اخبار گزارشی پخش شد. کارگران عصبانی بودند گله داشتند که مالکان شرکت بی انصافی کرده اند. مدیری ۴۵ ساله هم اخراج شده بود اما جلوی در کارخانه از نگهبانان التماس می کرد تا به او اجازه دهند با مالکان شرکت حرف بزنند. دوربین بر التماس مدیر اخراجی تمرکز کرده بود تا تمام دنیا آن را ببینند.
من ازسال ۱۹۸۴ مشغول آموزش حرفه ای بوده ام. درطی این مدت توانسته ام به هزارنفر آموزش دهم و اکنون دریافته ام که همگی ما یک چیز مشترک داریم. و آن ظرفیت فوق العاده و موهبت های ذاتی الهی است اما آن چه همگی مان را عقب نگه می دارد درجه ای از تردید داشتن به خودمان است.

نداشتن اطلاعات فنی چندان ما را به عقب نمی راند بلکه فقدان اعتماد به نفس نقش بیشتری در این عقب ماندگی دارد. البته درجه آن بین افراد مختلف متفاوت است. آن چه در جهان واقعی خارج از دانشگاه ها مورد نیاز است اهمیتی بیش از نمره دارد که می توان آن ها را «دل و جرئت»، «جربزه»، «جسارت»، «شجاعت» «کله خری»، «زرنگی» و «ذکاوت» نامید.

در درون هریک از ما یکی از این شخصیت های شجاع، جسور و زیرک وجود دارد. البته نقطه مقابل این خصوصیات هم وجود دارد. به همین دلیل افرادی می توانند زانو بزنند و التماس کنند.

بریده ای ازکتاب «پدر پول دار، پدر بی پول» / خراسان

امیدواریم از مقاله “فواید جسارت داشتن از نظر رابرت کیوساکی” استفاده کرده باشید. تجربیات خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.