شرکت ارسام ، بزرگترین ماکت سازی تبلیغاتی در ایران

شرکت ارسام ، بزرگترین ماکت سازی تبلیغاتی در ایران

المان ها و مبلمان های شهری

ماکت ها و المان های تبلیغاتی ، یکی از مهمترین موارد در تبلیغات مبحثی که مورد توجه قرار می‌گیرد خلاقانه بودن تبلیغات همیشه به طور کل در هر موردی که باشد همیشه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. امروزه در تبلیغات در بخش های دیجیتالی ، محیطی و هر گزینه دیگری باید تناسبات خلاقیت در آنها در نظر گرفته شود ، یکی از خلاقانه ترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد ماکت تبلیغاتی می باشد.

ماکت تبلیغاتی چیست؟

فرض کنید یک محصول و یا خدماتی را داریم و می خواهیم از این موارد ، محصولات مورد توجه خود را برای تبلیغات اثر بخش بیزینس خود استفاده کنیم، مثلا یک شامپوی

بیست سانتیمتری را در ابعاد حدودی ۸ متر در نظر بگیرید یا کاراکتر خدمات خود را در ابعاد بزرگ تولید کرده و بر روی بیلبورد آنرا به نمایش بگذاریدبه این نوع خدمات تبلیغاتی ، ماکت سازی تبلیغاتی می گویند.

خدمات ماکت سازی به چند بخش تقسیم می شود ؟

خدمات ساخت ماکت تبلیغاتی به طور کل به چندین دسته مختلف تقسیم می‌شود :

ماکت های درون شهری یا محیطی

مواردی برای درون شهر یا همان تبلیغات محیطی که با حجم سازی انجام می‌شود ، که در چند جمله قبل تر راجع به آنها توضیح دادیم

شرکت ارسام ، بزرگترین ماکت سازی تبلیغاتی در ایران
ماکت فیات ۵۰۰ مدل ۱۹۶۵ دوبرابر ابعاد واقعی

ماکت معماری

موارد دیگر که می توان جزو دسته تبلیغات آن را حساب کرد ماکت معماری می باشد ماکت های معماری به صورت کلی می‌توانند خبر از یک واحد ، مکان یا اتفاق را به شما بدهند

المان شهری 

یکی دیگر از سازه های ماکت که می توان به آنها اشاره کرد و احتمالا زیاد آنها را دیدهو مورد توجه شما قرار گرفته اند المان و مبلمان های شهری می باشد ، المان های شهری در واقع نماد یک میدان خیابان شهر و یا اتفاق را می‌دهند به فرض مثال ما المانهای ساعت را در یکی از میدانهای شهر که نام آن میدان هم ساعت بود می توانیم مشاهده کنیم.

ماکت های فروشگاهی و نمایشگاهی

از دیگر بخش هایی که می توان آنها را با ماکت سازی هندل کرد بخش استندها ماکت های نمایشگاهی و فروشگاهی می باشد این ماکت ها را می توان در همایش ها نمایشگاه ها سخنرانیها جلسات فروشگاه ها مغازه ها و ….  استفاده کرد ، استفاده از این نوع ماکت ها در فروش شما تاثیر چندین برابری خواهد گذاشت

هزینه های ساخت ماکت بر چه اساسی محاسبه می گردد ؟

هزینه های ساخت ماکت بر اساس پروژه تعریف می گردد ، در واقع هزینه های ماکت به صورت پروژه محور محاسبه می گردد و به طور کل هیچ ارتباطی با سایز آن ماکت نخواهد داشت ، بر فرض مثال ماکت یک خودرو ۸۰ سانتیمتری ممکن است بیشتر از یک ماکت یا المان شهری حتی ۵ متری شود ، پس بنابراین مبنای محاسبه هزینه یک ماکت بر اساس طرح و کانسپت می باشد.

مجوز های لازم جهت نصب و اجرای ماکت ها به چه صورت است ؟

ماکت های نمایشگاهی و فروشگاهی به هیچ عنوان نیاز به مجوز خاصی ندارند ولی استفاده از ماکت ها در داخل محیط شهر بر روی بیلبورد ها و جایگاه حجم حتما نیازمند تایید شدن طرح از طرف اداره زیبا سازی و پس از آن و بعد از ساخت ماکت و زمان نصب آن مجوز از اداره راهنمایی رانندگی می باشد.

ارسام ماکت

شرکت ارسام ماکت به عنوان اولین ماکت سازی تبلیغاتی در فضای شهری و نمایشگاهی با بیش از پانصد پروژه موفق قادر به انجام اینگونه پروژه های خاص و حجمی می باشد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.