سفر به شهرهای توریستی بانکوک و پاتایا

کشور تایلند یکی از برترین مقاد گردشگری در جهان است و شهرهای توریستی این کشور هر ساله میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان است . تایلند دارای طبیعتی بکر و خیره کننده است و ضمنا دارای امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیری است . هزینه سفر و اقامت در این شهر نسبت به دیگر کشورهای توریستی دنیا پائین بوده و این موضوع یکی از دلایل رغبت سفرهاست . از این رو مسافران با پرداخت هزینه هایی نه چندان گزاف تعطیلاتی سطح بالا و بی نظیر را در این کشور تجربه خواهند نمود . شهر شلوغ و پر هیاهوی بانکوک پایتخت تایلند و یکی از مقاصد برتر گردشگری در حوزه شرق آسیاست . و هر ساله گردشگران بسیاری از سرار جهان برای داشتن تعطیلاتی تمام عیار عازم سفر به این شهر مدرن و پر هیاهو خواهند شد . اغلب پرواز های توریستی به مقصد کشور تایلند در ابتدا در این شهر به زمین می نشیند و پس از اقامتی دو الی سه روزه راهی دیگر شهرهای توریستی این کشور نظیر پاتایا و پوکت می شود.

پاتایا

شهرهای بانکوک ، پاتایا و پوکت قطب های اصلی گردشگری در کشور تایلند و تور تایلند هستند و هزینه های سفر و اقامت در این شهرها به نسبت دیگر شهر های توریستی دنیا بسیار پائین تر است . سفر به این شهرها بقدری جذاب است که آوازه آن در کل دنیا پیچیده و سالانه میلیون ها گردشگر هزاران کیلومتر را برای تماشای اینهمه زیبایی و داشتن تعطیلاتی بیاد مانده طی می کنند . وجود صد ها جاذبه تفریحی و دیدنی و تفریحات شبانه جذاب در این شهرها مجالی برای تعلل نمی دهد.

فصل پائیز بهترین زمان برای سفر به این کشور است و موج سفرها تا پایان فصل زمستان ادامه می یابد . از این رو پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت برای این سفر شگفت انگیز برنامه ریزی کنید.

بانکوک

شهر بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند است و جالب اینکه بیشترین تعداد توریست در جهان را به خود اختصاص داده است . این شهر دارای هتل ها و اقامتگاه های لوکس و متنوعی است و داشتن ساختمان های سر به فلک کشیده ، مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی پر زرق و برق از مشخصه های دیگر آن است . این شهر تمدن شرق و غرب را به طرزی هنرمندانه به یکدیگر پیوند داده و علاوه بر حفظ تاریخ کهن خود به شهری مدرن و امروزی تبدیل شده است.

پاتایا

پاتایا شهر ساحلی کوچکی است که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده و به یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار دنیا تبدیل شده است . نکته قابل توجه اینکه با پرداخت هزینه های نسبتا کم امکان بهره مندی از خدمات سطح بالایی را در شهرهای توریستی کشور تایلند خواهید داشت و هزینه اقامت در این شهر نیز مناسب است و این چیزی است که بسیاری از مسافران ایرانی را برای سفر به بانکوک و پاتایا مشتاق نموده است.

همانطور که گفتیم فصول پاییز و زمستان بهترین زمان است و این کشور زمستان هایی خشک با آب و هوایی مطبوع دارد . اما با شروع گرما و در ماه آوریل هوا رو به گرمی می رود و باران های شدید موسمی آغاز خواهد شد  . این فصل بارانی از ماه مه شروع و تا نوامبر ادامه خواهد داشت. و اوج بارانهای سیل آسا اغلب  در ماه های سپتامبر و اکتبر است.

قایق ‌سواری در طول رودخانه‌ ی چائو فرایا – بانکوک

رودخانه چائو

 رودخانه زیبای چائو فرایا از وسط شهر بانکوک می گذرد و در چهره شهر و رفت آمد شهروندان آن تاثیر گذار است . این رودخانه سبب شده برخی بانکوک را ونیز شرقی بنامند و اغلب گردشگران در آغاز به تماشای منظره این رودخانه زیبا رفته و در ادامه از جاذبه های اطراف آن دیدن کنند . جالب است بدانید روزانه پنجاه هزار نفر از اهالی شهر از طریق قایق سواری بر روی رودخانه خود را به مقاصد و محل کار خود می رسانند . بسیاری از گردشگران نیز روزانه در امتداد این رودخانه در حال قایق سواری هستند و این رودخانه به یکی از شاهراه های اصلی شهر تبدیل شده است. چرا تور مالزی سفر باتو ؟

گشت و گذار در مرکز خرید سیام پاراگون – بانکوک

سیام پاراگون یکی از بزرگترین و البته پرطرفدارترین مراکز خرید شهر کوآلالامپور است که همانند یک شهر وسعت داشته و با دارا بودن فروشگاه های متنوع و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی متعدد به یکی از بهترین ها تبدیل شده است . این مرکز خرید دارای امکانات متنوعی نظیر رستوران و سالن سینمای چند منظوره است . ضمنا می توانید زمانی را به تماشای نمایشگاه ماشین های لوکس لامبورگینی و فراری اختصاص دهید.

مرکز خرید پاراگون

خیابان واکینگ استریت – مالزی

این خیابان یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر مالزی  است که با تاریک شدن هوا زندگی و شور و حال در آن جاری می گردد . سراسر این خیابان پر شده از کافه ها و بارهای مختلف که همگی تا سحر از مشتریان پذیرایی می کنند .  صدای موسیقی و رقص نیز تا کیلومتر ها دورتر به گوش می رسد و همه این ها سبب شده این خیابان به مکان مورد علاقه گردشگران جوان تبدیل شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.