سفر به استانبول با تورهای قیمت مناسب

سفر به استانبول با تورهای قیمت مناسب

از سفرهای هیجان انگیز و عالی که ممکن است  در آینده داشته باشید تور استانبول و سفر به استانبول در ترکیه می باشد. شهری که به پایتخت ترکیه معروف بوده و دیدنی های بی نظیر و خاص خود را دارد. برای سفر به این شهر بهتر است قبل از رفتن  شهر را بشناسید تا با ویژگی‌های تاریخ اجتماعی و تفریحی و گردشگری آن آشنا شوید.

از سفرهای هیجان انگیز و عالی که ممکن است  در آینده داشته باشید تور استانبول و سفر به استانبول در ترکیه می باشد. شهری که به پایتخت ترکیه معروف بوده و دیدنی های بی نظیر و خاص خود را دارد. برای سفر به این شهر بهتر است قبل از رفتن  شهر را بشناسید تا با ویژگی‌های تاریخ اجتماعی و تفریحی و گردشگری آن آشنا شوید. و بدانید که  چگونه شده است این شهربه استانبول تغییر کرده و اکنون پایتخت ترکیه میباشد. جمعیت آن چقدر بوده و چه مکان های دیدنی و تاریخی در تور استانبول ممکن است نظر شما را جلب کند.

 

موقعیت استانبول

در تور استانبول شما شاهد تفاوت‌های فرهنگی بسیار زیادی در شهر استانبول خواهید بود که باعث می شود تور استانبول برای شما جذاب باشد. اما این تفاوت فرهنگی  فرهنگی چگونه به وجود آمده است. استانبول در طی قرن های بسیار زیادی که گذشته ارتش های بسیار زیادی را به خود دیده است قبل از حمله عثمانی ها به شهر و ماندن یونانیها و رومیها ونیزی ها تصمیم داشتند که بر این شهر حکومت کنند. تمامی این ادوار و دوره‌ها بازمانده ای از خود به جای گذاشته و بیانگر تاریخ گذشته است.

آخرین مرحله و ضمانت تغییر فرهنگی این شهرها در دوره های متفاوت جاده ابریشم بود که آسیا را به اروپا پیوند داده و بسیاری از بازرگانان از طریق این جاده به استانبول آمده و از آنجا به شهرهای دیگر می رفتند بسیاری از بازرگانان که به شهر استانبول می امدن دوست داشت که در این شهر زیبا و دوست داشتنی  زندگی کنند.  تنوع فرهنگی که در استانبول وجود دارد به دلیل رفت و آمد بازرگانان بسیار زیادی می باشد که از طریق جاده ابریشم به این شهر وجود داشته است.

معماری های استانبول

به گزارش سفر باتو ، در تور استانبول شما شاهد معماری های بی نظیر دوره بیزانس، رنسانس و یونانی‌ها خواهید بود. همچنین شاهد مسجد های بسیار زیبا و جالبی  که در دوره عثمانی به جای مانده است.

همه ما می‌دانیم که ارتشی که به یک شهر یا کشور حمله می‌کند شهر را غارت می‌کنند و هیچگونه معماری شهری و یا ساختمان سازی ندارد. اما زمانی که بیزانسی ها تصمیم گرفتنددر آنجا بمانند شروع کردند ساخت و ساز کنند و آن جارا مکانی برای خود قرار دهند کلیساها و کاخ‌های با موزاییک ها و نقش های بسیار زیبا از آن زمان وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد. پس از آن عثمانی ها نیز چنین برنامه‌ای برای خود راه انداختند آنها مسجد های امپراطوری و تزئین شده و با شکوهی ساختند که معماری های بی نظیر و جالب برای خود تشکیل دادند.

یکی از اسکله های بزرگ جهان نیز در شهر استانبول ساخته شده که در تور استانبول قطعاً آن را مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر در شهر استانبول برای خود گالری ها و موزه های بی نظیر برای لذت بردن در تور استانبول و سفر به استانبول خواهد بود قطعاً در طول سفر به استانبول شما معماری های بی نظیر و خاص را مشاهده خواهید کرد که چشم نواز و نشانگر تاریخ و فرهنگ استانبول خواهد بود.

آشپزی و غذا

قطعاً در تور استانبول و هر سفر دیگری غذا برای شما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و قصد ندارید غذاهای تکراری و آنچه که در سایر شهرها  میل کردید را در این شهر نیز میل کنید.

بهتر است این مژده را از ما داشته باشید که در این شهر شما تنوع بی نظیر از غذاها را مشاهده خواهید لیستی از  غذاهای ایتالیایی و یا غذاهای آسیایی دارید که میتوانید مصرف کنید. همچنین میتوانید غذاهای محلی میل کنید. بیشتر افرادی که به بازدید از استانبول و و شرکت در تور استانبول می‌پردازند ترجیح می‌دهند طعم  کباب های شیرین و تند و همچنین ماهی های تازه گرفته شده از آب را که از  غذاهای محلی و مورد پسند هستند  و همچنین تایید شده هستند استفاده کنند.

زندگی مردم و نقش ان در تور استانبول

در شهرهای باستانی و سنتی می توانید این مجموعه را ببیتید که تنها تاریخی و سنتی هستند، اما در تور استانبول خیلی بیشتر از این ها را مشاهده خواهید کرد. مردم محلی مردمی سخاوتمند هستند و شما را به مهمانی دعوت می‌کنند. این مردم که همچنان در جنب و جوش هستند و در حال گسترش فرهنگ خود هستند سخت کار می کنند،علاقه بسیار زیادی به مدرنیته و زندگی سنتی خود دارند و سعی می‌کنند زندگی سنتی و مدرنیته خود را با هم مخلوط کرده و از زندگی و تلاش در کنار همدیگر لذت ببرند. در تور استانبول شما مشاهده خواهید کرد که این مردم خونگرمی بسیار زیاد و همچنین مهمان‌نوازی فراگیری که دارند شما را به پاتوق های مورد علاقه خود مثل  باغ چای، قهوه خانه،  رستوران ها و … دعوت می‌کنند و شما به راحتی می توانید به آن ها بپیوندید و از بودن با آنها لذت ببرید.

تور استانبول از سفر هایی می باشد که شما قطعاً در آن لحظات بسیار شادی  خواهید داشت و معماری های بسیار زیادی را نیز مشاهده خواهید کرد و به اطلاعات عمومی شما افزوده خواهد شد.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.