رژیم غذایی قبل از خواب برای لاغر شدن

رژیم غذایی قبل از خواب برای لاغر شدن

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” رژیم غذایی قبل از خواب برای لاغر شدن ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

آیا می دانید خوابیدن با شکم گرسنه می تواند بر اهداف کاهش وزن شما تأثیر بگذارد؟ معده خالی به معنای خواب نرفتن ، گرسنگی شدید هنگام از خواب بیدار شدن و طمع زیاد برای خوردن صبحانه فراوان میشود.پس بهتر است این خوراکی ها را قبل از خواب بخورید تا علاوه بر اینکه دچار این مشکلات نشوید لاغر هم شوید.

رژیم غذایی برای لاغر شدن

علاوه بر این ، خوابیدن عامل مهمی در کاهش وزن است. مطالعات نشان داده است که الگوی خواب نامناسب می تواند احتمال افزایش وزن را بالا ببرد! برای بدتر کردن اوضاع ، کمبود خواب می تواند منجر به تحریک هورمونی شود که گرسنگی را افزایش میدهد.

از این رو ، بهتر است با معده سیر در رختخواب قرار بگیرید. بنابراین لیست ما را در میان وعده های خواب قبل از خواب ، ساخت پروتئین بدون چربی و جلوگیری از عوارض گرسنگی صبح بررسی کنید.

چطور وزن را کم کنیم:

روش هایی وجود دارد که به کاهش وزن کمک می کند اما یکی از عوامل رایج کالری است. برای دانستن اینکه چه چیزی شب بخورید ، ممکن است لازم باشد تعادل کالری صفر ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که بدن شما کالری اضافی می سوزاند.

میان وعده در شب ممکن است کالری دریافتی شما را افزایش دهد. هنگامی که صحبت از سوال کاهش وزن می شود ، لازم است که از حد عادات غذایی خود مطلع شوید در حالی که هنوز با میان وعده خود را تنظیم می کنید.

کالری کاهش وزن می تواند از نظر سن ، قد ، وزن و سطح کار متفاوت باشد. به عنوان مثال ، اگر محدودیت دریافتی بدن شما ۲۳۰۰ کالری در روز است ، باید ۱۸۰۰ کالری روزانه برای کاهش وزن کاهش دهید.

 رژیم غذایی برای لاغر شدن

خوردن تنقلات هنگام خواب برای کاهش وزن:

میان وعده قبل از خواب هیچ مشکلی ندارد ، اما مشکل زیادی در مورد میان وعده در اواخر شب وجود دارد زیرا منجر به دریافت کالری اضافی می شود. اما اگر میان وعده بخشی از برنامه کاهش وزن شماست ، خوردن یک میان وعده قبل از خواب در واقع ممکن است به کاهش وزن کمک کند زیرا از پرخوری در هنگام صبحانه جلوگیری می کند.

یک میان وعده متعادل قبل از خواب باید شامل ۲۰۰ کالری یا کمتر باشد. باید با ترکیبی از فیبر و پروتئین بسته بندی شود. هر دو این مخلوط ها برای جلوگیری از سطح گرسنگی با هم کار می کنند. در حالی که فیبر هضم را کاهش می دهد و احساس سیری می کند ، اما کاملاً قابل درک نیست که چگونه پروتئین سطح گرسنگی را مهار می کند.

بهترین گزینه های میان وعده برای لاغر شدن:

یکی از بهترین میان وعده های قبل از خواب یک پیاله ماست یونانی بدون چربی است که با چهار گردوی خرد شده و نصف فنجان توت فرنگی پاشیده شده است. مجموع هر یک از این مواد ۱۸۰ کالری ، ۲ گرم فیبر و ۱۸ گرم پروتئین است.

میان وعده خوب دیگر در شب ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی است .

اگر صیفی جات را دوست دارید ، پس از یک فنجان هویج با نصف فنجان هوموس استفاده کنید.

سایر گزینه های صبحانه مانند تخم مرغ آب پز سفت با نان تست ، غلات سبوس دار با شیر بدون چربی منابع غنی یا پروتئین و فیبر هستند.

برنامه دیگر کاهش وزن :

کاهش وزن فقط با تنقلات سالم حاصل نمی شود. همچنین باید عادت های دیگری نیز ایجاد کنید. خواب خوب ، به عنوان مثال برای کمک به کاهش وزن. عدم خواب مناسب اغلب بر هورمون های اشتها تأثیر می گذارد ، که باعث می شود فرد در ساعات عجیب و غریب دچار گرسنگی شدید شود. و می تواند به نوبه خود منجر به پرخوری و ساعتهای نامنظم خواب شود.

بهترین غذاها برای رژیم غذایی قبل از خواب که باعث لاغر سدن میشود:

اجتناب کامل از غذا درست قبل از خواب می تواند مانعی برای روند کاهش وزن شما باشد. اول اینکه ، رفتن به رختخواب با شکم گرسنه بر خواب تأثیر می گذارد. دوم اینکه ، گرسنه بیدار شدن باعث می شود که هنگام صبحانه خیلی پرخوری کنید.

بنابراین بهتر است به سراغ انتخاب های غذایی سالم بروید. در اینجا لیست بهترین غذاها برای خوردن در آخر شب وجود دارد.

۱- کره بادام زمینی:

خوردن کره بادام زمینی قبل از خواب گزینه خوبی است زیرا مقدار فیبر مناسبی دارد. ممکن است یک برش سیب را در یک قاشق چایخوری کره بادام زمینی فرو ببرید. سیب حاوی فیبر است در حالی که کره بادام زمینی حاوی چربی سالم است.

 رژیم غذایی برای لاغر شدن

 

۲- ماست یونانی با دانه های چیا:

ماست یونانی منبع غنی فیبر و پروتئین است. از دانه های چیا به عنوان مواد افزودنی استفاده کنید زیرا غنی از آهن و فیبر مورد نیاز هستند تا میان وعده سالم در شب را به گزینه ای موثر تبدیل کنید.

۳- زیتون:

یک ماده غذایی که باعث می شود با کالری کمتری احساس سیری کنید ، زیتون است. یک فنجان زیتون یک میان وعده سالم است و حاوی حدود ۳۰ کالری است.

۴- غلات با شیر بدون چربی:

غلات را نباید فقط به عنوان یک گزینه صبحانه سالم در نظر گرفت. آنها به عنوان یک میان وعده در شب نیز خدمت می کنند. یک بسته غلات را انتخاب کنید که دارای قند کم و فیبر زیادی باشد. برای اضافه کردن کلسیم آن را با شیر بدون چربی میل کنید.

ادامه رژیم غذایی برای لاغر شدن :

۵- پسته:

پسته یک بسته غنی از فیبر ، پروتئین و چربی سالم را ارائه می دهد. آنها به صورت بسته بندی شده در پوسته یافت می شوند و بنابراین خوردن آنها طولانی تر می شود. علاوه بر این ، خطر دور زدن ذهن را کاهش می دهد. بهترین گزینه انتخاب بسته پسته است که طعم های مختلفی دارد.

۶- هویج:

هویج کالری کمی و فیبر زیادی دارد. آنها ضمن کنترل اشتیاق شما برای تهیه چیزی ، احساس سیری به شما می دهند.

۷- کراکر گندم:

پروتئین موجود در غلات گندم کامل سالم است. و در عین حال که بدن شما را با پروتئین تأمین می کنند ، احساس سیری می کنند. علاوه بر این ، آنها برای قلب شما مفید هستند.

 رژیم غذایی برای لاغر شدن

۸- هوموس:

یک فنجان هوموس حاوی مقدار زیادی فیبر و پروتئین است. در هر وعده ۱۸۰ کالری و ۱۱ گرم دارد. شما می توانید آن را با استفاده از گوجه فرنگی انگور نیز با غوطه ور کنید. گوجه فرنگی حاوی ملاتونین است که گفته می شود خواب را القا می کند.

۹- ذرت بو داده:

پاپ کورن یک میان وعده شب سالم است. یک وعده پاپ کورن حاوی ۶۲ کالری ، ۱ گرم چربی ، ۱۲ گرم کارت ، ۰ گرم قند ، ۲ میلی گرم سدیم ، ۲ گرم پروتئین و ۲٫۴ گرم فیبر است. بهتر است هسته های خود را هوا پاپ کرده و برای مصرف پروتئین اضافی آن را با دارچین یا مخمر بپاشید. اطمینان حاصل کنید که از بسته های ذرت بو داده مایکروویو استفاده نکنید زیرا حاوی مواد غیر ضروری است.

۱۰- گلابی:

آیا می دانید میوه ها و محصولات لبنی در کنار هم یک بسته تغذیه ای مناسب ایجاد می کنند؟ به همین ترتیب ، ترکیب گلابی با پنیر مقدار مناسب فیبر و پروتئین را به بدن ما می رساند. گلابی فیبر و ویتامین C را ارائه می دهد ، در حالی که پنیر سرشار از کلسیم است. بهترین انتخاب پنیر برای تعریف گلابی ، انواع بز یا استیلتون است.

۱۱- کوکی بلغور جو دوسر:

شیرینی های بلغور جو دوسر با آنتی اکسیدان ، پتاسیم و فیبر پر می شوند. آنها همچنین گزینه صبحانه خوبی را ایجاد می کنند. می توانید کلوچه های بلغور جو دوسر را با نصف موز ، یک قاشق چایخوری و جو دوسر ترکیب کنید. با استفاده از مخلوط دو تپه کوچک درست کنید. تپه ها را روی یک ورقه کلوچه چرب شده صاف کنید. در دمای ۳۷۵ درجه به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه بپزید. یک وعده از این دسته کوچک موسیقی جاز حاوی ۳ گرم چربی ، ۱۵۲ کالری ، ۲ گرم قند ، ۰ میلی گرم سدیم و ۲ گرم پروتئین است.

ادامه رژیم غذایی برای لاغر شدن :

۱۲- تخم مرغ های پخته شده :

تخم مرغ آب پز منبعی غنی از پروتئین است اما کالری کمتری دارد. دو برش تخم مرغ می تواند یک میان وعده سالم در اواخر شب ایجاد کند. تخم مرغ ها را با استفاده از انواع چاشنی مورد نظر خود بپاشید تا طعم آن بالا برود.

۱۳- ماست یونانی با توت:

آیا می دانید ماست یونانی حاوی توت یا دانه های چیا یک میان وعده سالم در اواخر شب ایجاد می کند؟ توت یخ زده گزینه بهتری را ایجاد می کند زیرا طعم آن بهتر از ماست ساده است.

مخلوط توت ها با ویتامین C و آنتی اکسیدان ها بسته بندی شده اند. گفته می شود که یک وعده ماست با انواع توت ها حاوی ۱۳۵ کالری ، ۰ گرم چربی ، ۲۴ گرم کربوهیدرات ، ۱۲ گرم قند ، ۱٫۵ گرم فیبر و ۱۲ گرم پروتئین است.

۱۴- سیب:

سیب برای کاهش وزن بهترین میوه قبل از خواب است؟ داشتن آن قبل از خواب ایده خوبی برای جلوگیری از ولع مصرف است. علاوه بر این ، به کاهش وزن کمک می کند. روزانه آنرا میان وعده بخورید تا در ناحیه کمر کاهش یابد.

۱۵- فنجان پودینگ شکلات:

وقتی می خواهید شب ها دسر بخورید ، به دنبال یک وعده پودینگ بروید. گفته می شود که یک فنجان پودینگ شکلات حاوی ۱۴۰ کالری ، ۲ گرم چربی ، ۲۴ گرم کربوهیدرات ، ۱۹ گرم قند ، ۱۴۰ میلی گرم سدیم و ۳ گرم پروتئین در هر وعده است.

ادامه رژیم غذایی برای لاغر شدن :

۱۶-بادام:

بادام مملو از پروتئین ، فیبر ، منیزیم و سلنیوم است. وجود پروتئین و فیبر به شما احساس سیری می دهد در حالی که منیزیم باعث خواب می شود. می توانید مانند واسابی به دنبال طعم غنی بروید. یک وعده بادام واسابی حاوی حدود ۱۷۰ کالری ، ۱۵ چربی ، ۱۱۵ میلی گرم سدیم ، ۲ گرم قند ، ۳ گرم فیبر و ۶ گرم پروتئین است.

۱۷-گیلاس خشک:

گیلاس های ترش حاوی ملاتونین هستند که گفته می شود ساعت داخلی شما را تنظیم می کند و الگوی خواب را بهبود می بخشد. میان وعده خوردن یک فنجان گیلاس خشک قبل از خواب گزینه خوبی است. یک وعده گیلاس خشک حاوی ۱۰۰ کالری ، ۰ گرم چربی ، ۲۴ گرم کربوهیدرات ، ۱۰ میلی گرم سدیم ، ۱۹ گرم قند ، ۱ گرم فیبر و ۱ گرم پروتئین است.

۱۸-نان تست کامل:

برای یک دوز سالم چربی ، یک تکه نان سبوس دار و دو قاشق غذاخوری گوآکامول را تست کنید. یک وعده نان تست غلات کامل حاوی ۱۰۵ کالری ، ۵ گرم چربی ، ۱۵ گرم کربوهیدرات ، ۳ گرم قند ، ۵ گرم فیبر و ۴ گرم پروتئین است.

 رژیم غذایی برای لاغر شدن

۱۹- موز:

یکی از بهترین میوه ها برای خوردن شب موز است. آیا می دانید داشتن موز با دو قاشق چایخوری دانه آفتابگردان بوداده خشک مقدار زیادی فیبر فراهم می کند؟ این دو ماده حاوی چربی های سالم و تریپتوفان ، یک اسید آمینه برای کمک به بدن شما در تولید ملاتونین است. یک وعده موز با دانه های آفتابگردان حاوی ۱۵۰ کالری ، ۲۹ گرم کربوهیدرات ، ۴٫۵ گرم چربی ، ۱۵ گرم قند ، ۰ میلی گرم سدیم ، ۳ گرم پروتئین و ۴ گرم فیبر است.

۲۰- فلفل:

مطالعات نشان داده است که موثرترین روش برای چربی سوزی ، مصرف فلفل است. گفته می شود بدن ما به دلیل گنجاندن فلفل در وعده های غذایی شما ، در هنگام خواب چربی می سوزاند. شما همچنین می توانید فلفل را با میان وعده پنیر کوکی خود بپاشید.

 اینها رژیم غذایی برای لاغر شدن در شب ها هستند که نه تنها سالم بلکه خوشمزه نیز هستند. آیا یکی از اینها را امتحان می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.