راهنمای خرید فالوور اینستاگرام ایرانی واقعی و فیک ارزان

اگر شما هم صاحب یک پیج اینستاگرامی تجاری بوده اید و قصد داشتید که از این طریق درآمد داشته باشید حتما به مرحله ای رسیده اید که نیاز به افزایش فالوور داشتید. در واقع این امری طبیعی است و همه ی کسب و کارها به جایی می رسند که نیاز به افزایش تعداد دنبال کننده ها داشته اند. یکی از راه حل های اساسی این مشکل خرید فالوور اینستاگرام است. هنگامی که تصمیم به خرید فالوور می کنید راه های گوناگونی پیش روی شماست. به همین خاطر قصد داریم در این مطلب به این نکته بپردازیم که خرید فالوور اینستاگرام ایرانی واقعی بهتر است یا خرید فالوور فیک ارزان ؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

خرید فالوور واقعی و فیک ارزان

آیا اصلا خریدن فالوور استراتژی مناسبی است؟

وقتی که تصمیم به افزایش تعداد فالوورها میگیریم، با راه های گوناگونی مواجه خواهیم شد. از تبلیغات گرفته تا تولید محتوا و  برگزاری مسابقات و … . در این میان روش دیگری به نام خریدن فالوور هم وجود دارد که با استفاده از آن می توان تعداد دنبال کننده های یک پیج را افزایش داد.

بسیاری از افراد به صورت کورکورانه اقدام به خرید فالوور می کنند و به حواشی و جزئیات آن توجه نمی کنند. به این خیال که صرفا با خرید فالوور می توانند پیج خود را رشد دهند و آن را گسترده کنند.

عده ای دیگر هم فکر می کنند که خرید فالوور به صورت کلی فایده ای ندارد و هیچ گاه نمی تواند منجر به افزایش درآمد یک پیج شود.

ما این جا و در این مقاله می خواهیم بگوییم که هر دوی این دیدگاه ها اشتباه هستند و خرید فالوور می تواند یکی از بهترین استراتژی ها برای افزایش تعداد دنبال کننده ها باشد اگر و اگر بتوان آن را حساب شده و درست انجام داد.

خریدن فالوور تنها افزایش دنبال کننده نیست بلکه اگر به درستی انجام شود می تواند تعامل، کامنت، لایک و درآمد را هم افزایش دهد.

فالوور ایرانی واقعی بخریم یا فالوور فیک ارزان؟

با ورود به سایت های مختلف و فروشنده های متفاوت متوجه می شویم که فالوورها اصولا به ۲ شکل عرضه می شوند. یک دسته ی آن ها فالوور ایرانی واقعی نام دارد و دسته ی دیگر فالوور فیک ارزان است. اما کدام یک از آنها برای شما مناسب است؟

فالوور واقعی ایرانی چیست؟

فالوور واقعی ایرانی، حساب های اینستاگرامی است مانند من و شما که به شکلی کاملا معمولی یک پیج را ایجاد کرده ایم و در حال استفاده از آن می باشیم. در واقع ما فعالیت نرمال با استفاده از پیجمان داریم. یعنی به صورت روزانه آنلاین می شویم، افرادی را فالو می کنیم، پست هایی را مشاهده می کنیم و برخی از آن ها را لایک کرده و برای برخی دیگر کامنت می گذاریم. همچنین ممکن است برخی از محتواها را برای دوستان خود ارسال کنیم و به برخی استوری ها ری اکشن نشان دهیم.

فالوورهایی که تحت عنوان فالوور واقعی ایرانی میخرید هم به همین ترتیب عمل می کنند. آن ها حساب های واقعی هستند و مانند ما فعالیت می کنند. ممکن است این نوع از فالوورها کمی گران باشند اما مهم ترین ویژگی آن ها این است که می توانند لایک، ویو، کامنت و به صورت کلی تعامل پیج را افزایش دهند و این به نفع پیجمان خواهد بود. توجه داشته باشید که موقعیت جغرافیایی این افراد در داخل ایران است.

فالوور فیک ارزان چیست؟

فالوورهای فیک در واقع اکانت های اینستاگرامی ساخته شده توسط کامپیوترها و به صورت انبوه هستند. هیچ شخصی در حال استفاده از آن ها نیست و عملا مانند یک پیج مرده هستند. این فالوورهای فیک قیمت بسیار کمی دارند و می توانید آن ها را به تعداد زیاد خریداری کنید. اما نکته اینجاست که فالوورهای فیک فقط به صورت ظاهری تعداد دنبال کننده های یک پیج را افزایش می دهند. یعنی نمی توانند تعداد لایک، کامنت، ویو و به صورت کلی تعامل پیج را افزایش دهند. به همین خاطر کمکی به افزایش درآمد هم نخواهند کرد.

فالوور ایرانی بخریم یا فالوور فیک؟

حالا می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا فالوور ایرانی بخریم یا فالوور فیک. پاسخ به هدف شما بستگی دارد. اگر قصدتان از خرید فالوور صرفا افزایش دنبال کننده ها به صورت ظاهری است، بنابراین می توانید از فالوورهای فیک استفاده کنید.

اما اگر می خواهید که با خرید فالوور، تعامل پیجتان هم افزایش یابد، قطعا فالوور ایرانی واقعی گزینه ی مناسب تری برای شما خواهد بود.

اما به صورت کلی پیشنهاد ما این است که حتما فالوور ایرانی و واقعی بخرید چرا که ممکن است در ابتدا متحمل هزینه شوید اما این کار در بلند مدت به نفع شما خواهد بود و به رشد کسب و کار کمک فراوانی خواهد کرد.

پیش از خرید فالوور ایرانی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

نکته ی مهم اینجاست که خرید فالوور به تنهایی نمی تواند موفقیت شما در اینستاگرام را فراهم آورد. تولید محتوای خوب و کاربر پسند شرط اول افزایش بازدید و دنبال کننده است. خرید فالوور ایرانی واقعی تنها یک راه کمکی برای تسریع این فرایند است. به همین خاطر لازم است که برای تولید محتوای خود هم استراتژی داشته باشید.

نکته بعدی در رابطه با سایتی است که قرار است فالوورها را از آنجا خریداری نمایید. این سایت ها بایستی معتبر و شناخته شده باشند. برای مثال دیجی ممبر یکی از همین سایت های باسابقه و شناخته شده در زمینه ی خدمات اینستاگرامی خصوصا خرید فالوور ایرانی واقعی است. این سایت فقط و فقط فالوورهای واقعی در اختیارتان قرار می دهد که می تواند به رشد پیج کمک شایانی کند.

سخن پایانی

خرید فالوور یکی از مراحل مهم رشد یک پیج است که تقریبا هر ادمینی در یک بازه ی زمانی با آن مواجه می شود. خوب است بدانید که حتی سلبریتی ها و اینفلوئنسرها هم اقدام به خرید فالوور می کنند. اما نکته ی مهم اینجاست که این فالوورها بایستی واقعی و فعال باشند تا بتوانند به افزایش تعامل کمک کنند. ما در این مقاله سعی کردیم تا مشخص کنیم که کدام نوع از فالوورها می تواند مناسب تر باشد و در پایان هم یک منبع خوب برای انجام این کار معرفی نمودیم.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “راهنمای خرید فالوور اینستاگرام ایرانی واقعی و فیک ارزان

چقدر مقاله مفیدی بود، ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.