دانلود سریال های خارجی پیشنهادی

سریال های خارجی خلاصه اصلی داستان را بصورت ادامه دار دنبال می کند و برای هر قسمت خصوصا قسمت اول تلاش های زیادی توسط کارگردان انجام می پذیرد. شرکت های ساخت فیلم سرمایه های خود را برای ساخت سریال های خارجی مصرف می کنند چرا که این سریال ها بینندگان را به تماشای دیگر قسمت ها تشویق می کنند.!! دانلود سریال خارجی از نیکی دیلی پیشنهاد می گردد.

دانلود سریال های خارجی پیشنهادی

پیشنهاد سریال های خارجی

   ۱-مقاومت

سریال خارجی مقاومت یا استند (The Stand) سریالی ماجراجویی، درام، فانتزی، ترسناک، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جاش بون و بِنجامین کاول است. فصل اول آن دسامبر ۲۰۲۰ آغاز به پخش کرد، الکساندر اسکاشگورد، ووپی گلدبرگ، جیمز مارسدن، امبر هرد، گرگ کینر، اودسا یانگ، هنری زاگا، جوان آدپو، اوون تیگ، برد ویلیام هنکه، دانیل سانجاتا، مریلین منسون، نت وولف، ایان بیلی، کاترین مک‌ نامارا، همیش لینکلیتر و هدر گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Stand 2020 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars (بخت پریشان) و فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال مقاومت را بر عهده داشته است. رمان The Stand که یکی از قطورترین کتاب‌های کینگ است.

تم‌های وحشت، علمی تخیلی، فانتزی و درام را در یک ماجراجویی حماسی با هم ترکیب می‌کند. این رمان قبلا در سال ۱۹۹۴ در یک سریال ۴ اپیزودی مورد اقتباس قرار گرفته بود.

داستان سریال:

سریال The Stand 2020 در دنیای پسارستاخیزی روایت می‌شود که نوعی سوپر ویروس آنفولانزا در کمتر از یک هفته به صورت وحشتناکی شیوع پیدا می‌کند و تقریباً ۹۹ درصد ساکنان کره زمین را به کام مرگ می‌کشاند. سرنوشت بشر اکنون روی شانه‌های ضعیف مادر ابیگیل ۱۰۸ ساله و تعدادی دیگر از بازماندگان است. بدترین کابوس‌های آن‌ها فردی به‌نام رندال فلگ ملقب به مرد تاریکی (Dark Man) است که لبخندی کشنده و قدرتی غیر قابل توصیف دارد…

   ۲- اسنوپیرسر

سریال خارجی برف شکن یا اسنوپیرسر (Snowpiercer) سریالی اکشن، درام، تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ در شبکه تی‌ان‌تی این کشور آغاز شد. این سریال توسط گریم منسن و جاش فریدمن طراحی و ساخته شده است. بازیگرانی چون جنیفر کانلی، داوید دیگز، میکی سامنر، شیلا وند، آلیسون رایت، ایدو گلدبرگ، لینا هول و آرون گلنین در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال اقتباسی از رمان گرافیکی برف ‌شکن نوشته ژاک لوب، بنجامین لگراند و ژان-مارک روشت و برگرفته از فیلمی به همین نام، محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی بونگ جون-هو است. سریال برف شکن برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت دو جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی شده است.

داستان سریال:

چندین سال پس از تبدیل شدن جهان به یک سرزمین پهناور سردسیر و بی‌آب و علف، جمعیت باقی مانده از نژاد بشر، درون قطار بسیار بزرگی زندگی می‌کنند که به دور سیاره زمین در حرکت است. پس از وقوع یک قتل فجیع، اختلاف طبقاتی جامعه‌ای را متزلزل می‌کند. از قضا قاتل در قطار اسنوپیرسر سکونت دارد. از سوی دیگر، ملانی یک شورشی خطرناک به نام آندره لیتون را به عنوان مسئول رسیدگی به پرونده قتل انتخاب می‌کند و…

   ۳- افسانه نه دم

سریال کره ای افسانه نه دم دار یا افسانه روباه نه دم (Tale of the Nine Tailed) که با نام Gumihodyeon نیز شناخته میشود، سریالی ترسناک، فانتزی و رمانتیک محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی کانگ شین-هیو است که در سال ۲۰۲۰ فصل اول آن منتشر شد.

در این سریال بازیگرانی چون لی دونگ ووک، جو بو-آه، کیم بوم، کیم یانگ جی، آن گیل کانگ، هوانگ هی، کیم جونگ نن، کیم کنگ مین بازی کرده اند.

داستان سریال:

این سریال ماجرای روباهی به نام لی یون را روایت میکند که قابلیت تبدیل شدن به انسان را دارد و اکنون وارد شهر شده و میان آدم ها زندگی میکند؛ این درحالیست که نام جی آه، کارگردان نترسی که از حضور این روباه باخبر شده و تلاش میکند تا آن را شکار کند؛ از طرفی، لی رانگ برادر لی یون مدت هاست که میان انسان ها زندگی میکند اما همیشه احساس تحقیر توسط انسان ها را دارد و با ظاهری خوب به مردم نزدیک شده و بدترین بلاها را بر سرشان می آورد و …

   ۴- عالیجناب

سریال های خارجی

سریال خارجی عالیجناب یا یور آنر (Your Honor) یک سریال آمریکایی جنایی، دراماتیک و هیجان انگیز به کارگردانی پیتر موفات است که در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی CBS Television Studios پخش شد. در این سریال بازیگرانی همچون برایان کرانستون، هانتر دوهان، مایکل اشتولبرگ، هوپ دیویس، سوفیا بلک دلیا، ایسایا ویتلک جونیور، تونی کارن، لیلی کی، کارمن اجوگو، بنجامین فلورس جونیور، جاک مکیسیک، دیو مالدونادو، جیمی استنتن، جرالدین هاگز، چت هنکس، ایمی لندکر، وین پیر، گریت کرویثف، براندون استیسی، سینتیا لوبلان، التوم لوبلان بازی کرده اند.

داستان سریال:

یک قاضی در نیواورلئان آمریکا بعد از این که پسر نوجوانش آدام درگیر یک سانحه‌‌ی رانندگی می شود، تلاش میکند تا بر جنایتی که پسرش مرتکب شده سرپوش بگذارد اما…

دانلود فیلم با دوبله فارسی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.