جذب فالوور در اینستاگرام

جذب فالوور در اینستاگرام

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”جذب فالوور در اینستاگرام” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

هنگامی که به تازگی یک کسب و کار آنلاین راه اندازی می کنید ، تصور اینکه چگونه می توانید با موفقیت محصول خود را از طریق اینستاگرام بفروشید هیجان انگیز خواهد بود.اگر این راهنما را در مورد نحوه جذب فالوور در اینستاگرام دنبال کنید ، می توانید در عرض شش ماه ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام را بزنید. بدون شوخی و ترفند!شما باید خود را به عنوان یک برند موفق و تأثیرگذار اثبات کنید. اما این بدان معنا نیست که امکان پذیر نیست.

چگونه می توان تعداد بیشتری فالوور در اینستاگرام به دست آورد؟

۱ – عضویت در گروه های نامزدی اینستاگرام (معروف به غلاف های اینستاگرام).

غلاف های اینستاگرام گروه های خصوصی اینستاگرام هستند که مخاطبان مشابهی دارند و می خواهند درگیری و پیروان خود را افزایش دهند. این غلاف ها هر زمان که شخصی پستی را در اینستاگرام منتشر می کند ، در تلگرام یا برخی از بسترهای ارتباطی دیگر ، چت های گروهی دارند و آن را به اشتراک می گذارند و دوست دارند و درباره پست نظر می دهند. این مشارکتها کاربران دیگر را ترغیب می کند تا با این پست درگیر شوند زیرا آنها نظرات واقعی و واقعی را می بخشند که باعث تعامل می شود.

اگرچه پیوستن به بزرگترین گروه های نامزدی اینستاگرام می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما حقیقت این است که با چسبیدن به جایگاه خود ، لیست هدفمندتری از دنبال کنندگان اینستاگرام خواهید گرفت.

این تاکتیک برای کارآفرینانی که تازه شروع به یادگیری نحوه جذب فالوور در اینستاگرام می کنند ، بهترین است.

شما می توانید گروه های نامزدی را برای سفر ، زیبایی ، مد و موارد دیگر پیدا کنید.در این گروه ها می توانید از افرادی که علایق مشترک دارند پیروان و پسندیدن ها را دریافت کنید.

من دوستانی داشته ام که با استفاده از این استراتژی فقط در طی چند هفته ۲۰۰۰ دنبال کننده جدید دریافت می کنند.

اگرچه ممکن است به فروش فوری کمک نکند ، اما به شما کمک می کند تا در ابتدای کار اعتبار خود را بدست آورید ، بنابراین صفحه اینستاگرام شما نشان نمی دهد که فقط تعداد اندکی دنبال کننده دارید.

به یاد داشته باشید ، این بیشتر یک استراتژی کوتاه مدت برای چند هفته اول شما در اینستاگرام است ، نه یک استراتژی بلند مدت برای جذب دنبال کنندگان اینستاگرام.

 ۲- برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام ، محتوای دیگران را دوباره ارسال کنید.

هنگامی که من با بازاریابی در شبکه های اجتماعی شروع به کار می کردم و به دنبال نمایش مشخصات عمومی فروشگاه خود می گشتم ، کل استراتژی ارسال من حول بازنشر مطالب دیگران بود.

در حین انجام این کار ، اطمینان حاصل کردم که هر بار پوستر اصلی را در توضیحات خود اعتبار می دهم.

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار کردم ، عکس هایی از صفحه را می گرفتم و تصاویر را به اینستاگرامم اضافه می کردم. آنچه واقعاً به صفحه من کمک کرد ، برنامه Repost بود. به من اجازه داد دوباره محتوای ویدیویی را در اینستاگرام بازنشر کنم.

یکی از بزرگترین نمایش های خانگی من هنگامی بود که دوباره ویدیویی را منتشر کردم که ۵۲،۸۶۲ بازدید جمع کرد ، ۱۲۶۴ نظر گرفت و ۹۱۴۷ پسندیدن. در آن زمان ، من حتی ۱۰ هزار فالوور هم نداشتم ، بنابراین این یک معامله بزرگ بود.

چرا من به جای ارسال مطالب خود ، محتوای دیگران را دوباره پست می کنم؟

زیرا می دانستم که بازنشر مطالب آسان تر است. بعلاوه ، محتوای تصویری و ویدئویی من هرگز به اندازه محتوای شخص دیگری نخواهد بود.

چگونه می دانستم چه چیزی را باید دوباره پست کنم؟ نگاهی به شماره ها می اندازم.

هشتگ ها راهی عالی برای به دست آوردن دنبال کنندگان جدید هستند. من در اینستاگرام بسیار فعال بودم ، بنابراین می توانم لیستی از هشتگ هایی را که به آنها آمدم و روزانه از آنها استفاده می کردم ، برای یافتن برترین پست های با عملکردی که توسط سایر طرفداران منتشر نشده اند (بنابراین رقبای من) بلکه توسط افراد خاص ، مرور کنم.

سپس فیلم ها را تماشا می کردم و به تصاویر نگاه می کردم تا ببینم به کدام بیشتر از همه واکنش نشان داده ام. اگر تمایل داشتم پست شخص دیگری را به اشتراک بگذارم ، می دانستم که باید آن را دوباره در صفحه خود پست کنم.بنابراین اگر میخواهید بیاموزید که چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنید ، این استراتژی با تأثیر بالا برای یک مبتدی ساده است.

مهم: اینستاگرام اکنون خط مشی خود را به روز کرده و لازم است قبل از بازنشر مجدد اجازه بگیرید.

۳- برای رشد فالوورهای اینستاگرام خود در Buzzfeed تبلیغ شوید.

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام ، باید راهی پیدا کنید تا بتوانید مخاطبان عظیمی را جذب کنید. و هیچ کس به اندازه Buzzfeed پست های اینستاگرام را در محتوای خود جاسازی نمی کند.

یکی از کارمندان Buzzfeed مقاله ای در مورد چگونگی رشد نام تجاری شخصی خود به عنوان تأثیرگذار اینستاگرام نوشت. او در حال حاضر تقریبا ۸۹۰۰ دنبال کننده دارد ، اما مقاله ای که او در این سیستم عامل نوشت ممکن است به شما کمک کند.

بنابراین اگر می خواهید Buzzfeed را تجربه کنید ، به بخش Community آن بروید ، جایی که هر کسی می تواند محتوای خود را روی سیستم عامل خود ارسال کند.مطمئناً برای دستیابی به قابلیت مشاهده و ایجاد اعتماد ، باید از دستورالعمل های آنها پیروی کنید.

استفاده از Buzzfeed برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام:

آیا Buzzfeed برای تبلیغ شما مناسب نیست؟ باحاله. همچنین می توانید از ابزاری به نام HARO استفاده کنید که در آن روز سه بار نامه الکترونیکی دریافت می کنید که پر از درخواست خبرنگاران است که به دنبال دریافت مطالب و نقل قول های متخصص برای داستان های خود هستند.

بیشتر خبرنگاران HARO پیوند وب سایت و پیوندهای اجتماعی را مجاز می دانند. بنابراین می توانید با گرفتن پیوند به فروشگاه و حساب اینستاگرام خود ، دو پرنده را با یک سنگ بزنید.

جذب فالوور در اینستاگرام
جذب فالوور در اینستاگرام

 ۴- از مشتریان بخواهید با محصولات شما عکس بگیرند و آن را به اشتراک بگذارند.

وقتی تازه کار خود را شروع می کنید ، جذب فالوور در اینستاگرام با عکس های مشتری در خبرمایه شما بسیار راحت تر خواهد بود. چرا؟ به افزایش اثبات اجتماعی شما کمک می کند.

اگر قبلاً مشتری نداشته اید ، با کمتر از ۵۰۰۰ فالوور با افراد تأثیرگذار در مکان خود تماس بگیرید. من می دانم که این تعداد کم به نظر می رسد اما تأثیرگذارانی که تعداد کمی فالوور در اینستاگرام دارند می خواهند از حساب های خود کسب درآمد کنند و مایل به گرفتن عکس با محصولات شما با نرخ بسیار پایین هستند.

همچنین می توانید به آنها یک معامله وابسته پیشنهاد دهید که در ازای هر فروشی که با لینک ارجاع مشتری خود انجام می دهند ، کمیسیون دریافت می کنند.

اگر قبلاً تعداد کمی فروش داشته اید ، با مشتریان تماس بگیرید و یک هدیه رایگان یا مشوق نقدی برای گرفتن تصاویر با کیفیت با کالایی که خریداری کرده اند ، ارائه دهید.

ارائه مشوق ها استراتژی بلند مدت شما نخواهد بود اما برای کوتاه مدت ، در حالی که شما سعی در ایجاد برند خود دارید ، این می تواند به رشد شما کمک کند.

وقتی مشتری های بیشتری عکس های مشتری خود را در اینستاگرام مشاهده می کنند ، طبیعتاً با دریافت محصولاتشان ، شما را در پست ها نشان می کنند.

۵- با داشتن یک سبک سازگار فالوور اینستاگرام را به دست آورید.

می دانم که به نظر می رسد یکی از آن راه های “blah، blah، blah” برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام. اما اینطور نیست.

به همین دلیل است: افراد شما را به دلیل محتوایی که پست کرده اید دنبال نمی کنندآنها شما را برای سودی که برایشان خواهید داشت دنبال میکنند.

اینستاگرام سازگار:بگویید که شما یک صفحه طرفدار corgi دارید ، هر روز تصاویر و فیلم های corgi زیبا را بدون شکست ارسال می کنید.

اگر کاربران اینستاگرام همچنان پست های شما را ببینند ، در نهایت متوجه می شوند که شما همیشه کمترین محتوای corgi را ارسال می کنید.

بنابراین آنها با این انتظار که حساب شما همیشه بیشتر از همان نوع محتوا باشد ، شما را دنبال می کنند.

داشتن یک سبک یا موضوع ثابت چیزی فراتر از یک مارک تجاری نیست ، بلکه ایجاد یک انتظار برای حساب اینستاگرام خود است که فالوور  یا فالوورهای بالقوه شما می توانند روی آن حساب کنند. آنها می خواهند هر روز بیشتر از همان نوع محتوا دیدن کنند.

اگر بتوانید این ثبات را با هر پست ارائه دهید ، با گذشت زمان فالوورهای زیادی در اینستاگرام جذب میکنید و با سرعت بیشتری رشد می دهید.

 ۶- هشتگ برای دریافت فالوور در اینستاگرام.

بسیاری از کارشناسان به شما می گویند فقط از ۵ یا ۱۱ هشتگ یا برخی از اعداد دلخواه دیگر استفاده کنید. اما وقتی داشتم حساب اینستاگرام فروشگاه خود را می ساختم ، توصیه آنها را نادیده گرفتم.

می خواهم لیستی از هشتگ ها را از تلفن خود در برنامه خود کپی و پیست کنم. سپس ، گاهی اوقات آن را تغییر می دهم تا هشتگ های مختلف را امتحان کنم. به هر حال ، فهمیدم کدام یک برای برند من مناسب است.

معمولاً به حداکثر تعداد هشتگ ممکن نزدیک یا نزدیک می شوم – ۳۰٫ این عدد جادویی است.

حقیقت این است که شما همه آن هشتگ ها را در اولین نظر اضافه می کنید. و با افزایش تعامل صفحه شما ، هیچ کس هرگز اولین نظر را نمی بیند زیرا آنها بیش از حد مشغول برچسب گذاری دوستان خود در پست شما هستند.

مطمئناً ، وقتی شروع می کنید ، مردم ممکن است آن را ببینند. اما اگر هدف افزایش دید است ، ساده ترین راه برای این کار افزودن هشتگ های بیشتر است. با به دست آوردن فالوورها ، پست های شما برای آن دسته از کلمات کلیدی هشتگ ، که حتی بیشتر به چشم شما می آیند ، رتبه بالاتری خواهند داشت.

اگر هشتگ های شما خاص هستند ، احتمال یافتن توسط مخاطبان مرتبط را افزایش می دهید ، که به شما کمک می کند فالوورهای خود را در اینستاگرام نیز رشد دهید.

بنابراین ، اگر مثلاً مد می فروشید ، از هشتگهای عمومی مانند #love و …خودداری کنید.

لطفا با ادامه مقاله جذب فالوور در اینستاگرام همراه ما باشید.

جذب فالوور در اینستاگرام
جذب فالوور در اینستاگرام

 ۷ -برای ایجاد فالوور از پست های اینستاگرام خود در پست های وبلاگ استفاده کنید.

اگر وبلاگ شخصی یا شغلی خود را دارید ، می توانید تصاویر اینستاگرام خود را در پست های وبلاگ خود قرار دهید.

 شما یک وبلاگ مد دارید ، ممکن است یک پست وبلاگ درباره نکات مربوط به یک مد جدید طراحی کنید. می توانید پست هایی را از اینستاگرام انتخاب کنید که در آن تصاویری از لباس هایی با ظاهری شیک به شما نشان داده شود.

سپس می توانید به وب سایت اینستاگرام در دسک تاپ خود بروید ، به صفحه خود بروید ، روی پست کلیک کنید ، روی نماد “…” کلیک کنید و روی Embed کلیک کنید سپس آن پیوند را در بخش کد پست وبلاگ خود کپی می کنید.

تعبیه اینستاگرام برای وبلاگ ها

با گذشت زمان ، افراد بیشتری از وبلاگ شما بازدید می کنند و احتمالاً حساب اینستاگرام شما را نیز بررسی می کنند.

من می دانم که این بیشتر یک بازی طولانی مدت است. مخصوصاً اگر امروز ترافیک نمی گیرید. اما افزودن پست های اینستاگرامی خود از همان ابتدا شانس بیشتری برای دید به شما می دهد.شروع به انجام این کار کنید و شش ماه دیگر با هجوم فالوورها مواجه شوید.

 ۸ -افرادی که صفحات رقابت اینستاگرام را دوست دارند دنبال کنید.

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام ، باید افرادی را پیدا کنید که مارک ها را دنبال می کنند.

بزرگترین رقبای شما در اینستاگرام چه کسانی هستند؟ آنها را یادداشت کنید. سپس ، پست های آنها را مرور کنید تا ببینید چه کسی در مورد پست های آنها نظر می دهد. آنها را دنبال کنید و با آنها تعامل کنید.بخاطر داشته باشید که هنگام انتخاب رقبا در اینستاگرام ، بهتر است سراغ مارک های کوچکتر بروید.

با این حال ، اگر رقیبی دارید که ۱۰۰۰۰۰ طرفدار در صفحه خود دارد ، ممکن است وفاداری به آن برند نداشته باشند.

هنگام اظهارنظر درباره پست های افرادی که دنبال می کنید ، همان اول سراغ فروش محصولات نروید.

و هرگز یک نظر را برای چند نفر نفرستید.اگر آنها سوالی را در پست خود می پرسند ، به آنها پاسخ دهید.

همچنین می توانید انواع نظراتی را که دیگران برای ایده ارسال می کنند ، مشاهده کنید.با ادامه تعامل و دنبال کردن افراد ، طرفداران قوی خود را جمع خواهید کرد.

۹ -کار با اینفلوئنسرها – نحوه جذب فالوور در اینستاگرام.

راه دیگر برای افزایش فالوورهای اینستاگرام این است که شعار اینستاگرام بخاطر داشتن یک اینفلوئنسر برای جذب حساب را بدست آورید.

اگر اینفلوئنسر وفادار باشد ، می تواند یک شعار به شما بدهد که منجر به دنبال کنندگان جدید برای حساب شما و احتمالاً چند فروش می شود.

حتماً قراردادی بنویسید که از ارسال ترافیک جعلی توسط اینفلوئنسر منع کند.

اگر به دنبال یک روش موثرتر برای به دست آوردن فالوورهای جدید هستید ، از اینفلوئنسر که با آن کار می کنید بخواهید یک حساب کاربری را در Instagram Stories خود انجام دهد. به این ترتیب ، مردم باید صفحه شما را دنبال کنند تا داستان را مشاهده کنند. حتماً از آنها بخواهید چند روز قبل مخاطبانشان را مطلع کنند.

جذب فالوور در اینستاگرام
جذب فالوور در اینستاگرام

 ۱۰- میزبان Giveaways برای ساخت دنبال کنندگان اینستاگرام خود.

اگر در اینستاگرام میزهای تبلیغاتی میزبانی می کنید و مخاطبان کمی دارید ، ممکن است بتوانید دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید.

اما اگر در وب سایت خود میزبانی کنید و گزینه ای برای پیگیری شما در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی داشته باشید ، دامنه دسترسی بسیار بیشتری خواهید داشت.اگر تعداد مخاطبان شما کم است ، می توانید سهم خود را در گروه های خاص فیس بوک یا بلاگ های اهدایی ارسال کنید.

هنگامی که من برای اولین بار در بازاریابی کار کردم ، می خواهم به وبلاگ های اهدای سایت بپردازم. من در ازای دریافت پست بررسی ، چند محصول رایگان برای آنها ارسال می کنم.

اکثر آنها برای این محصول رایگان با آن موافقت کردند ، هرچند برخی از آنها نیز درخواست پرداخت کردند. آنها می توانند یک پست بررسی محصول پر از تصاویر و تجربیات خود در مورد محصول انجام دهند.

در پایان ، مخاطبان آنها برای برنده شدن محصول وارد می شوند با این شرط که ما برای آن مشتری کالا ارسال کنیم. نتیجه؟ صدها دنبال کننده جدید در همه حساب های اجتماعی ما.

اگر مخاطب ندارید ، این یک روش عالی برای به دست آوردن دنبال کنندگان جدید است. اما ممکن است به اندازه هدف قرار دادن هدایایی در یک وبلاگ اختصاصی مربوطه نباشد.

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، بخشهای تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید. با این حال ، اگر آنها را خیلی مرتب انجام دهید ، ممکن است نوع مناسبی از مخاطب مورد نظر خود را پیدا نکنید.

 ۱۱- با مشارکت با مارک دیگری ، فالوورهای خود را زیاد کنید.

اگر تازه می آموزید که چگونه دنبال کنندگان را در اینستاگرام جذب کنید ، بهترین کار این است که با مارک دیگری شریک شوید. این می تواند یک راه سریع برای رشد پایه فالوورهای شما باشد.

ترفندی که من هنگام کار در مطالعه موردی خود آموختم این بود که از محصولات خودم عکس بگیرم. به جای بازنشر مجدد محتوای دیگران ، مارک های دیگر یکی از عکس های من را به اعتبار من بازنشر کردند. یکی از آنها نزدیک به ۳۰۰ هزار فالوور داشت ، بنابراین در نهایت چند دنبال کننده جدید اینستاگرام از مخاطبان آنها دریافت کردم.

۱۲- برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام از ابزارهای آنالیز اینستاگرام استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند اطلاعات مربوط به موارد زیر را به شما ارائه دهد ، اما ابزارهای رایگان بسیاری در بازار وجود دارد که می تواند اطلاعات جالب تری به شما ارائه دهد.

مواردی از قبیل میزان تعامل ، دنبال کنندگان جدید ، دنبال کنندگان غیرفعال در اینستاگرام و حساب های غیرفعال می توانند بینشی به شما بدهند که نحوه جذب فالورهای بیشتر در اینستاگرام را شکل دهد.

 همچنین می توانند محتوای مناسبی را که منجر به افزایش فالوور اینستاگرام می شود ، برجسته کنند که این امر باید منجر به فروش بیشتر برای تجارت آنلاین شما شود.

جذب فالوور در اینستاگرام
جذب فالوور در اینستاگرام

لطفا نظرات خود را درباره جذب فالوور در اینستاگرام با ما در میان بگذازید.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.