جذابیت های لیزر موهای زائد بدن با دستگاه الکساندریت کندلا

جذابیت های لیزر موهای زائد بدن با دستگاه الکساندریت کندلا

لیزر بدن برخلاف روش‌های ناکارآمدی هم‌چون روش‌های مرسوم و ناکارامدی مانند شِیو بدن، بند انداختن، استفاده از موم، کرم‌ها و اسپری‌های موبر، بارزترین دلیلی که می‌شود برای استفاده از لیزر موهای زائد مورد بررسی قرار داد، صرف مبلغی مشخص، طی بازه‌ زمانی معینی هست که یک‌بار برای همیشه اتفاق می‌افتد.
لیزر بدن می‌تواند به‌جای استفاده مداوم از شیوه‌های متفرقه در رفع موهای زائد بدن، به یک باره تمامی موهای زائد بدن شما در نواحی مختلف بدن را، تنها ظرف چند جلسه از بین ببرد.
لیزر بدن روشی مقرون به صرفه، ایمن، نیازمند بازه‌ی زمانی کوتاه و بسیار موثر است که تا ۹۰ درصد از موهای زائد نواحی تحت لیزر در بدن را از بین می‌برد و پوستی صاف، لطیف و عاری از هرگونه عارضه پوستی را به شما هدیه می‌کند؛ برخلاف دیگر روش‌های غیر استاندارد و بسیار کوتاه مدت هم‌چون استفاده از موم، تیغ، پد موبر، کرم موبر یا موم.

مکانیزم دستگاه لیزر بدن الکساندرایت کندلا

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دنیا برای لیزر الکساندرایت کندلا است. یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج (Pulse Duration) و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و برخورداری از قابلیت استفاده برای هر طیف رنگی از پوست است. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا از نوع لیزر جامد است که دارای طول موج ۷۵۵ نانومتر و در محدوده نور مرئی می‌باشد.
دستگاه الکساندرایت کندلا با ایجاد طول موج ۷۵۵ نانومتر و طول موج دیود ۸۵۰ نانومتر، فولیکول‌های مو در زیر پوست را تحت‌الشعاع اشعه لیزر قرار می‌دهد که در هر جلسه تعدادی از فولیکول ها را تضعیف می‌کند ویا سوزانده و از بین می‌برد. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوزش است.

دستگاه لیزر بدن مورد استفاده در کلینیک ساعی و تفاوت آن با دستگاه‌های دیگر

در کلینیک ساعی از دستگاه لیزر اَلِکساندِرایتِ کَندِلا استفاده می‌شود که از جمله دستگاه‌های رایج و پرطرفدار در عمل لیزر بدن بدن محسوب می‌شود و از امکان استفاده برای کلیه‌ی اعضای بدن و تعداد قابل توجهی از طیف‌های پوستی برخوردار می‌باشد.
با برخورداری از قابلیت ایجاد طول موج ۷۵۰ نانومتر و طول موج دیود ۸۵۰ نانومتر؛ این دستگاه امکان لیزر بدن در چهار طیف رنگ پوست از بسیار روشن تا کمی تیره‌تر از گندمی را امکان‌پذیر می‌کند. عاری بودن از عوارض جانبی و حداقل میزان حساسیت در ناحیه‌ی لیزر شده، از مزایای دیگر دستگاه الکساندرلایت کندلا محسوب می‌شوند.

 

الکساندریت کندلا»

طی ۶ الی ۸ جلسه توقف حداقل نود درصدی رشد موهای زائد را احساس کنید.

مزایای استفاده از لیزر بدن

• صرف زمان کم‌تر!
زمانی که صرف پاکسازی موهای زائد با استفاده از لیزر بدن می‌شه شاید یک صدم زمان موردنیاز برای استفاده از شیوه‌های دیگه پاکسازی موهای زائد بدن با استفاده از کرم و پودر موبر، تیغ دسته‌دار و ژیلت، ماشین اصلاح ماوزر، اِپی لِیدی، موم یا برچسب‌های موبر یا موکَن می‌شه هم نخواهد بود.

• عدم بروز عوارض خطرساز!

برگشتن مو زیر پوست، از جمله پیامد‌های مخاطره‌آمیز استفاده از شیوه‌های جانبی رفع موهای زائد بدن محسوب می‌شه که در استفاده از لیزر برای پاکسازی موهای زائد بدن این مشکل به‌طور کلی از بین رفته و نگرانی‌ای برای گیر‌کردن مو در زیر پوست یا به‌وجود اومدن کیست‌های چرکی وجود نداره.

• هزینه نهایی مقرون به صرفه!

هزینه‌ی مورد نیاز برای استفاده از شیوه‌های متفرقه برای رفع موهای زائد به طور چشمگیری بالاست، شاید در ظاهر این هزینه پایین تر از استفاده از لیزر بدن به نظر بیاد اما این در حالی هست که انجام لیزر با هزینه‌ای به ظاهر بالا طی دو الی سه جلسه به پایان می‌رسه و در صورت عدم تمایل به استفاده از لیزر هزینه‌ی استفاده از این شیوه‌های متفرقه، همواره ادامه خواهد داشت.
در نهایت مجموع هزینه‌ لیزر موهای زائد به شدت در مقایسه با مجموع هزینه‌های پرداختی تا الآن و در آینده برای استفاده از شیوه‌های متفرقه پاکسازی موهای زائد، بسیار پایین‌تر خواهد بود.

پاکسازی موهای زائد

اقدامات قبل از لیزر بدن

• استفاده از پُماد پیروکسی‌کام قبل از انجام لیزر بدن توصیه می‌شود.
• استفاده از کرم UV filter یا ضد آفتاب از نوع SPF 30 قبل از انجام لیزر بدن.
• استفاده از کرم بی‌حسی به همراه ضد آفتاب به منظور راحتی بیشتر هنگام انجام پروسه لیزر بدن.
• شِیو کردن بدن با تیغ، استفاده از عینک محافظ و عدم استفاده از هرگونه خوشبو کننده، اِدوکُلُن، ادوپِرفیوم، اِدوتویلِت، مام، اسپری ضد تعریق و هرگونه ماده‌ی مصرفی روی پوست بدن به استثنای کرم و پمادهای اشاره شده توسط شخص پزشک یا تیم مشاوره.

اقدامات و مراقبت های بعد از لیزر بدن

• عدم استفاده از سولاریوم و برنزه‌کردن پوست بدن؛ به‌ویژه اگر دوره لیزر بدن به پایان نرسیده
• استفاده از کُمپِرِس یخ روی نواحی متورم بر اثر استفاده از لیزر بدن و از بین رفتن فولیکول مو
• استفاده از پماد‌های ضد التهاب در صورت متورم شدن و قرمزی پوست در محل لیزر بدن
• عدم استفاده از موم و پد موبر بین جلسات لیزر بدن؛ تنها استفاده از تیغ مجاز است
• استفاده از کرم ضد آفتاب جهت بیرون رفتن از خانه و جلوگیری از تغییر رنگ پوست
• عدم آفتاب‌گرفتن به صورت طبیعی و بدون استفاده از سولاریوم (پرهیز از برنزه‌کردن پوست به هر طریق)

موارد فاقد صلاحیت در استفاده از لیزر بدن

بروز یکسری علائم یا بیماری‌های پوستی در بدن هم‌چون:
• گوشت اضافی در محل عملی که سابقا انجام شده
• ایجاد تبخال های مکرر
• استفاده از سولاریوم
• وجود کک و مک در محل لیزر
• ابتلا به بیماری لوپوس
• مصرف داروهایی همچون آسپیرین و داروهای حاوی عنصر طلا
• و وجود باتری در قلب
از جمله مواردی هستن که در روند لیزر بدن تداخل ایجاد می‌کنن. این موارد به همراه موارد دیگر توسط پزشک یا مشاور زیبایی به مشتری ارائه خواهد شد.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.