تزریق فیلر و بوتاکس در جوانسازی پوست

امروزه افراد به منظور جوانسازی پوست خود راه حل‌های متفاوتی را انتخاب می‌کنند که استفاده از فیلر و بوتاکس نیز در شمار گزینه‌های انتخابی چنین افرادی قرار دارد. در این هنگام این سوال برای آن‌ها مطرح می‌شود که تزریق فیلر و بوتاکس در جوانسازی پوست چه تاثیری خواهد داشت. برای پاسخ به این سوال باید توجه داشته باشید که انتخاب بوتاکس یا فیلر و بیان یکی از این دو روش به عنوان بهترین راه حل تنها توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. اگر شما قصد دارید که تزریق بوتاکس صورت و فیلر را انجام دهید بهتر است قبل از نهایی کردن تصمیم با پزشک متخصص خود مشورت کرده تا بهترین راه را به شما معرفی کند.

تاثیر تزریق فیلر در جوانسازی پوست

با توجه به این‌که تزریق فیلر یکی از روش‌های جوانسازی پوست به شمار می‌رود و ممکن است بسیاری از افراد به دنبال آن باشند، بهتر است در ابتدا کمی بیشتر با تزریق فیلر آشنا شوند. در این خصوص باید گفت فیلر به وسیله یک ماده طبیعی در بدن تولید شده که سبب آبرسانی به پوست می‌شود. انجام این کار باعث کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوست می‌شود و به شفافیت پوست کمک می‌کند.

در خصوص تزریق فیلر بهتر است بدانید که از این ماده در چه مناطقی از صورت خود استفاده کنید. فیلرها برای حجم دادن به لب‌ها یا فرم دهی به قسمت‌های مختلف صورت مانند گونه‌ها یا چانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. به صورت کلی شایع ترین مناطقی که تزریق فیلر در آن‌ها انجام می‌شود خطوط مابین ابروها، لب‌ها، گونه‌ها، خطوط مابین بینی، خط خنده و گوشه‌های دهان هستند. بسیاری از افراد در هنگام تزریق فیلر این سوال در ذهنشان به وجود می‌آید که چه سنی برای انجام این کار مناسب است؟ به طور کلی در هر سنی می‌توانید از این راه حل برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید.

تزریق فیلر در جوانسازی پوست

حال بهتر است به بررسی مدت ماندگاری تزریق فیلر بپردازیم و مطلع شویم که فیلرها طول عمری دائمی داشته یا پس از گذشت مدت زمانی از بین خواهند رفت. در خصوص مدت ماندگاری فیلر باید گفت که طول عمر فیلرها به میزان تزریق، نوع برند، سطح تزریق و دیگر عوامل بیولوژیکی بستگی دارد. به طور کلی فیلرها حدودا ۶ تا ۲۴ ماه پس از انجام تزریق ماندگاری دارند.

تاثیر بوتاکس در جوانسازی پوست

اکثر افرادی که به دنبال تزریق بوتاکس صورت هستند ۳ هدف کلی دارند که شامل زیباسازی، کنترل اسپاسم و گرفتگی عضلانی یا کنترل تعریق می‌شود. نحوه تزریق بوتاکس صورت به این گونه است که در ابتدا بی حسی موضعی در مطب پزشک تزریق خواهد شد و بعد از بی حس شدن، پوست شما کاملا پاک می‌شود. سپس ماده بوتاکس در محل مورد نظر تزریق می‌گردد.

تاثیر بوتاکس در جوانسازی پوست

قبل از تزریق بوتاکس صورت باید به این موضوع توجه کرد که برخی از افراد نباید تزریق بوتاکس انجام دهند. به طور کلی افرادی که دچار بیماری‌های عصبی عضلانی، افتادگی پلک، ضعف عضلات صورت هستند باید از انجام این کار بپرهیزند. همچنین بانوان در دوران حاملگی و شیردهی باید از انجام بوتاکس پرهیز کنند.

تزریق بوتاکس سبب می‌گردد تا عضلات پوست شما که موجب ایجاد چین و چروک در نواحی مختلف بدن شده‌اند آرام و شل شوند. امروزه رایج‌ترین نواحی برای تزریق بوتاکس پیشانی، بین دو ابرو و در اطراف چشم‌ها هستند. بالا رفتن سن و برخی دیگر از عوامل مانند استرس و نگرانی، بروز چین و چروک در پوست را افزایش می‌دهند که می‌توان با استفاده از تزریق بوتاکس صورت آن‌ها را برطرف نمود. تزریق بوتاکس در اطراف چشم‌ها می‌تواند خطوطی که در این ناحیه از صورت وجود دارند و ناشی از خندیدن یا اخم کردن هستند را برطرف سازد و چشم‌هایی درخشان به شما هدیه دهد.

کلام آخر

تزریق فیلر و بوتاکس در جوانسازی پوست دو راه حلی هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. هنگامی‌که به دنبال انتخاب یکی از این دو روش برای جوانسازی پوست خود هستید بهتر است بدانید که تنها پزشک می‌تواند بهترین روش را معرفی کند. تزریق فیلر و بوتاکس هر کدام مناسب گروهی از افراد بوده که پس از معاینه توسط پزشک تعیین می‌گردد که از چه راهی می‌توانند برای جوانسازی پوست خود بهره ببرند.

شما می‌توانید برای تزریق بوتاکس و تزریق فیلر در تهران به مطب دکتر عاطفه پیشگاهی متخصص پوست، مو و زیبایی مراجعه کرده و برای مشاهده نمونه کارها و رزرو نوبت به وبسایت https://drpishgahi.com/ مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱۲۲۶۵۰۶۳۰ و ۰۲۱۲۲۶۵۰۲۳۰ تماس حاصل نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.