تجربه سفری لوکس و رویایی در هتل‌های شمال کشور

تجربه سفری لوکس و رویایی در هتل‌های شمال کشور

طبیعت زیبا و جنگل‌های سرسبز شمال و دریای خزر در شمال کشور، در کنار بازارهای محلی و غذاهای شمالی و مردم مهمان‌نواز، دلایل کافی‌ای هستند تا خطه شمال کشور، یکی از اولین مقصدها برای سفرهای تفریحی باشد. شهرهای شمالی کشور، با توجه به اینکه در روزهای تعطیل، همیشه جزو شهرهای پرمسافر محسوب می‌شوند، ممکن است مسافران نتوانند ویلای مناسب برای اجاره را پیدا کنند و مجبور شوند هتل‌های شمال را رزرو کنند. با توجه به اینکه تعداد هتل‌های لوکس و با کیفیتی که می‌توانید در شمال رزرو کنید کم نیست،‌ ممکن است کمی در انتخاب سردرگم شوید. در این مقاله، شما را با سه مورد از بهترین و شناخته‌شده‌ترین هتل‌های خطه سرسبز شمال کشور آشنا کرده و در پایان، معتبرترین سایتی که می‌توانید این هتل‌ها را با بهترین قیمت از طریق آن رزرو کنید، به شما معرفی می‌کنیم.

تجربه سفری لوکس و رویایی در هتل‌های شمال کشور

چشم‌انداز جنگل مه‌آلود با اقامت در هتل ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس نمک آبرود، هتلی لوکس و پنج ستاره است که در میان جنگل‌های سرسبز و زیبای شهرک نمک‌آبرود، در ۱۳ طبقه، آماده پذیرایی از مسافران است. این هتل، جزو هتل‌های نوساز است که در سال ۱۳۹۶، شروع به کار کرده است. اگر دوست دارید چشم انداز زیبای جنگل‌ّهای سرسبز و کوهستان مه‌آلود را از پنجره اتاق‌تان ببینید و یا در فضای سرسبز و شیک هتل قدم بزنید، این هتل بهترین گزینه است. با اقامت در هتل ونوس پلاس، می‌توانید به تله‌کابین نمک‌آبرود که مرتفع‌ترین تله‌کابین ایران هم هست، دسترسی داشته باشید. اگر بخواهیم از ویژگی‌های ممتاز دیگری که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد نام ببریم، می‌توانیم به سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ در محیطی دنج اشاره کنیم.

تجربه سفری لوکس و رویایی در هتل‌های شمال کشور

با عطر بهار نارنج در هتل نارنجستان، سرمست شوید

هتل نارنجستان ایزدشهر ، در صورتیکه در فصل شکوفه‌های نارنج میزبان شما باشد، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما رقم بزند. منطقه ایزدشهر، یکی از پرمسافرترین مناطق خطه شمال کشور بوده و جزو انتخاب‌های اول برای گذران تعطیلات، خصوصا برای پایتخت نشین‌ها، محسوب می‌شود. این هتل چهار ستاره که در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده، در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی مجدد قرار گرفته و با طراحی و نمای زیبایی که دارد، چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. تمامی استانداردهای بین‌المللی با کادر مجرب و و خوش برخورد در این هتل، در اختیار شما قرار دارد. از امکانات دیگری که این هتل در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توان به سالن مجهز به بازي هاي كامپيوتري با جديدترين و پيشرفته ترين دستگاه هاي روز، سالن بيليارد و اسنوكر با كليه امكانات و تجهيزات مرغوب، سالن چند منظوره براي برگزاري همايش و سمينار اشاره کرد.

تجربه سفری لوکس و رویایی در هتل‌های شمال کشور

هتلی ۴۰ ساله، در نقطه تلاقی جنگل و دریا

هتل پارسیان خزر چالوس ، که به هتل هایت هم معروف است، یکی از قدیمی‌ترین و با اصالت‌ترین هتل‌های شمال کشور بوده که در دهه ۵۰ ساخته شده است. با اینکه این هتل قدمت نسبتا طولانی‌ای دارد، اما همچنان، در ارائه کیفیت و خدمات، جزو بهترین هتل‌‌های شمال کشور محسوب می‌شود. اطراف ساختمان این هتل، توسط جنگل‌های سرسبز هیرکانی احاطه شده و فاصله‌ش تا دریا چند متر است.

هتل‌های شمال را از چه وب سایتی رزرو کنیم؟

یکی از بهترین و معتبرترین‌ وب‌سایت‌ها، برای رزرو آنلاین بهترین هتل‌های شمال کشور، وب سایت اسنپ تریپ است. در این وب سایت می‌توانید، با هر بودجه‌ای که دارید، بعد از انتخاب شهر مقصد و تاریخ‌های مورد نظرتان، از بین هتل‌های موجود،‌ رزروتان را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت پشتیبانی انجام دهید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.