تاثیر استفاده از رگال های شیک و خاص در فروش

تاثیر استفاده از رگال های شیک و خاص در فروش

امروزه دیزان و طراحی یک فروشگاه در رشد کسب و تجارت آن قطعا نقش مهمی را ایفا می کند، در واقع اگر به تازگی فروشگاهی راه اندازی کرده اید (تفاوتی ندارد که زمینه موضوعی آن چیست) یا این که در میانه کار هستید اما حس می کنید به اندازه کافی از فضای مغازه استفاده نکرده یا این که چیزی که می خواهید در ظاهر فروشگاهتان دیده نمی شود، برای شما چند پیشنهاد جذاب و شگفت انگیز داریم.

در واقع رگال ها یکی از ابزار های مورد استفاده هستند که برای بهره گیری از فضا های کوچک به صورت حداکثری طراحی شده اند.

https://farsiha.ir/wp-content/uploads/2019/12/54382.jpg

انواع مختلفی دارند و در بازار  با قیمت های متفاوت بسته به نوع برند سازنده و همین طور گارانتی و… به فروش می رسند.

اما مسئله مهم این است که رگال های با کیفت باید با قیمت مناسب و همین طور کیفتی عالی در اختیار شما قرار بگیرند و این احتمالا در دنیای وب پارسی کمی سخت خوهد بود، بخصصو اگر قصد تهیه این رگال ها به صورت اینترنتی را داشته باشید.

استفاده از رگال در فروشگاه ها

طراحی دکوراسیون مغازه شما قطعا مهم تر از چیزی است که فکرش را می کنید، این هم از نظر روانشناختی بر روی دسته های مختلف انسان ها تست شده است و هم ظاهر زیبای یک فروشگاه بر تنوع و در دسترس قرار دادن کالا ها نیز تاثیر زیادی خواه داشت، ورودی مغازه قطعا بخش اصلی آن است و در یک نگاه خریدار را مجاد می کند که آیا خریدی را باید از این فروشگاه انجام دهد یا خیر؟ این تصیم برای رشد فروش کسب و کار شما نیز می تواند مهم باشد.

در صورتی که در مغازه خود کموبد جا دارید، می خواهید از یک بخش مغازه و یکی از دیوار ها به صورت حداکثری استفاده کنید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که همین حالا به صورت رگال ها بروید.

چیزی که نظر مشتری را به خود جلب می کند تنوع رنگی در فروشگاه ها برای یک لباس خاص است، اگر این تنوع به اندازه کافی باشد می توانید آن را را رگال ها به نمایش بگذارید. در واقع کل ست را در یک راستا قرار می دهید.

این کار بهتر از روی هم چیدن لباس ها است و در نتیجه اتفاقی که رخ می دهد این است .

خرید رگال برای مغازه

بعلاوه این که عموما فروشنده ها از قفسه ها برای روی هم قرار دادن لباس ها استفاده می کنند، برای دیدن طرح ها و رنگ های دیگر مشتری ناچار است که کل فروشگاه و قفسه ها را به هم بریزد، در این وضعیت قطعا رگال ها می توانند به داد شما برسند.

البته رگال ها انواع مختلفی دارند، انواع مدل های چند منظوره، رگال لباس، کیف و همین طور کفش، رگال های تک و چند نفره، رگال هایی مخصوص سیمسمونی ها، رگال برای لباس های بلند و همین طور رگال استیل و فلزی. قطعا مدل های استیل و فلزی نسبت به چوبی قیمت بالاتری خواهند داشت. البته این تا حد زیادی بسته به طراحی و ساختار آن نیز دارد.

https://farsiha.ir/wp-content/uploads/2019/12/204241.jpg

در مواردی مشاهده شده که مدل های چوبی به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا تر با قیمت به مراتب بیشتر به فروش می رسند.

به هر حال اگر به هرک دام از این رگال ها نیاز دارید باید بدانید که می توانید آن ها مطابق با نیاز خود و همین طور وسعت و متراژ فروشگاهتان تهیه کنید

در کنار تمامی این موارد این ابزار را از مراکزی خریداری نمائید که کیفیت را در کنار قیمت عالی به عنوان گارانتی جذب رضایت مشتری در اختیارتان قرار می دهند.

انواع رگال های لباس

رگال های لباس با توجه به ساختار و نحوه استفاده شان به گونه های مختلفی تقسیم می شوند و قیمت آن ها نیز بسته به همین تنوع عمدتا متفاوت از هم است.

رگال های گردان برای میانه فروشگاه می توانند ایده ای عالی باشند، البته بهتر است که به جنس و کیفیت ساخت رگال ها نیز توجه کنید، با توجه به این که امکان چرخش را دارند مشتری از هر زاویه می تواند لباس مد نظر خود را انتخاب کند در بخش زیرین مدل های گردان نیز امکان آویزان کردن لباس ها وجود دارد.

بر اساس روانشناسی باید خاطر نشان شویم که در بیش از ۹۰ درصد مواقع مشتریان ابتدابه سمت راست فروشگاه شما می روند، درنتیجه می توانید از این رگال ها در این موقعیت استفاده کنید، محدودیتی نیز درباره استفاده از رگال ها برای انواع فروشگاه ها وجود ندارد.

حتی دیده شده که این ابزار در یک فروشگاه ظرفیت و گنجایش را تا دو برابر افزایش داده است، قطعا مشتری دوست دارد وارد یک یک مسیر در فروشگاه شما شده و لباس ها را تماشا کند، نورپردازی نیز مهم خواهد بود.

رگال ها در این شرایط یک نقش بی نظیر ایفا خواهند کرد، می توانید روی آن ها البسه را بچینید.

جذب مشتری با رگال های فروشگاهی

رگال های فلزی چند طبقه مناسب فروشگاه هایی خواهند بود که نیاز به ظرفیت و گنجایش بالا در متراژ کم دارند، در واقع اگر سقف فروشگاه شما بلند است این می تواند یک گزینه فوق العاده باشد به هر حال رگال ها با قیمت های مختلف در بازار کشورمان موجود هستند.

شما باید مطابق استفاده گزینه مناسب خودتان را انتخاب کنید. یکی از پرفروش ترین ها با بهترین قیمت رگال سه طرفه می باشد، رگال های سه طرفه به شما این امکان را می دهند تا در سه زاویه لباس ها را با هر حجم و اندازه ای آویزان کنید.

https://farsiha.ir/wp-content/uploads/2019/12/288503.jpg

برای مشتریان نیز برداشتن لباس از رگال ها آسان است. رگال ها سایز بندی نیز خواهند داشت، مدل های گردان چندطبقه هم گران تر هستند و هم جای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

مدل های دیوارکوب نیز همواره فضای کم تری اشغال می کنند و برای فروشگاه هایی که فضای زیادی دارند و در عوض دیوار های بلندی دارند گزینه ایده آل تری هستند. پس به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید این نکات را به یاد داشته باشید.

رگال های چوبی و فلزی

این بستگی به شما دارد، نمی توانیم بگوییم که تمامی رگال های چوبی ارزان هستند، نمونه های به شدت گران آن حتی بالاتر از بهترین مدل های فلزی نیز در بازار موجود است.

رگال های فانتزی البته طرح های جدیدی هستند که به دلیل زیبایی بصری می توانند چشم نواز باشند، همیشه دیزان یک فروشگاه در کنار کیفیت اجناس اعتماد مشتری را جلب خواهد کرد و چه چیزی از این موضوع بهتر است.

رگال های لباس Z دارای طرحی متفاوت هستند، برای کسانی که مدام می خواهند در فروشگاه تنوع ایجاد کنند قطعا پیشنهاد ویژه خرید این رگال ها می باشد.

یک سری از رگال ها برای قرار گرفتن تمامی اجناس مناسب بوده و تنها مختص لباس نیستند، می توانید کیف، کفش، گلدان، ابزار و هر چیزی که در فروشگاهتان باید در دید راس مشتری قرار گیرد را روی آن ها قرار دهید. حتی در ویترین های بزرگ نیز از برخی از این مدل رگال ها استفاده می شود. بخصوص ترکیب چوب و فلز در این گزینه می تواند زیبایی و چشم نوازی خاصی را به فروشگاه شما اعطا کند.

استفاده از رگال حرکت در فروشگاه و همین طور هدایت مشتریان برای خرید و انتخاب را آسان تر خواهد کرد.

Regalkhas.com رگال خاص

امیدواریم از مقاله “تاثیر استفاده از رگال های شیک و خاص در فروش” استفاده کرده باشید. تجربیات خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.