بیوگرافی رپر معروف امینم”EMINEM”

بیوگرافی رپر معروف امینم”EMINEM”(بیوگرافی)

با سلام خدمت همراهان مجله فارسی ها,امروز با معرفی یکی از پرفروش ترین و معروف ترین رپر های دنیا در خدمت شما هستیم.

امینم رپر،تهیه کننده و بازیگر  آمریکایی است که به عنوان یکی از جنجالی ترین و پرفروش ترین هنرمندان اوایل قرن بیست و یکم شناخته می شود.

بیوگرافی رپر معروف امینم"EMINEM"
بیوگرافی رپر معروف امینم”EMINEM”

امینم کیست؟

رپر،بازیگر و تهیه کننده موسیقی امینم یکی از پرفروش ترین هنرمند قرن بیست و یکم و یکی از تأثیرگذارترین رپرهای تمام دوران است.

امینم به اسم کامل “مارشال بروس ماترس سوم” در سال ۱۹۷۲ در میسوری به دنیا آمد، وی کودکیه آشفته ای داشت.وی در کلاس نهم ترک تحصیل کرد و کارهای زیادی برای پول دراوردن انجام داد تا اینکه سرانجام پس از انتشار The Slim Shady LP در اوایل سال ۱۹۹۹،عنوان رپر را بدست آورد.این آلبوم به صورت مولتی پلاتینیومی فروش کرد و امینم دو جایزه گرمی و چهار جوایز موسیقی MTV Video Music به دست آورد.

در سال ۲۰۰۰ میلادی، آلبوم The Marshall Mathers LP را منتشر کرد که به عنوان سریعترین آلبوم فروش رفته در  تاریخ رپ شناخته شد.در سال ۲۰۱۰،وی آلبوم Recovery  که برنده گرمی شد  را منتشر کرد،آلبومی که از اعتیادش به مواد مخدر و ترک آن و مبارزه با اعتیاد بود.

مادر و پدر امینم

امینم هرگز پدرش مارشال ماترس جونیور را نشناخت،هنگامی که امینم هنوز یک نوزاد بود،خانواده را رها کرد و تمام تلاشهای فراوان پسرش را  که برای تماس با او در دوران کودکی اش بود را رد کرد.

در نتیجه،توسط مادرش،دبورا ماترس بزرگ شد.امینم به طرز مهربانی نسبت به شیوه بزرگ شدن مادرش انتقاد کرده است.وی از طریق ترک های رپ اش،او را به جرم معتاد بودن به داروهای تجویزی و همچنین سوء استفاده عاطفی و جسمی وی متهم كرده است.

دبورا با قاطعیت تمام این اتهامات را تکذیب کرد و در سال ۱۹۹۹ دادخواست ۱۰ میلیون دلاری توهین  فرزندش به او را کرد.که آنها پرونده را با ۲۵۰۰۰ دلار حل و فصل کردند.

در سال ۲۰۰۸، دبورا “پسر من مارشال” را منتشر کرد,خاطره ای که در آن از داستان و روابط پیچیده آنها صحبت می کند.در این کتاب،او ادعا می کند که هرگز از پسرش سو استفاده نکرده  است و تنها نگرانی او برای فرزندش بوده است.

همسر سابق و دختر امینم

امینم فقط ۱۵ سال داشت  کیم آن اسکات ۱۳ ساله در یک مهمانی در خانه ای ملاقات کرد. کیم،که ادعا می کند پدرش را نمی شناسد و از ناپدری خود مورد آزار جنسی قرار گرفته است،به همراه امینم و مادرش دبورا به ادامه زندگی خود پرداخت.

امینم و کیم خیلی زود به هم علاقه مند شدند،اما رابطه آنها از همان ابتدا آشفته بود. دبورا هنگامی که امینم از مدرسه خارج شد ارابطه را قطع کرد.در سال ۱۹۹۵،این زوج یک دختر به نام Hailie Jade Scott داشتند. این زوج بارها از هم پاشیدند و دوباره آشتی کردند،سرانجام قبل از اینکه امینم در اولین تور مهم خود در سال ۱۹۹۹ برود ازواج کردند، ازدواج کردند.و آنها در سال ۲۰۰۰ طلاق گرفتند.

و در همین حین نیز سرپرستی آن ها بر سر هیلی دخترشان بالا گرفت و چندین پرونده شکایت و سرپرستی دخترشان داشتند.

امینم در ترک های خود به دخترش اشاره و به ابراز علاقه میکرد.

و تا به الان شما طرفداران  “اسلیم شیدی” دیگه در جریان کارهای جدید او هستید.

منبع (Biography.com)

کپی در صورت ذکر منبع منعی ندارد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

2 دیدگاه در “بیوگرافی رپر معروف امینم”EMINEM”

بیوگرافی از رپرای بیشتری بزارید . ممنون از سایت خوبتون

سلام قربان
نظر شما باعث دلگرمی ماست
حتما قربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.