بیوگرافی امباپه ،از زندگی خانوادگی تا ماشین ها و محل زندگی او

کیلیان امباپه لوتین متولد ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸ ، یک فوتبالیست حرفه ای فرانسوی است که برای تیم ملی فرانسه و تیم لیگ ۱ پاریس سن ژرمن بازی می کند. امباپه، یکی از بهترین بازیکنان جهان، به دلیل سرعت، مهارت های دریبل و تمام کردن فوق العاده اش شناخته شده است.

امباپه فوتبال خود را در سال ۲۰۱۵ با بازی برای موناکو آغاز کرد و در آنجا قهرمان لیگ ۱ شد. امباپه در سال ۲۰۱۷ با انتقال  ۱۸۰ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن، دومین بازیکن گران قیمت و گران ترین بازیکن نوجوان شد. او در آن زمان ۱۸ سال داشت.

امباپه علاوه بر نامزدی به تیم منتخب یوفا در سال ۲۰۱۸ و FIFA FIFPro World11 در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا در فصل‌های ۲۰۱۶–۱۷، ۲۰۱۹–۲۰، ۲۰۲۰–۲۰۲۱ نیز انتخاب شد. و ۲۰۲۱-۲۲٫ او در سال ۲۰۲۱ عنوان بهترین بازیکن سال گلوب ساکر را از آن خود کرد. او به مدت چهار فصل به عنوان بهترین گلزن لیگ ۱ به پایان رسید و در سال ۲۰۱۷ برنده پسر طلایی شد. او همچنین سه بار برنده بهترین بازیکن سال لیگ ۱ شد. بر اساس گزارش ها، امباپه پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان است.

بیوگرافی امباپه ،از زندگی خانوادگی تا ماشین ها و محل زندگی او

بیوگرافی کیلیان امباپه

مادر

مادر کیلیان امباپه، بازیکن فوق ستاره فرانسوی، فایزا لاماری است. فایزا به طور قابل توجهی بر تصمیمات حرفه ای پسرش تأثیر گذاشت و آنها را از سنین جوانی مدیریت کرد و اطمینان حاصل کرد که او ورزش را با زندگی مدرسه و خانواده مطابقت می دهد.

مادرش مصمم بود تا استعداد پسرش را مدیریت کند و تا آنجا که ممکن است روی او سرمایه گذاری کند، علیرغم تلاش هایش برای گذران زندگی و دشواری یافتن کار . او مصمم بود که تمام تلاشش را برای کمک به کیلیان در تحقق رویاهایش برای بازی کردن فوتبال حرفه‌ای انجام می‌دهد.

پدر امپابه

کیلیان امباپه فوتبالیست برجسته پسر ویلفرد امباپه است. ویلفرید یک مربی است و تأثیر او بر زندگی حرفه ای پسرش مثبت بوده است. ویلفرد تلاش زیادی کرد تا اطمینان حاصل کند که کیلیان از حمایت لازم برای پیشرفت توانایی هایش و رسیدن به رویای خود برخوردار است.

تخصص او به عنوان یک بازیکن محلی فوتبال باشگاهی و فوتبالیست آماتور به او اجازه داد تا استعدادها را شناسایی کند، توصیه های مفیدی ارائه دهد و در صورت نیاز از حمایت اخلاقی برخوردار شود. ویلفرد بدون شک نقش مهمی در عملکرد کیلیان دارد.

خواهر و برادر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او دو خواهر و برادر نیز دارد. خواهر او، دایان امباپه، قهرمان تنیس است، در حالی که برادر بزرگترش، اتان امباپه، یک ستاره نوظهور فوتبال در فرانسه است. خانواده امباپه منحصر به فرد است زیرا هم خواهر و هم برادر در ورزش مربوطه خود موفق بوده اند. او همچنین یک برادر خوانده به نام ژیرس کمبو اکوکو، بازیکن حرفه ای فوتبال دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله “۱۰ تا از تحصیلکرده ترین فوتبالیست های جهان” را نیز مطالعه بفرمایید.

دین امباپه چیست؟

با توجه به اینکه ستاره پاری سن ژرمن اهل یک خانواده چند مذهبی است، امباپه در پاسخ در برابر جهانیان اعلام کرد که پیرو مسیحیت است. امباپه در برنامه گفتگوی فرانسوی “Au tableau!” ادعا کرد که یک مسیحی است. بر اساس گفتگوی منتشر شده در یوتیوب.

سبک زندگی امباپه

سبک زندگی امباپه همراه با رشد حرفه ای او تغییر کرده است. او اکنون یک فراری رانندگی می کند و در یک عمارت مجلل در پاریس زندگی می کند. او همچنین مجموعه ای از ساعت های گران قیمت دارد. سبک زندگی مجلل امباپه در تضاد کامل با تربیت خانوادگی اوست. او پس از به دنیا آمدن در خیابان های پاریس با بازی فوتبال در خیابان های پاریس بزرگ شد. اما درخشش او قابل انکار نبود و او به سرعت به بهترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شد.

ارزش دارایی های امباپه

Celebrity Net Worth تخمین می زند که دارایی خالص کیلیان امباپه در سال ۲۰۲۲ ۱۵۰ میلیون دلار باشد. امباپه در ازای بازی در یک لیگ برتر، قراردادی ۱۰ ساله به مبلغ ۱۸۷ میلیون دلار با نایک منعقد کرده است. در دسامبر ۲۰۱۹، نایک اولین کفش ورزشی مرکوریال را معرفی کرد. امباپه سفیر جهانی ساعت‌ لوکس است.

میزان دستمزد

امباپه با ۱٫۷ میلیون دلار دستمزد ماهانه در ۱۸ سالگی، گران ترین ورزشکار نوجوان بود. طبق گزارش فوربس، امباپه تا می ۲۰۲۲ سالانه ۴۳ میلیون دلار درآمد داشت که ۱۵ میلیون دلار آن از قراردادهای اسپانسرینگ تامین می شد. او قبل از امضای جدیدترین قراردادش با پاری سن ژرمن که گفته می شود سالانه بیش از ۷۴ میلیون دلار به او دستمزد می دهد، در رتبه ۳۳ فهرست پردرآمدترین ورزشکاران فوربس در سال ۲۰۲۲ قرار داشت.

با این حال، پس از امضای قرارداد جدید، فوربس فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال را به روز کرد. امباپه با کسب ۱۲۸ میلیون دلار (۱۱۰ میلیون دلار در زمین، ۱۸ میلیون دلار خارج از زمین) به رتبه اول صعود کرد و از مسی و کریستیانو رونالدو پیشی گرفت.

ماشین های امباپه چیست؟

بر اساس گزارش ها، این بازیکن فوتبال اهل پاریس دارای وسایل نقلیه گران قیمت مختلفی از تولیدکنندگان است، از جمله فراری (۵۶۰۰۰۰ دلار)، مرسدس بنز (۴۰۰۰۰ دلار)، آئودی، BMW، رولز رویس و رنج روور. علاوه بر این، امباپه اغلب به صورت خصوصی با هواپیمای خود پرواز می کند.

ماشین های امباپه چیست؟

محل زندگی

آپارتمان چند طبقه Kylian Mbappe در منطقه فوق العاده شیک ۱۶e پاریس واقع شده است. ساختمانی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در دو طبقه. این خانه دارای منظره ۳۶۰ درجه از Champs de Mars و البته برج ایفل است و به سبک مدرن مبله و روشن است. آپارتمان دارای دو نمای بیرونی است: تراس با منظره آثار گوستاو ایفل. علاوه بر این، یک پشت بام با جکوزی و منظره ای خیره کننده از شهر فرانسه وجود دارد. علاوه بر این، در یک موقعیت عالی قرار دارد، فقط در فاصله کوتاهی از پارک افسانه‌ای پرنس قرار دارد.

3/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.