بهترین و بدترین روزهای زندگی مگان مارکل

بهترین و بدترین روزهای زندگی مگان مارکل

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”بهترین و بدترین روزهای زندگی مگان مارکل” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

زندگی مگان مارکل پر از فراز و نشیب بوده است. با فشار مداوم مطبوعات برای مگان ، او مجبور شد تقریباً ۲۴ ساعته با حضور عموم مردم سازگار شود. او همچنین مجبور شد زندگی قدیمی خود را در آمریکای که بازیگر موفقی بود رها کند. با این حال ، با وجود نکات منفی زندگی سلطنتی ، در سالهای اخیر نیز مگان دوران خوبی داشته است. او مادر آرچی شده و زندگی جدیدی را با خانواده اش در ایالت ها آغاز کرده است. کنجکاو هستید که بیشتر بدانید؟

هدف از نوشتن این پست برای شما مخاطبان این است که بدانیم هر کجای دنیا باشیم باهر زندگی چه سلطنتی و چه معمولی زندگی همیشه روی خوش شان نمیدهد بلکه تلخ و شیرین ،غم و شادی ،بهترین و بدترین همیشه در کنار هم هستند.پس چه عروس خاندان سلطنتی باشی مثل مگان مارکل و چه عضوی از یک خانواده بسیار معمولی زندگی با هیچ کس شوخی ندارد و همیشه روی یک پاشنه نمیچرخد.نگاهی گذرا به داستان غم انگیز پرنسس دیانا این موضوع را روشن می کند.

بهترین و بدترین روزهای زندگی مگان مارکل

بهترین روز: وقتی هری از مگان مارکل خواستگاری کرد

ما فکر می کنیم شاید به راحتی بتوان گفت روزی که شاهزاده هری پیشنهاد ازدواج به او داد یکی از خوشترین روزهای زندگی مگان مارکل بود. این قبل از این بود که او بفهمد زندگی در جامعه سلطنتی چقدر سخت خواهد بود – تنها چیزی که می دانست این بود که قصد دارد بقیه عمر خود را با مردی که دوست دارد بگذراند.

بدترین روز: وقتی مطبوعات فهمیدند پرنس هری و مگان مارکل با هم قرار گذاشته اند

همانطور که بی بی سی در سال ۲۰۲۰ گزارش داد ، مطبوعات پس از علنی شدن رابطه ، سریع به مگان فشار می آوردند. ظاهراً هری سریع حمله به رسانه ها را انجام داد.

همانطور که مگان در یک مصاحبه معروف بدنام ITV فاش کرد ، مطبوعات به سرعت به یکی از دشوارترین مواردی که در زندگی خود با آن پرداخته بود تبدیل شدند. هنگامی که او شروع به ملاقات با هری کرد ، دوستانش گفته بودند: “روزنامه های انگلیسی زندگی شما را نابود می کنند.” در حالی که او در آن زمان متوجه این موضوع نبود ، اما در نهایت دوستانش حق داشتند. از لحظه ای که رابطه او با هری را کشف کردند ، زندگی او برای همیشه تغییر کرد – و متاسفانه ، نه برای بهتر شدن.

زندگی مگان مارکل

بهترین روز: انتخاب شدن برای “Suits”

قبل از اینکه مگان مارکل در خانواده سلطنتی ازدواج کند ، او یک بازیگر موفق هالیوود بود. و قبل از آن ، او دقیقاً مانند سایر بازیگران مشتاق هالیوود بود. او در حالی که برای خلبانی  تست می داد ، یک سری مشاغل عجیب و غریب کار می کرد. گفته می شود که او به عنوان یک خطاط مستقل کار می کرده و حتی زمانی را به عنوان مدل در Deal Or No Deal گذرانده است.

ما فکر می کنیم به راحتی می توان گفت که وقتی مگان در Suits انتخاب شد ، او سرانجام به عنوان یک بازیگر موفق شد – آرزوهایش تحقق یافته بودند. همانطور که در سال ۲۰۱۶ برای Elle نوشت ، “مادرم در تریلر من نشسته است ، در یک نمایش که من در آن شخصیت اصلی هستم و بیش از ۱٫۷ میلیون بیننده دارد. این سورئال است. ” واضح است که این ستاره از اینکه در نهایت به عنوان یک بازیگر توانست به آن دسترسی پیدا کند بسیار هیجان زده بود.

بدترین روز :آخرین روز تور سلطنتی مگان مارکل در آفریقای جنوبی

مگان مارکل در طول زندگی خود به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی ، اوقات خوبی و برخی اوقات بدی را پشت سر گذاشته است. به نظر می رسد یکی از سخت ترین تجربه ها سفر او به آفریقای جنوبی با شاهزاده هری بوده است. در آن زمان ، او تازه آرچی را به دنیا آورده بود ، بنابراین ، کاملاً قابل درک ، کاملاً خسته شده بود. در روز آخر تور ، مگان در مورد یک مصاحبه با ITV در مورد بهداشت روانی خود صحبت کرد که حال او خوب نیست.

و به راحتی می توان گفت که مگان با خاطرات نه چندان دلپذیر به آن تور نگاه می کند.

بهترین روز: عروسی سلطنتی

عروسی مگان مارکل با پرنس هری به راحتی یکی از بزرگترین عروسی های تاریخ سلطنتی بود. برای مگان ، عروسی شانس او ​​بود که گام بعدی را با هری بردارد. در آن روز ، هری و مگان در اینستاگرام نوشتند: “از همه عشق و پشتیبانی شما در سرتاسر جهان متشکرم. هر یک از شما این روز را برای ما با معنی تر کرد.” واضح است که روزی بود که هیچکدام فراموش نخواهند شد .

همانطور که Cosmopolitan گزارش داده است ، مگان توضیح داد. وی گفت: “جزئیات بسیار خوبی در برنامه ریزی روز عروسی ما وجود داشت.” “ما می دانستیم که مقیاس بزرگ این رویداد چقدر خواهد بود ، بنابراین در انتخاب هایی که میکردیم بسیار دقیق بودیم.” . به نظر می رسد که این زن و شوهر فکر زیادی راجع به روز عروسی خود کرده اند – و این روز برای هر دو آنها معنای زیادی داشت!

زندگی مگان مارکل

بدترین روز: وقتی مگان مارکل بعد از تولد آرچی نوزاد دیگرش را سقط کرد

در سال ۲۰۲۰ ، مگان مارکل یک قطعه قابل توجه برای نیویورک تایمز نوشت ، که در آن در مورد سقط جنین ویرانگر خود در همان سال صحبت کرد. ظاهراً سقط جنین در حالی اتفاق افتاده است که وی در حال تعویض وشک آرچی بود. “بعد از تعویض پوشك ، احساس گرفتگی شدیدی كردم. در حالی كه او را در آغوش داشتم به زمین افتادم.

در این مقاله ، مگان شرح داد که سقط جنین برای او چه وحشتناک بود. “از دست دادن کودک به معنای حمل یک غم و اندوه تقریباً غیر قابل تحمل است که توسط بسیاری تجربه شده است اما تعداد کمی در مورد او صحبت کرده اند.” وی در ادامه توضیح داد که این واقعه واقعیت بارز در مورد میزان سقط جنین در واقع تکرار را به او آموخت – در حقیقت ، همانطور که او نوشت ، ده تا ۲۰ درصد از زنان این موارد را تجربه می کنند.  روزی که فرزند دوم را از دست دادم یکی از بدترین زندگی ام بود.

بهترین روز زندگی مگان مارکل: به دنیا آوردن آرچی

در سال ۲۰۱۹ ، مگان مارکل اولین فرزند خود ، آرچی را به دنیا آورد. واضح است تولد آرچی زندگی او را تغییر داده است. به راحتی می توان گفت که ۷ مه ۲۰۱۹ یکی از بهترین روزهای زندگی او بود ، زیرا او از پسرش در جهان استقبال کرد. همانطور که پرنس هری در آن زمان گفت: “این شگفت انگیزترین تجربه ای بود که می توانستم تصور کنم” .

در جریان اجلاس مجازی Fortune در سال ۲۰۲۰ ، وی توضیح داد که از زمان مادر شدن چه مقدار تغییر کرده است. وی (از طریق People) گفت: “این شما را شجاع تر می کند ، شما را نسبت به جهانی که قرار است به ارث ببرند نگران می کند.”

همانطور که وی در ادامه توضیح داد ، مادری باعث شده بود او با جدیت بیشتری در مورد اینکه چگونه دنیا را به مکانی بهتر برای پسرش تبدیل کند ، فکر کند. وی گفت: “اگر نمی دانستم که به سهم خودم عمل نمی کنم تا بتوانم آن را به مکانی بهتر تبدیل کنم ، نمی توانستم به خودم به عنوان یک مادر افتخار کنم.” به نظر می رسد که زندگی مگان با تولد آرچی واقعاً برای بهتر شدن تغییر کرده است.

بدترین روز: وقتی پدر مگان مارکل تصمیم گرفت در عروسی او شرکت نکند

مگان مارکل رابطه بسیار پیچیده ای با پدرش توماس مارکل داشته است. در مقاله ای برای Elle در سال ۲۰۱۶ ، مگان او را “سخت کوش ترین پدر” خواند. با این حال ، در آستانه عروسی مگان ، اوضاع بین مگان و پدرش کاملاً متشنج شد.

پدرش دچار حمله قلبی شد و دو روز قبل از روز بزرگ اعلام شد که او نمی تواند در عروسی دخترش شرکت کند. مگان در آن زمان نوشت: “متاسفانه ، پدرم در عروسی ما شرکت نخواهد کرد. من همیشه از پدرم مراقبت می کردم و امیدوارم بتواند فضای لازم را برای تأمین سلامتی به او بدهد.” در آن زمان ، در اطلاعیه ای از کاخ کنزینگتون آمده بود: “این یک لحظه کاملاً شخصی برای خانم مارکل در روزهای قبل از عروسی اوست.” واضح است که درک این نکته برای عروس آینده بسیار دلخراش بود که پدرش در این مراسم حضور ندارد.

زندگی مگان مارکل
زندگی مگان مارکل

بهترین روز: مهاجرت به ایالات

پس از چند سال کار سخت به عنوان عضوی تمام وقت از خانواده سلطنتی ، مگان مارکل از زندگی سلطنتی عقب نشینی کرد و ابتدا با خانواده اش به کانادا رفت و سپس به ایالات متحده بازگشت. برای مگان ، این به معنای استراحت مورد نیاز و احتمال زندگی عادی تر بود. در سال ۲۰۲۰ ، مگان در مصاحبه ای با ET کانادا گفت: “در خانه بودن خوب است.”

مگان نه تنها به کشور قدیمی خود بازگشت ، بلکه به زندگی قدیمی خود نیز بازگشت. بعداً در سال ۲۰۲۰ ، اعلام شد که مگان و هری یک قرارداد بزرگ تولید با Netflix خواهند داشت – مگان به دنیای فیلم و تلویزیون قدیمی خود برمی گردد. به نظر می رسد که دور شدن خانواده از خانواده سلطنتی و بازگشت آنها به ایالات متحده یک امتیاز بزرگ برای مگان بوده است. به نظر می رسد آینده او بسیار امیدوارتر از گذشته است.

بهترین روز: سفر به رواندا برای سازمان ملل متحد

قبل از ازدواج با خانواده سلطنتی ، مگان مارکل یک بازیگر بود – اما او همچنین یک فعال بود که به شدت درگیر کارهای خیریه بود. در مقاله ای برای Elle در سال ۲۰۱۶ ، مگان توضیح داد که انسان دوستی اش برای او چه پاداش و مهم داشته است. وی به یاد آورد که چگونه در سال ۲۰۱۵ ، به عنوان مدافع زنان سازمان ملل به یک اردوگاه پناهندگان در رواندا سفر کرده بود.

واضح است که برای مگان ، سفر به دور دنیا یک قسمت اساسی در ایجاد احساس ارزشمندی وی بود. همانطور که وی گفت: “وقتی عکسهایم را با دوستانم به اشتراک می گذارم ، آنها یادداشت می کنند که وقتی در مأموریت های صحرایی هستم هرگز از این کار خوشحال تر به نظر نمی رسم. این لبخندی متفاوت از لبخند پاپاراتزی ها است – نیازی به روتوش ندارد. “

بدترین روز: وقتی مگان مارکل مجبور شد بازیگری را کنار بگذارد

عاشق شدن پرنس هری برای مگان مارکل حتما تجربه تلخ و شیرینی بوده است. در حالی که او و شوهرش به وضوح با هم بسیار خوشبخت هستند ، ازدواج با خانواده سلطنتی با برخی موارد منفی همراه بود. علاوه بر نکات منفی توجه مداوم مطبوعات ، مگان همچنین هنگام ازدواج با هری از حرفه بازیگری خود منصرف شد.

مگان توضیح داد که تصمیم او برای ترک حرفه اش در مصاحبه نامزدی کاملاً ناراحت کننده نبود. وی گفت: “آنچه که واقعاً هیجان انگیز بوده است ، همانطور که ما به عنوان گذار از زندگی حرفه ای من در مورد این صحبت می کنیم … این است که عللی که برای من بسیار مهم بوده اند ، می توانم حتی انرژی بیشتری را بر روی آنها متمرکز کنم.”

با این وجود ، از زمان کناره گیری از خانواده سلطنتی ، گفته می شود که مگان به فکر بازگشت به دنیای بازیگری افتاده است. همانطور که یکی از دوستانش به سان گفت ، “در حال حاضر او عاشق این است که وقت خود را با آرچی بگذراند و در زندگی جدید خود با هری به خانه خود در کانادا برسد.” آنها افزودند ، “اما مگان بسیار بلند پروازانه باقی می ماند و بسیار دوست دارد که به بازیگری برگردد که همان چیزی است که او می داند ، دوست دارد و بهترین کار را می کند.” به نظر می رسد که او واقعاً از اجرا تنگ شده است!

زندگی مگان مارکل

بدترین روز: تماشای دردی که همزمان با بروز BLM در ایالات متحده اتفاق افتاده است

در سال ۲۰۲۰ ، اعتراضاتی در سراسر جهان برای حمایت از جنبش زندگی سیاه پوستان آغاز شد. در برخی مناطق نیز اعتراضات ضد اعتراض صورت گرفت. این یک زمان خشونت آمیز ، خطرناک و ناراحت کننده برای بسیاری از مردم ، به ویژه در ایالات متحده بود. برای مگان مارکل ، مشاهده حرکت BLM به ویژه دشوار بود. در مصاحبه با ۱۹thNews ، مگان گفت: “دیدن این که کشور ما در آن لحظه کجا بود بسیار ناراحت کننده بود.”در حالی که او به سختی می توانست تفرقه و نژادپرستی را در کشور ببیند ، اما توانست برخی از نکات مثبت را از جنبش بگیرد. “

2/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.