بهترین مکان های فری فایر که نباید نادیده گرفته شوند

از اولین نکاتی که می توانیم برای حرفه ای شدن در بازی ها سبک بتل رویال به ان اشاره کنیم منطقه فرود و لندینگ است و این نکته بسیار اهمیت دارد که شما در کدام منطقه از نقشه بازی فرود میایید چرا که اولین گام شما در هنگام شروع بازی است .فرود امدن در مناطق مناسب مزیت های خاص خودش را دارد.

امروزه بازی های گوناگونی در سبک بتل رویال وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ولی چیزی در تمامی ان ها مشترک است این است که همه خدمات بازی مثل اسکین ها و لباس ها و… را به صورت رایگان در اختیار من و شما قرار نمی دهند برای همین منظور همه ان ها واحد پولی مخصوص خود را در بازی طراحی کرده اند تا با خرید انها بتوانیم از امکانات پولی بازی استفاده کنیم.

خرید جم فری فایر در تصمیم شما که در کدام یک از بهترین مکان های بازی فری فایر لندینگ کنید تاثیر دارد. حتما این برای شما سوال شده است که چگونه؟به این موضوع دقت کنید که اگر شما تمامی امکانات پولی که فقط از طریق جم بازی فری فایر قابل خریداری است را داشته باشید، و با تعداد بازی زیاد در فری فایر حرفه ای شوید دیگر برای شما فرقی نمی کند که در کدام منطقه لندینگ را انجام میدهید و با خیالی اسوده می توانید حتی در مناطق شلوغ هم فرود خود را انجام دهید.

فرود امدن در مناطق خلوت

فرود امدن در مکان هایی از نقشه که نسبتا خلوت تر است این مزیت را برای شما دارد که شما میتوانید با استرس کمتری به جمع اوری منابع و سلاح های خود بپردازید.ولی خب در ادامه هنگامی که شما مدت زیادی را به بازی کردن مشغول بودید می توانید در مناطق شلوغ نیز فرود بیایید که در ان مناطق زنده ماندن ترفند های خاص خودش را دارد.در ادامه این مکان ها را به شما معرفی خواهیم کرد

فرود امد در مناطق معمولی و شلوغ

این سبک از فرود امدن فقط مخصوص بازیکنانی است که سطح بازی بسیار بالایی دارد و مدت زیادی است که بازی میکنند زیرا که شما بعد از فرود امدن در یک منطقه ای که شلوغ است و تعداد زیادی از دیگر بازیکنان در ان جا فرود امده اند نیاز دارید که با استراتژی های خاص و طبیعتا با سرعت بالای خود به جمع اوری سلاح ها و ایتم ها ثبل از دیگر بازیکنان بپردازید.چیزی که کاملا واضح است این است که اگر بازیکنان دیگر قبل از شما سلاح بردارند و شما سلاحی نداشته باشید و با ان ها رو به رو شوید طبیعتا کار شما تمام است و به قول حرفه ای ها به لابی برمیگردید.

البته فرو امدن شما در نقشه در اولین گام به این بستگی دارد که هواپیما شما در ابتدای بای از کدام سمت نقشه حرکت می کند.اگر منطقه انتخابی شما بیش از حد از محدوده پرواز هواپیما دور باشد این امکان وجود دارد که شما بعد از پریدن،برای فرود امدن به ان منطقه نرسید و در ناحیه ای دیگر فرود بیایید که این موضوع به خودیه خود نقشه ها و برنامه های شما را بر هم میزند و از همه بدتر اعصاب شما را برای ادامه بازی بهم میریزد.

بهترین مکان های فری فایر

بازی فری فایر شامل نقشه های متفاوتی است ولی دو نثشه قدیمی تر و محبوب تر هستند که بیشتر بازیکنان از ان دو نقشه برای بازی استفاده میکنند که این دو نقشه bermouda , Kalahari هستند.

برترین مکان های نقشه برمودا

Cope town

شرقی ترین منطقه در نقشه برمودا منطقه کاپ لند است.این منطقه را نمی توان جزو مناطق خلوت بازی نامید چون نه زیاد خلوت است و نه زیاد شلوغ اما به علت داشتن ساختمان های زیاد و با ارتفاع بلند از بهترین مناطق برای پنهان شدن و کشتن دیگر بازیکنان است.پس شما بعد از فرود امدن سریع برای خود سلاح و خشاب جمع اوری کنید و به دنبال بازیکنان دیگر بروید تا کار را در همان ابدای بازی تمام کنید.

Kota tua

این منطقه نیز در کنار منطقه کاپ بند قرار دارد.اگر هدف اصلی شما بعد از زنده ماندن تهیه سلاح های خوب برای از بین بردن دشمن است توصیخ میکنیم حتما در این منطقه فرود بیایید و سپس با رفتن به اسیابی که در بالای تپه قرار دارد می توانید به سلاح ها و منابع خوبی دسترسی داشته باشید.

فقط در نظر داشته باشید که این منطق جزو مناطق شلوغ بازی برای فرود امدن است و شما باید سریع عمل کنید.اگر سرعت شما زیاد نیست توصیه میکنیم که به سمت اسیاب نروید چون احتمال این که مورد حمله دیگر بازیکنان قرار بگیرید زیاد است.

Rim nam village

این منطقه اخرین منطقه جنوب غربی نقشه است که به نوعی می توان گفت این ناحیه بکر و دست نخورده و دارای وسعت بسیار زیادی است.در این منطقه سلاح ها و زره های متفاوتی را دارد ولی شما باید سرعت عمل زیادی داشته باشی چون وسعتاین منطقه زیاد است و ممکن است قبل از دستیابی به منابع مورد حمله دیگر بازیکنان قرار بگیرید.

Out post

این منطقه به تنوع بالای سلاح ها و ایتم ها معروف است و در سمت غربی نقشه واقع شده است.بهتر است شما بعد از فرود امدن در این منطقه به قسمت hangar  بروید تا از تنوع بالا سلاح ها بهره مند شوید.

Barsilia

بارسیلیا یکی از ناحیه های شلوغ بازی است ولی بسیار پر طرفدار و معروف است اگر قصد فرود در این منقطه را دارید باید کمی حره ای باشید تا موقع لزوم بتوانید از دست دشمن فرار کنید و زنده بمانید.

مناطق برتر مپ کالاهاری

Refinery

این منطقه در مرکزی ترین نقشه مپ کالاهاری واقع شده است و این منطقه دارای وسعت کمی است ولی در همان وسعت کم برج های زیادی قرار دارد.میان این برج ها مسیر های باریک و زیادی واقع شده است که برای زنده ماندن در این ناحیه نیاز به استراتژی خاصی دارید ولی از خصلت های خوب این ناحیه می توان به تنوع بالای سلاح ها اشاره کرد.هنگام فرود در این منطقه مراقب دیگر بازیکنان باشیید چون جرو محبوب ترین مکان ها برای فرود امدن در بین همه بازیکنان فری فایر است.

فری فایر

Bay front

این منطقه در نواحی شمالی این نقشه است .این منطقه دارای خونه های کوچک به تعداد زیاد و داشتن میر های باز بین این خانه ها است که با توجه به ساختار ان کمپر های عزیز  می توانند به راحتی در خانه ها کمپ کنند چون جزو مناطق شلوغ نقشه کالاهاری است.با توجه به ساختار ان که خانه های زیادی در ان وجود دارد بسیار مناسب برای بازی گردن در سبک دفاعی است و زنده ماندن در این منطقه به مراتب راحت تر است چون شما می توانید همش بین خانه ها جا به جا شوید و از خط تیر مستقیم رقیب خود خارج شوید.

The sub

 این منطقه را می توان محبوب ترین ناحیه برای تک تیر انداز ها(اسنایپر ها)دانست چون این منطقه میان دو کوه و در دره واقع شده است و شما می توانید بعد از فرود و جمع اوری سلاح و منابع مختلف به بالای صخره ها و کوه های موجود در بازی بروید و دشمنان خود را از بین ببرید.فقط کافی است کمی در هدف گیری دقت داشته باشید و سرعت خود را بالا ببرد تا ببینید چقدر این ناحیه برای شما دوس داشتنی می شود.

بازی فری فایر

در این جا برترین مکان های نقشه های محبوب بازی فری فایر به شما معرفی شد تا  بتوانید با استفاده از ان ها سطح بازی خود را بالاببرید.اگر سردرگم شدید که کدام منطقه را برای فرود انتخاب کنید بهترین پاسخ برای شما این است که بعد کمی ازمون و خطا وفرود در مناطق نام برده شده در بالا می توانید منطقه محبوب خود را برای فرود امدن انتخاب کنید و سبک خاص خود را برای بازی کردن پیدا کنید و از این بازی جذاب لذت ببرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.