بهترین اسپری رنگ دنیا رو می شناسید ؟

بهترین اسپری رنگ دنیا رو می شناسید ؟

مرکز پخش انواع اسپری دوپلی کالر افتتاح شد . ابزار میهن با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع اسپری رنگ ، ابزار و انواع چسب در تهران دایر می باشد.

https://farsiha.ir/wp-content/uploads/2021/08/1628372184.jpg

در اینجا می خواهیم به صورت مختصر در مورد اسپری های دوپلی کابر توضیح دهیم : این نوع اسپری از نظر ساختاری از جمله اسپری های اکرلیکی می باشد که استاندارد رنگ RAL را رعایت نموده است  و با برند اسپری رنگ RAL به بازار عرضه می شود . رنگ ها و مدل های مختلفی از اسپری های دوپلی کالر شامل رنگ های مات و براق ، رنگ های فلورسنت و شبتاب ، رنگ های پلیمری ، رنگ های اپوکسی و انواع افکت های فلزی در فروشگاه ابزار میهن موجود می باشد و شاید بتوان گفت بهترین اسپری رنگ در بازار ایران ، دوپلی کالر می باشد .

دوپلی کالر با عمر حدودا ۵۰ سال ، در زمینه اسپری رنگ خودرو ، مصارف خانگی اسپری رنگ ، اسپری رنگ برای سرگرمی  و اسپری رنگ صنعتی استفاده می شود .

یکی از مهمترین استفاده ها از اسپری دوپلی کالر ، استفاده آن در خودرو می باشد و یکی از بهترین  اسپری رنگ برای خودرو همین دوپلی کالر می باشد . دوپلی کالر در زیر سازی ، خشگیر های رنگ خودرو ، ایجاد استایل برای خودرو و … کارایی دارد .

یکی دیگر از موارد استفاده از این اسپری ، استفاده در دکوراسیون و رنگ های فانتزی می باشد و علامت گذاری نیز از دیگر کارایی های این نوع اسپری رنگ می باشد .

https://farsiha.ir/wp-content/uploads/2021/08/1612086800.jpg

در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن شما می توانید بیش از ۵۵ مدل و کدهای مختلف اسپری رنگ دوپلی کالر را با پایین ترین قیمت بازار به صورت اینترنتی خرید کنید . جهت خرید اسپری رنگ دوپلی کالر اینجا کلیک کنید .

منبع : abzarmihan.com

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.