برای تغییر چیدمان نیاز به صرف هزینه گزاف نیست

برای تغییر چیدمان نیاز به صرف هزینه گزاف نیست

یکی از جذابیت های زندگی، تغییر و تحول در چیدمان محل سکونت ما انسان هاست؛ زیرا همگی گرایش به تنوع طلبی داریم و تغییرات در زندگی خصوصی برای ما دارای اهمیت است. اکثر افراد تصور می کنند تغییرات در دکوراسیون منزل هزینه زیادی را در بر دارد و به همین دلیل منفعلانه به زندگی خود ادامه می دهند؛ در صورتی که می توان با حداقل هزینه ممکن دست به تغییر دکوراسیون زد و خانه ای زیبا و شیک را به وجود آورد.

چیدمان با حداقل هزینه بیانگر خلاقیت افراد خانواده است.

شما به آسانی می توانید با تغییر رنگ کوسن های مبل و یا تعویض کردن رومیزی ها دست به تغییر دکوراسیون منزل خود بزنید. حتی می توانید با رنگ کردن درب اتاق ها، با حداقل هزینه این تغییرات را ایجاد کنید. یکی از آسان ترین روش ها، جابجایی فرش های اتاق ها با یکدیگر است که روشی رایگان و بدون هزینه می باشد. بنا به گفته مارک ویگلی ( استاد معماری دانشگاه کلمبیا ) : « معماری پر است از افراد رمانتیکی که فکر می کنند حتی یک تغییر کوچک در محیط می تواند جامعه بهتری خلق کند.» می توان با حداقل هزینه به تغییر چیدمان منزل و  محل سکونت خود پرداخت.

تعویض مبلمان، اضافه کردن عناصر تزئینی جدید به اتاق نشیمن، نصب آینه و تابلو بر روی دیوار، استفاده از کاغذ دیواری و… راه های دیگر تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن هستند.

اتاق خوابی زیبا با چیدمانی خلاقانه

اگر از دکوراسیون اتاق خواب خود خسته شدید و تمایل به تغییر چیدمان آن دارید، می توانید به راحتی با تعویض روتختی خود، کوسن ها، رومیزی و پرده دست به تغییر بزنید. شما با استفاده از هنر معماری این امکان را دارید که به هزاران روش گوناگون چیدمان اتاق خواب (در حالت کلی چیدمان اتاق های کوچک) خود را تغییر دهید؛ فقط کافی است از قوه تخیل و ذوق هنری خود استفاده کنید. متیو هافمن : « معماری منبع بکر داستان های شکوهمندی است که منتظر خیال پردازی، تصویر سازی و ساخته شدن هستند.»

چیدمان اتاق خواب

آشپزخانه خود را هوشمندانه بچینید

از آنجا که کابینت های آشپزخانه به دیوار فیکس می شوند، امکان جابجایی آنها وجود ندارد، ولی دیگر روش ها مانند استفاده از برچسب های طرح دار بر روی کابینت، نصب کاغذ دیواری ضد آب یا کاشی های لوکس در فاصله بین دو ردیف کابینت های بالا و پایین می توانند برای تغییر گزینه مناسبی باشند. تعویض لوازم برقی آشپزخانه مانند یخچال، ماشین ظرف شویی و لباس شویی ایده های خوبی هستند که البته هزینه زیادی را با خود به همراه دارند. معمولا از تابلوها در آشپزخانه استفاده نمی شود، اما اضافه کردن تابلوهای دست ساز ظریف و کوچک و یا ساعت دیواری به فضای آشپزخانه می تواند روحی دوباره به آن بدمد.

چیدمان منزل

سرویس بهداشتی خود را متفاوت با دیگران چیدمان کنید

سرویس بهداشتی یکی از فضاهایی است که کمتر کسی به دکوراسیون و نحوه چیدمان آن توجه می کند؛ در صورتی که به راحتی می توان با چند حرکت ساده سرویس بهداشتی زیبا و شیک را به وجود آورد. برای مثال شما می توانید با قرار دادن یک گلدان کوچک بر روی روشویی، فضایی زنده و پویا را ایجاد کنید. اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است، به شما توصیه می کنیم از آینه های بزرگ استفاده کنید؛ زیرا باعث بزرگتر به رسیدن فضای سرویس بهداشتی شما می شود. راه حل های دیگری برای تغییر چیدمان سرویس بهداشتی وجود دارد، از جمله : استفاده از شلف و کمد در زیر روشویی، به کارگیری فضای پشت درب به عنوان جای حوله، در صورت امکان ایجاد فرو رفتگی در دیوار سرویس بهداشتی به عنوان طاقچه و … .

اگر تمایل دارید دست به تغییر و تحول در چیدمان منزل خود بزنید، گروه هپی پر این آمادگی را دارد تا با استفاده از تیم طراحی داخلی مجرب خود، خانه ای زیبا و دل نشین را مطابق با سلیقه شما عزیزان با کمترین هزینه بسازد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.