با ۹ زن قدرتمند هند آشنا شوید

با ۹ زن قدرتمند هند آشنا شوید

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”با ۹ زن قدرتمند هند آشنا شوید” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

ما می دانیم که فعالیت برای زنان در کنار مسئولیت مادر بودن و همسر بودن راحت نیست ، اما برخی از زنان وجود دارند که تغییر دهنده هستند و این کار را به آسانی انجام میدهند.در این پست میخواهیم شما را با ۹ زن برتر سال ۲۰۲۰ هند آشنا کنیم.

۹ زن قدرتمند هند

۱- ضیا مودی

ضیا مودی وکیل یک شرکت است که به دلیل مهارت در مذاکره به یک تاجر شناخته شده تبدیل شده است. او در حالی که خود را در حرفه وکالت تثبیت می کرد و با سیستم حقوقی هند کار میکرد، و هم فعالیت های مورد علاقه اش را دنبال میکرد. ضیا در فهرست قدرتمندترین زنان هند در سال ۲۰۱۹ در رتبه اول هند قرار گرفت. وی استاد ادغام شرکت ها محسوب می شود و اکنون بنیانگذار شرکت AZB & Partners است. شرکت وی به یکی از بزرگترین شرکتهای حقوقی در هند تبدیل شده است. او واقعاً الهام بخش همه زنانی است که می خواهند در حرفه وکالت شغلی ایجاد کنند و به تنهایی نام خود را بسازند.مودی یک زن قدرتمند و موفق در جهان است.

با 9 زن قدرتمند هند آشنا شوید
با ۹ زن قدرتمند هند آشنا شوید

۲-هیما داس

هیما داس ، دونده سرعت هندی ، معروف به Dhing Express ، اهل روستای Dhing از Assam است. او ممکن است هنوز محبوب ترین زن در هند نباشد ، اما مطمئناً الهام بخش همه دخترانی است که شجاعت را دوست دارند. هیما در سن ۱۸ سالگی ، در ۴۰۰ متر مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال جهان به مدال طلا دست یافت. در سال ۲۰۱۸ ، او اولین ورزشکار هندی شد که در مسابقات جهانی UAAF مدال طلا را از آن خود کرد. او در جولای ۲۰۱۹ چهار مدال طلا دیگر به دست آورد. داس با موفقیت های چشمگیر خود باعث افتخار ملت شده است و امیدواریم این ورزشکار جوان مدال های طلای بیشتری به خانه بیاورد. هیما الگوی بسیاری است و دستاوردهای او میتواند جوانان ورزشکار را به تمرکز و تلاش سخت در جهت اهدافشان القا کند.

 زنان قدرتمند هند
زنان قدرتمند هند

۳- کیران مزومدار شاو

Kiran Mazumdar Shaw رئیس و مدیر عامل Biocon Limited ، بزرگترین شرکت دارویی هند است. تحت سرپرستی وی ، Biocon از زمان تأسیس آن از یک شرکت تولید آنزیم های صنعتی به یک شرکت دارویی Bio تبدیل شده است و رشد گسترده ای در خدمات تحقیقاتی ، بیولوژیک و تجارت های کوچک مولکولی داشته است. شرکت وی همچنین پیشگام راه اندازی بیوسیمیلارها (یک محصول پزشکی بیولوژیکی کاملاً مشابه داروی بیولوژیکی) در بازارهای بزرگ جهانی است و هم اکنون این بیوسیمیلرها در درمان بیماری های مختلف مانند سرطان و دیابت مورد استفاده قرار می گیرند. کیران نیز یک انسان دوست است. ابتکار وی ، ایجاد مرکز پزشکی Mazumdar Shaw ایجاد یک مرکز سرطان در کلاس جهانی با هزینه های مقرون به صرفه است.او هم نمونه یک زن قدرتمند است.

 زنان قدرتمند
زنان قدرتمند

۴-اکتا کاپور

اکتا کاپور ، زنی که پشت تبلیغات آرایشی و بهداشتی و طنزهای تلویزیونی قرار دارد ، طی سالیان گذشته در تلویزیون هند سلطنت کرده و بدون شک یکی از موفق ترین زنان کارآفرین هند است. این زن در حال تکامل کار خود ، مطابق با جدیدترین روندها و تولید محتوا مطابق با سلیقه مخاطبان است. او که با زمان جلو  می رفت ، چالش دیجیتال را جدی گرفت و با راه اندازی ALT Balaji ، یک پلتفرم OTT (فوق العاده بالا) ، Balaji را به یک پلت فرم دیجیتال تبدیل کرد.

در حالی که برخی ممکن است فکر کنند که او این کار را به آسانی انجام داده است ، اما این کاملاً درست نیست. اگرچه شرکت تولیدی او Balaji Telefilms از نظر مالی توسط پدرش پشتیبانی می شد ، اما او بلافاصله طعم موفقیت را نچشید ، و فعالیت های اولیه اش با شکست ناکامی روبرو شد. اما او ترجیح داد سخت کار کند و به تولید نمایش های جدید ادامه دهد و به چهره های جدید فرصت دهد. پذیرفتن تغییرات و پیشروی با زمان باعث شده است که او امروز موفق باشد!

 زنان موفق جهان
زنان موفق جهان

۵- فالگونی نایار

Falguni Nayar ، بانکدار و سرمایه گذاری که کارآفرین شد ، محصولات زیبایی را در سراسر هند قابل دسترسی می کند. فروشگاه وی Nykaa.com پیشروترین خرده فروش محصولات زیبایی در هند است. امروزه Nykaa تعداد زیادی فروشگاه در سراسر هند دارد و روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. Nykaa.com با داشتن لیست کاملی از محصولات زیبایی ، مراقبت از مو ، نظافت ، مراقبت های بهداشتی و مرتبط با لباس ، می تواند برای همه چیز مناسب باشد!

 زنان موفق جهان
زنان موفق جهان

۶- نیتا امبانی

نیتا امبانی علی رغم اینکه همسر موکش آمبانی است ،اما توانسته از خود هویتی مجزا ایجاد کند. او یک بازرگان زیرک و یک خیرخواه متعهد است. نیتا امبانی زنی قدرتمند است که تلاش خود را می کند تا این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند. وی یکی از اعضای هیئت مدیره Reliance Industries و هتل های هند شرقی است و همچنین چندین سازمان مانند Football Sports Development Limited را که بر توسعه و تشویق ورزش در هند از طریق برنامه های اساسی تمرکز دارد ، هدایت می کند.

نیتا همچنین رئیس بنیاد اعتماد است و خود را به هدف بنیاد خود ، یعنی تحول در روستاها ، دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه ، و دسترسی به آموزش متوسطه اختصاص داده است. نیتا بازوی خیرخواهانه ای دارد و کمک های او چیزی جز الهام بخش نیست .او هم نمونه دیگری از ۱۰ زن قدرتمند است.

 زنان موفق جهان
زنان موفق جهان

۷-میتالی راج

قرار گرفتن یک کریکت زن در لیست ۱۰ زن قدرتمند و با نفوذ هندی برای ما لحظه ای افتخار است. سهم این بانو در کریکت زنان هند این امید را به زنان می دهد که ورزش دیگر یک سرزمین مردسالار نخواهد بود. میتالی راج ، کاپیتان تیم کریکت(کریکت (به انگلیسی: Cricket) یک ورزش تیمی بت و توپ است که در زمین چمن دایره‌ای یا بیضی شکل با شعاع میانگین ۷۵ متر میان دو تیم ۱۱ نفره بازی می‌شود. ) زنان هند ، هند را بر روی نقشه در کریکت زنان قرار داد. میتالی بالاترین گلزن در مسابقات کریکت بین المللی زنان و تنها کریکت زنانی است که بیش از ۶۰۰۰ دوش در ODI زنان کسب کرده است. هند با هدایت او به فینال جام جهانی در سال ۲۰۱۷ راه یافت. او واقعاً یک قهرمان است – به او و تیم قدرتمندش تبریک میگوییم.

 زنان جهان
زنان جهان

۸- مالیکا سرینیواسان

در دنیای تراکتورسازی مردسالار ، مالالیکا سرینیواسان سرپرست تجهیزات تراکتور و مزرعه (TAFE) است. مهارت های کارآفرینی و تیز بینی تجاری او به تجارت ماشین آلات کشاورزی هند کمک کرده است. تحت رهبری وی ، شرکت اش رونق گرفت و TAFE اکنون دومین شرکت بزرگ تراکتور سازی در هند و سومین شرکت در جهان است.او هم جز دیگری از ۱۰ زن قدرتمند هند است.

زنان موفق جهان
زنان موفق جهان

۹- پریانکا چوپرا

لیستی از زنان با نفوذ هندی که نام پریانکا چوپرا در آن نباشد ناقص به نظر می رسد ، نه؟ این خانم موفق هندی ، پریانکا اکنون یک بازیگر شاخص جهانی در سینما است. او بازیگر ، تهیه کننده ، خواننده ، کارآفرین و خیرخواه است. وی از طریق نمایش تلویزیونی Quantico و فیلم Baywatch در غرب محبوبیت یافت. او همچنین یکی از زنان لیست ۵۰ زن قدرتمند در بخش سرگرمی در سال ۲۰۱۹ USA Today بود. پریانکا به معنای واقعی کلمه نظر جهان را به خود جلب می کند.

پریانکا علاوه بر اینکه سوپراستار است ، یک خیرخواه نیز هست. او در سال ۲۰۱۰ به عنوان سفیر حسن نیت ملی حقوق کودکان یونیسف منصوب شد و اکنون تقریباً یک دهه است که با آن در ارتباط است. در سال ۲۰۱۶ ، وی به عنوان سفیر حسن نیت بین المللی برای حقوق کودکان منصوب شد. او یک زن خودساخته است.

پریانکا چوپرا
پریانکا چوپرا

 

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.