اصول طراحی سرویس بهداشتی مدرن ایرانی

سرویس بهداشتی لاکچری امروزه یکی از انتخاب‌های اساسی در طراحی و ساخت دکوراسیون‌های لوکس و تجملی است. به این صورت که افرادی که می‌خواهند منزلشان یک مکان جذاب و عالی برای دریافت آرامش لازم باشد سعی می‌کنند بخش‌های مختلف آن اعم از اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق مطالعه و سرویس بهداشتی به نحو احسن از طرح‌های شیک و در عین حال آرامش‌بخش برخوردار باشند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما به صورت اجمالی به معرفی لوازم کاربردی و حائز اهمیت یک سرویس بهداشتی لاکچری و لوکس می‌پردازیم.

طراحی سرویس بهداشتی مدرن ایرانی

لوازم سرویس بهداشتی مدرن

یک سرویس بهداشتی مدرن از مجموعه‌ای از اکسسوری‌ها و لوازم تزئینی و در عین حال کاربردی تشکیل شده است. در واقع، کاربرد این ملزومات علاوه بر زیبایی چشم‌نواز ظاهری، به کارایی نیز مفید و لازم هستند. به عبارت دیگر به محض ورود به یک سرویس بهداشتی مدرن، بعد از تمیز و براق بودن در و دیوار، این وسایل مورد استفاده آن است که نظر شما را جلب می‌کند.

بنابراین بهره بردن از یک لوازم با کیفیت در عین حال متناسب با هارمونی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما از اهمیت زیادی برخوردار است. ضمن اینکه توصیه می‌کنیم هنگام تهیه اکسسوری‌های سرویس بهداشتی از خرید و کاربرد وسایل غیرکاربردی و اضافی اجتناب کنید چرا که نه تنها باعث زیبایی فضا نمی‌شود بلکه جلوه نامرتبی به سرویس بهداشتی می‌دهد. در نظر داشته باشید که یکی از عوامل تاثیرگذار در گیرایی و مدرن بودن یک سرویس بهداشتی تناسب و همخوانی وسایل به کار رفته با دکوراسیون آن است.

کابینت روشویی مدرن

امروزه متناسب با پیشرفت فناوری‌های ساخت و ساز و طراحی‌های داخلی، امکانات مورد نیاز این فضاها نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. بر این اساس افراد در انتخاب دکوراسیون داخلی منزل خود از آزادی بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌توانند متناسب با علایق خود یک طرح جذاب و ایده‌آل را به کار گیرند. کابینت روشویی یکی از مواردی است که به لحاظ اهمیت و کارایی منحصر به فردش جز لاینفک یک سرویس بهداشتی محسوب می‌شود. با این حال استفاده از یک کابینت روشویی مدرن یا سنتی همان‌طور که از نامشان پیدا است باید در صورتی باشد که محل نصب آن‌ها نیز همچنین هارمانی داشته باشد. به عنوان مثال کاربرد یک کابینت روشویی کلاسیک در سرویس بهداشتی دارای طرح مدرن به هیچ وجه زیبا و متعادل نیست. از این رو در نظر داشتن این نکات هنگام خرید بسیار مهم است.

کابینت روشویی الگانته کابین

کابینت‌های روشویی در طرح و مدل‌های مختلفی اعم از پایه‌دار، بدون پایه و پی‌وی‌سی طراحی می‌شود که شما می‌توانید متناسب با بودجه و متراژ و سبک معماری سرویس بهداشتی خود یکی را انتخاب کنید.

از مزیت‌های کاربرد کابینت روشویی در سرویس بهداشتی و حمام می‌توان ایجاد نظم در چیدمان وسایل مورد نیاز، زیباتر کردن جلوه ظاهری سرویس بهداشتی و برقرار کردن بهداشت و پاکیزگی بیشتر را نام برد.

آینه دستشویی مدرن

از دیگر موارد ضروری و حائز اهمیت در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد آینه است. امروزه آینه‌های بسیار مدرن و زیبایی در ابعاد و طرح‌های مختلف طراحی شده است که هر یک جلوه منحصر به فردی را فضای سرویس بهداشتی می‌بخشد. یکی از ویژگی‌های بارز و مهم آینه دستشویی مدرن نشان دادن نمای کلی سرویس بهداشتی است. البته در نظر داشته باشید که این مدل آینه‌ها بیشتر در سرویس بهداشتی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ست سرویس بهداشتی مدرن

قطعاً داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و دارای طرح‌های چشم‌نواز و شیک بدون داشتن ست سرویس بهداشتی مدرن چندان مجذوب‌کننده نخواهد بود. در واقع کاربرد یک ست مدرن و هماهنگ با دکور سرویس بهداشتی علاوه بر ایجاد جلوه‌ای خارق‌العاده، جهت دسترسی راحت و منظم به لوازم بهداشتی اعم از صابون، حوله، مسواک و غیره نیز مناسب و ضروری است. ست سرویس بهداشتی مدرن شامل جاحوله‌ای و دستمالی، جا مسواکی و صابونی و ظرف مایع، استند آرایش و فرچه مخصوص نظافت سرویس می‌شود. ست سرویس بهداشتی مدرن در طرح‌ها و جنس‌های متنوع و جذابی تولید می‌شود که هر یک از زیبایی بی‌نظیری برخوردار هستند.

کابینت روشویی الگانته کابین

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی نیز همانند سایر ملزومات مورد نیاز آن نقش قابل توجهی در جلوه ظاهری و نمای آن دارد. کاشی و سرامیک در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود که برخی به صورت مدرن و لوکس و برخی دیگر دارای طرح‌های ساده و کلاسیک هستند. با این حال هر دو مدل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و متناسب با سبک مورد نظر شما می‌توانند جذابیت مطلوبی را به نما و دکوراسیون سرویس بهداشتی شما ارائه دهند.

سرویس بهداشتی مدرن مشکی

اگرچه شاید در نگاه اول استفاده در رنگ مشکی در فضای سرویس بهداشتی اندکی گرفته و نامناسب به نظر آید با این حال شایان توجه است که رنگ مشکی اغلب برای نشان دادن یک محیط لوکس و مدرن به کار می‌رود. به گونه‌ای که در اغلب هتل‌ها و رستوران و سالن‌های بزرگ این رنگ بسیار پرکاربرد است. در واقع استفاده از رنگ مشکی یا ترکیبی از آن می‌تواند جلوه خاص و شیکی را به سرویس بهداشتی شما ارائه دهد. امروزه در اغلب سرویس بهداشتی‌های مدرن رنگ مشکی به صورت تام یا ترکیبی با سایر رنگ‌ها (سفید) بسیار مورد استفاده است.

سرویس بهداشتی مدرن کوچک ایرانی

برخی از منازل متناسب با متراژ کوچکی که دارند دارای سرویس بهداشتی کوچکی هستند. در نظر داشته باشید که لوازم مورد استفاده در سرویس بهداشتی کوچک و مدرن باید کاملاً با ابعاد محیط سازگاری داشته باشد. برای مثال کاربرد یک آینه بزرگ یا روشویی ناهماهنگ می‌تواند تاثیرات نامطلوبی در ظاهری سرویس بهداشتی شما داشته باشد. شایان توجه است که نورپردازی، مبلمان، رنگ و متریال به کار گرفته شده باید کاملاً با فضای محیط همخوانی داشته باشد. ابعاد وان، روشویی و توالت در یک سرویس بهداشتی مدرن کوچک به نسبت یک سرویس بهداشتی مدرن بزرگ متفاوت است و از این رو باید هنگام خرید کاملاً در نظر گرفته شوند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی‌های امروزی تا حدود زیادی به سمت مدرن بودن رفته‌اند که در این راستا، کاشی‌ها، سرامیک و موزاییک‌ها در طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. در واقع یکی از مهم‌ترین عامل زیبایی و جذابیت یک سرویس بهداشتی طرح، مدل و رنگ کاشی‌ها و سرامیک به کار رفته در آن است.

ست سرویس بهداشتی مدرن

خرید ست کابینت و آینه دستشویی

خرید ملزومات و ست کابینت و آینه سرویس بهداشتی مرغوب و بادوام تا حدود زیادی به انتخاب فروشگاه نیز بستگی دارد. بر این اساس در صورت تمایل می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین الگانته کابین ست آینه باکس روشویی خود را در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید. در نظر داشته باشید که فروشگاه الگانته کابین elegantecabin.com در تمام مدت فعالیت خود سعی کرده است لوازم سرویس‌های بهداشتی را در بهترین برندها به مشتریان خود عرضه کند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.