ارز های دیجیتال و تحلیل قیمت بیت کوین

ارز های دیجیتال و تحلیل قیمت بیت کوین

تعریف ارز دیجیتال به زبانی ساده

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

همزمان با گسترش تکنولوژی انواع مختلف ارز دیجیتال در تمام جهان ظهور پیدا کرده و تبدیل به جریان اصلی در زندگی مردمان شدند. نام دیگر ارزهای دیجیتال طلای دیجیتال است که در دنیای امروزی به سرعت در حال رشد و گرفتن جای پول های کاغذی است. انواع مختلفی از این رمز ارزها وجود دارد که معاملات کوچک و بزرگ زیادی به صورت روزانه توسط آن ها در حال انجام است.

کریپتوکارنسی یا همان  ارز دیجیتال در حقیقت  یک سیستم انتقال وجه الکترونیک است. این سیستم بر روی یک شبکه غیر متمرکز در حال فعالیت است و به همین دلیل  برای تایید تراکنش ها  و انجام معاملات  به هیچ بانکی متکی نیست و هیچ نیازی به شخص ثالث ندارند. به بیانی دیگر  در سیستم ارزهای دیجیتال کلیه  تراکنش ها در بستری از یک شبکه با نام بلاک چین  ثبت شده  و سپس رمزنگاری می شوند. بدین ترتیب قابلیت انجام تراکنش های مستقیم و بدون واسطه را فراهم می آورد. اما برای آشنایی بیشتر در ارتباط با این شبکه وبسایت خبری آرن کریپتو به عنوان مرجع تخصصی ارزهای دیجیتال اطلاعاتی مفید در زمینه این شبکه را فراهم آورده است.

تاریخچه ارزهای دیجیتال

اولین رمز ارز در سال ۲۰۰۹ توسط یک برنامه نویس با  نام مستعار ساتوشی ناکاموتو به وجود آمد.  بیت کوین که به عنوان اولین ارز دیجیتالی شناخته شد در بستری از شبکه بلاک چین فعالیت خود را آغاز نمود.این فرد خلاق با قرار دادن ایده های مختلف در کنار یکدیگر فناوری بلاک چین را نیز  اختراع کرد.  همانطور که بیان کردیم این فناوری در سیستم غیر متمرکز فعالیت می کند به این معنا که هیچ شخص، سازمان و دولتی بر روی آن مدیریت ندارد و این شبکه به صورت آزاد توسط کاربران اداره می شود. پس از مدتی ساتوشی ناکاموتو  اقدام به توسعه ارزهای دیجیتال نمود.

مرجع اطلاع رسانی رمز ارزها با  آرن کریپتو

برای اینکه بتوانیم اطلاعات کاملی از انواع  ارز دیجیتال داشته باشیم به یک منبع مطمئن برای بررسی ارزها،  قیمت لحظه ای و همچنین اخبار مربوط  آنها  نیاز داریم . وب سایت های مختلفی وجود دارد که در ارتباط با ارز دیجیتال صحبت می کند. اما با توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از افراد در حال فعالیت و سرمایه گذاری در این حوزه و یا خرید و فروش ارز هستند، بهتر است از وب سایت های مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. وب سایت خبری و آموزشی آرن کریپتو از جمله سایت هایی است که با تکیه بر آن هم می توانید مطالب آموزشی در ارتباط با این رمز ارز ها را یاد بگیرید و هم از اخبار روزانه در این حوزه اطلاع پیدا نمایید.

معرفی انواع ارزهای دیجیتالی با آرن کریپتو

همانطور که گفتیم آرن کریپتو می تواند به عنوان یک منبع خوب برای کسانی که در این حوزه در حال فعالیت هستند و یا حتی برای کسانی که تازه در این راه قدم برداشته اند باشد. انواع مختلفی از ارزهای دیجیتالی با توضیحات و اطلاعات کامل را می توانید در وب سایت رسمی آن مطالعه نمایید.  در ذیل برخی از معروف ترین آن ها را برایتان نام می بریم.

انواع ارزهای دیجیتال

بیت کوین

بیت کوین یا ( bitcoin)  اولین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال در دنیاست. در حقیقت ارزی است که همواره در دست تغییر و توسعه است. هر چند که تعداد کاربران در  استفاده از این ارز روز به روز در حال افزایش است و میزان آزمایشی بودن آن تا حد بسیاری کمتر می شود اما باید این نکته را بدانید که آن نوآوری جدیدی است که در حال تغییر و تحول است و نمی توان آینده آن را پیش بینی کرد.

همانطور که گفتیم این رمز ارز  در بستر شبکه بلاک چین  اجرا می شود و هیچ نهاد و سازمانی در اداره آن دخالت ندارد. تراکنش ها و معاملات بزرگی با استفاده از این ارز در شبکه بلاک چین روزانه انجام می شود.

 از جمله مهمترین دلایل محبوبیت بیت کوین در میان کاربران، شباهت زیاد آن با پول کاغذی است. به همین دلیل مردم ارتباطی راحت تر با آن برقرار کرده اند. امروزه افراد زیادی در حال خرید و فروش این ارز و سرمایه گذاری بر روی آن هستند.  با این وجود مانند پول های رایج کاغذی می توانید با آن خرید و فروش نمایید اطلاعات بیشتر در ارتباط با بیت کوین را می توانید در وب سایت آرن کریپتو ببینید.

اتریوم

ارز دیگری که بعد از بیت کوین به شهرت جهانی رسیده است اتریوم شباهت زیادی به بیت کوین دارد اما کاربرد آن به مراتب بیشتر است. اتریوم نیز دارای شبکه ای غیر متمرکز است یعنی این سیستم متعلق به هیچ کس نیست و توسط هیچ شخص خاصی کنترل نمی شود. همانطور که وب سایت رسمی اتریوم در توصیف خود در ارتباط با این رمز  ارز گفته است، اتریوم بستری غیر متمرکز برای انجام قراردادهای هوشمند در شبکه بلاک چین است.  در این سیستم  کاربران توانایی اجرای کدهای نرم افزاری و همچنین تغییر و توسعه آن را دارند.  به بیانی دیگر این سایت اعلام کرده است اتریوم به وجود آمد تا جا به جایی به انسان ها بیاموزد برای انجام کارهای خود به هیچ شرکت، سازمان و حتی بانکی وابسطه  نیستیم.

در وب سایت آرن کریپتو می توانید اخبار و اطلاعات مربوط به اتریوم و قیمت لحظه ای این ارز  دیجیتال را ببینید و همچنین از مطالب آموزشی مربوط به آن استفاده نمایید.

تتر

اگر شما نیز قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال را دارید اما قابلیت ریسک کردن را ندارید می توانید از تتر استفاده کنید و یا بر روی آن سرمایه گذاری نمایید. دلیل این امر این است که تتر یک ارز پایدار است و مانند سایر رمز ارزها نوسان زیادی ندارد. بنابراین انجام معاملات و سرمایه گذاری بر روی این ارز ریسک کمتری نسبت به ارزهای دیگر دارد. همین امر سبب شده تتر نیز به عنوان رمز ارز محبوب دیگری در میان کاربران باشد.

اما دلیل اینکه این ارز دچار نوسانات زیادی نمی شود چیست؟تتر توسط ارزهای فیات از جمله دلار، یورو پشتیبانی می‌شود و به نسبت آنها تغییر می کند بنابراین طبیعی است که مانند رمز ارزهایی مثل بیت‌کوین یا اتریوم کهارزش آنها بر اساس ارز پشتوانه آن تغییر می کند دچار نوسان نشود. در وب سایت آرن کریپتو می توانید میزان نوسانات و همچنین اهداف تتر را بررسی و مشاهده نمایید.

تحلیل ارزهای دیجیتال با آرن کریپتو

همانطور که میدانیم وب سایت های مختلفی برای تحلیل ارزهای دیجیتال و تحلیل بیت کوین وجود دارد. وب سایت آرن کریپتو مرجعی به روز برای تحلیل کلیه ارزهای و یا رمز ارزهاست.  تمامی اخبار و اطلاعات لحظه ای در ارتباط با این حوزه را می توانید در این وب سایت به صورت دقیق بیابید. علاوه بر این اگر شما نیز قصد وارد شدن به دنیای ارزهای دیجیتال را دارید می توانید با کسب اطلاعات در این سایت مسیری درست را طی نمایید. آشنایی و آموزش انواع رمز ارزها و تحلیل هر کدام به صورت تخصصی در آرن کریپتو قابل مشاهده است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.