آیا پروژه اطلس کلاه برداری است؟

به جرئت می توان گفت پروژه اطلس نسبت به بسیاری از پروژه هایی که در منطقه ۲۲ شهرک چیتگر در حال اجرا هستند، شرایط بهتری دارد. با وجود موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات رفاهی فراوانی که این پروژه از آن ها برخوردار است، بسیاری از افراد در مورد کلاهبرداری نبودن آن تردید دارند. مسلما افتادن در دام یک کلاهبرداری از پیش تعیین شده در شهرک چیتگر، این فرصت طلایی خرید واحد مسکونی را از بین برده و مشکلات و دردسرهای بزرگی را جایگزین آن می کند.

برای این که یک تصمیم گیری قاطعانه برای خریدن واحد در منطقه ۲۲ چیتگر داشته باشید، در این مطلب تصمیم گرفته ایم دلایل کلاهبرداری در پروژه اطلس چیتگر را مورد بررسی قرار دهیم و برای جلو گیری از آن شما را راهنمایی کنیم.

پروژه اطلس چیتگر در منطقه ۲۲

از آنجایی که خرید و فروش ملک اخیرا در شهرک چیتگر رواج پیدا کرده است، مقامات و سازمان های امنیتی بیشتر از همیشه به مطمئن بودن این بستر اهمیت می دهند. با این وجود، به نظر می رسد احتمال هر گونه کلاهبرداری توسط شرکت های ساخت و ساز به حداقل برسد و افراد بتوانند قبل از خرید ملک، از فعالیت قانونی هر کدام اطمینان حاصل کنند. حالا که پروژه اطلس در منطقه ۲۲ چیتگر قرار گرفته، شاید کلاهبردار بودن عوامل این پروژه شایعه ای بیش نیست.

پروژه اطلس

مسئول پروژه اطلس چیتگر

ساخت و ساز پروژه اطلس به عهده شرکت تعاونی مسکن انبوه سازان آشیان آفرین آسایش است که یکی از مجموعه های معتبر در این زمینه شمرده می شود. ساخت و ساز برج های پروژه اطلس به عهده این شرکت معتبر است و مخاطبان می توانند به عملکرد این مجموعه مطرح اعتماد کامل داشته باشند؛ چرا که تمام افرادی که سابقه همکاری و خرید واحد مسکونی از این شرکت تعاونی را داشته اند، رضایت کامل خود را از خدمات ارائه شده اعلام کرده اند.

شرایط پرداخت پروژه اطلس شهرک چیتگر منطقه ۲۲

اصلی ترین اقداماتی که در راستای کلاهبرداری هستند، در مرحله پرداخت هزینه انجام می شوند؛ چرا که مخاطب قانع شده و حالا به دنبال پرداخت مبلغ برای خرید واحد مسکونی است. با این وجود، می توان شرایط ساده ای که شرکت تعاونی مسکن انبوه سازان آشیان آفرین آسایش برای خرید واحد در پروژه اطلس تعیین کرده را مشاهده کرد و تا حدودی به آن ایمان داشت. این پروژه از سال ۱۳۹۸ شروع به عضو گیری کرده و در سال های اخیر بسیاری از مخاطبان، تمایل خود را برای پیش خرید واحد در این پروژه نشان داده اند.

قیمت واحد ها بسته به متراژ واحد متفاوت است و افراد باید قبل از پرداخت، واحد مورد نظرشان را در پروژه اطلس ۱ یا پروژه اطلس ۲ انتخاب کنند. هزینه واحد های این پروژه، ۵۶۰ میلیون تومان و امتیاز آن واحد تعیین شده است؛ اما توصیه می کنیم برای آگاهی از قیمت دقیق تر و پروسه پرداخت هزینه واحد در پروژه اطلس شهرک چیتگر، با عوامل آن تماس حاصل فرمایید. مجموعه دیار ۲۲ می تواند در پروسه خرید واحد مسکونی در منطقه ۲۲ شما را همراهی کرده و توصیه های لازم را به شما ارائه دهد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

3/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.