آپدیت جدید بازی فری فایر ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳

از بین بازی های سبک بتل رویال با کدام موارد آشنایی دارید؟ آیا این گروه از سرگرمی ها را برای پر کردن وقت های بیکاری خود می پسندید؟؟ گارنا فری فایر محصولی از شرکت معتبر و با سابقه گارنا، متعلق به ویتنام است. یک طراحی متفاوت نسبت به هر بازی که تا به اکنون تجربه نموده اید، دارد. یک بازی که شما را بر سر زندگی و مرگ به چالش می کشد. تنها راهی که برای پیروزی دارید زنده ماندن است. اگر شما دیگران را نکشید بی شک کشته می شوید. پس بایستی بی رحمانه تمامی دشمنان خود را بکشید تا از این مرحله صعود کنید. بازی بسیار هیجان انگیزی است. از زمان طراحی این بازی، شرکت گارنا چند وقت یک بار تغییراتی را در نسخه آن به وجود می آورد. این تغییرات همراه با امکانات و کیفیت بهتر برنامه بازی است. در ادامه، آپدیت جدید فری فایر ۲۰۲۲ مورد بررسی قرار می گیرد.

آپدیت فری فایر

گارنا فری فایر

فری فایر ساخت کمپانی گارنا بوده که در زمان ارائه غوغایی میان بازیکنان ایجاد کرد. یک بازی اکشن که هیجان و شادی را به گیمرها انتقال می دهد. سبک جالب مرگ و بقا در آن طرفداران زیادی دارد. ۵۰ کاراکتر با توانمندی ها و خصوصیات متفاوت وارد یک مبارزه می شوند. هر کدام بتواند در طول ۱۰ دقیقه حریفان خود را بکشد و زنده بماند، پیروز است. از این ۵۰ نفر تنها یک نفر جان سالم به در می برد. هر بازیکن با کمک هلی کوپتر جنگنده اختصاصی به سمت جزیره ای دور افتاده می رود. با انتخاب محل فرود در جزیره، به کمک چتر نجات سقوط می کند. بعد از برداشتن اسلحه، تجهیزات و مهمات مورد نیاز خود، به میدان مبارزه می رود. انتخاب درست کاراکتر و تجهیزات او و توانایی های گیمر در کنار تنظیمات بهینه برنامه قرار می گیرد. همه این موارد به موفقیت یا شکست او منجر می شود. این موضوع در تمامی نسخه های فری فایر به چشم می خورد.

امکانات بازی فری فایر

قبل از معرفی آپدیت جدید فری فایر بیایید با امکانات این بازی آشنا شویم. در این برنامه سرگرم کننده موارد زیر وجود دارد:

  • امکان بازی به شکل گروهی و دوستانه که به راحتی قابل تنظیم می باشد.
  • بازی به صورت آنلاین برگزار می شود. می توانيد با بازیکنانی در سراسر جهان این برنامه را به اشتراک بگذارید.
  • کنترل این بازی به صورت لمسی طراحی شده است. ضمن این که از لمس عالی نیز بهره می برد.
  • انواع وسیله نقلیه در این میدان به چشم می خورد. بازیکنان می توانند در مبارزات خود از این وسایل استفاده نمایند.
  • برای استفاده و خرید بسیاری از اسکین ها ، اسلحه ها و امکانات دیگر شما نیازمند جم فری فایر خواهید بود.
  • بازیکنان در حین بازی امکان برقراری ارتباط با هم دیگر را دارند. این برقراری ارتباط در قالب گفت و گوی صوتی و یا نوشتاری نمود پیدا می کند.
  • انواع تجهیزات و سلاح با قدرت ها و توانمندی های متفاوت نیز وجود دارد.

امکانات آپدیت جدید فری فایر ۲۰۲۲

  1. در آپدیت جدید فری فایر ۲۰۲۲ فصل ۱۳ از این بازی رونمایی می شود. فصل سیزدهم در قالب Rampage خودنمایی می کند. به طور حتم در این فصل از بازی قرار است با امکانات و بخش های جدیدی مواجه شوید.
  2. در این نسخه، حالت بتل رویال بازی بهینه تر شده است. به هر حال با گذشت زمان و ارائه نسخه های متعدد، ایرادات آن بیرون کشیده می شود. با حذف ایرادات و نواقص، روند اجرای بازی بهتر و بهینه تر خواهد شد. نور از ایردراپ های غارت شده برداشته شده است. نمونه های کمیاب همراه با نور روشن و درخشان تر مشخص شده اند.
  3. در این نسخه با یک سلاح جدید مواجه هستیم. این سلاح در بین تجهیزات بازی به چشم می خورد. M24 همان تجهیز جدید بوده که از این فصل به بازی اضافه می شود. البته برخی موارد نیز حذف شده اند. M24 سلاحی همراه با قابلیت منحصر به فردی می باشد. میزان دمیج ایجاد شده به واسطه آن ۸۸ است. قدرت آتش نیز در حدود ۸ برای آن در نظر گرفته شده است.
  4. این نسخه در رتبه به روزرسانی نیز متحول شده است. پاداش های بیشتر در کنار رابط های زیادتر از خصایص آن می باشد. با توجه به رتبه، اهدای پاداش و جوایز در آن صورت می گیرد.
  5. وضعیت بازی بازیکنان به کمک ستاره گذاری، نحوه پیشرفت آن ها را نشان می داد. در واقع وضعیت پیشرفت هر گیمر رتبه بندی شده است.
  6. آسیب های بازی و تعداد تماشگران کم تر شده است. سرعت و دقت گلوله در هنگام شلیک به دشمن، روند افزایشی پیدا نموده است.
  7. در این نسخه قابیلت ها و توانمندی های کاراکترها پیشرفت و ارتقا پیدا کرده است. با این رویکرد، بازیکنان سریع تر و بهتر می توانند دشمنان خود را شکست دهند. البته باید گفت که برخی از آن ها یک سری قابلیت های جدید نیز کسب کرده اند. ضمن این که شاهد بازنویسی و تغییر مهارت شخصیت های مختلف نیز هستیم.
  8. در بخش Clash Squad چند تغییر به چشم می خورد. نقشه جزیره و نقاط موثر برای فرود دچار تغییراتی شده است. هم چنین امکان آپدیت ارتقا جليقه به سطح ۳ با هزینه پایین تری ممکن شده است. در این نسخه، ویرایشگر نقشه نیز در  دسترس بازیکنان قرار گرفته است.
  9. محیط بازی دستخوش تغییرات سودمند و مثبتی قرار گرفته است. در صورت باخت، تقلب بازیکن و داشتن امتیاز منفی دیگر کسر امتیاز نداریم. این ویژگی جدید طرفداران زیادی خواهد داشت.

آپدیت جدید فری فایر

راهنمای نصب فری فایر

برای نصب آپدیت جدید فری فایر ۲۰۲۲ لازم نیست مرحله پیچیده ای طی شود. کافیست برنامه بازی را دانلود کرده و سپس نصب کنید. بعد از آن دیتای این بازی را نیز دانلود نمایید. دیتای مورد نظر به صورت یک فایل فشرده و زیپ است. آن را از درون پوشه زیپ خود خارج نمایید. اطلاعات دیتا را در بخش داخلی سیستم خود با نام Android obb  کپی کنید. حالا این نسخه جدید قابل اجرا و بازی می باشد.

جمع بندی

آپدیت جدید فری فایر ۲۰۲۲ در روند تکراری بازی یک تنوع و تغییر موثر به حساب می آید. ضمن داشتن بخش های جدید و نوین سعی کرده اند بخش های قدیمی را نیز اصلاح نمایند. نواقص و مشکلات گیمر با برخی قسمت ها از میان برداشته شده است. افراد حرفه ای همواره به دنبال دریافت تغییرات جدید و به کار گیری آن ها هستند. آیا شما این نسخه جدید و قابلیت های آن را می پسندید؟؟

منبع : geminja.com

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

3.6/5 - (8 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.