آموزش سئو سایت به صورت رایگان از سایت مهدی عراقی یا آکادمی وبسیما؟

اگر میل شما برای یادگیری  سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تنها با تمایل شما به اجرا و آزمایش مفاهیم فراتر رود، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید برد.

سئو سایت

این راهنما برای توصیف تمام جنبه‌های اصلی سئو طراحی شده است، از پیدا کردن عبارات و عبارات (کلمات کلیدی) که می‌توانند ترافیک واجد شرایطی را برای وب‌سایت شما ایجاد کنند، تا سایت شما را برای موتورهای جستجو دوست‌داشتنی‌سازی کند، تا ایجاد لینک‌ها و بازاریابی ارزش منحصربه‌فرد سایت شما. .

دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو پیچیده و دائما در حال تغییر است، اما شما به راحتی می توانید اصول اولیه را درک کنید و حتی مقدار کمی از دانش SEO می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. آموزش رایگان SEO نیز به طور گسترده در وب در دسترس است، از جمله در راهنماهایی مانند این!

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیندی برای بهینه سازی وب سایت شما با هدف بهبود رتبه شما در نتایج جستجو و دریافت ترافیک ارگانیک (غیر پولی) است.

تاریخچه سئو به دهه ۹۰ باز می گردد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظهور کردند. امروزه این یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت در حال رشد است.

بهینه سازی موتور جستجو فقط بر نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و بهینه سازی PPC را شامل نمی شود. هر دو SEO و PPC بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو هستند.

موتورهای جستجو توسط کاربران اینترنت در هنگام جستجوی چیزی مورد استفاده قرار می گیرند.

و شما می خواهید پاسخ آن چیزی را ارائه دهید. فرقی نمی کند محصول یا خدماتی را بفروشید، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری، بهینه سازی موتور جستجو برای هر صاحب وب سایتی ضروری است.

به بیان ساده:

سئو تمام اقداماتی است که شما انجام می دهید تا گوگل وب سایت شما را یک منبع با کیفیت در نظر بگیرد و آن را برای جست و جوهای مورد نظر شما رتبه بندی کند.

آموزش سئو

این اطلاعات را با کمی تمرین ترکیب کنید و در راه تبدیل شدن به یک سئوکار باهوش هستید.

اگر شما نیز به دنبال منابع قابل اعتماد رایگان برای دنبال کردن این نقشه راه یادگیری سئو هستید، من بهترین راهنماها، چک لیست ها و دوره های آموزشی رایگان را جمع آوری کرده ام که می توانید از آنها برای یادگیری استفاده کنید، زیرا اطلاعات سئو رایگان بسیار عالی و همچنین بسیاری از موارد وجود دارد. سر و صدا، بنابراین گاهی اوقات تشخیص آنها دشوار است.

شما در قدم اول میتوانید برای آموزش سئو به صورت رایگان از آکادمی مهدی عراقی استفاده نمایید و مطالب و ترفند ها روز سئو به صورت کلاه سفید را فرا بگیرید.

یا میتوانید فرایند بهینه سازی سایت را از آکادمی وبسیما یاد بگیرید به صورت کاملا رایگان.

به چه ترتیبی باید نقشه راه سئو را طی کنید؟

مرحله اول “یادگیری اصول سئو” و مرحله دوم “یادگیری برای اجرای یک فرآیند سئو” برای داشتن یک “نمای کلی” از نحوه عملکرد فرآیند سئو ضروری است، بنابراین اگر می خواهید به شدت با این دو شروع کنید.

ممکن است بخواهید با گسترش دانش SEO خود فراتر از اصول اولیه بلوک های ساختمان و اجرای فرآیند، به فرآیند یادگیری SEO خود ادامه دهید. برای یادگیری موضوعات پیشرفته تر، نگاهی به “دانش سئو خود را عمیق تر کنید” بیندازید تا درک عمیق تری از سئو کسب کنید.

بسته به نوع شرکت یا صنعتی که در آن کار می کنید (یا می خواهید در آن کار کنید) ممکن است بخواهید تصمیم بگیرید که تخصص داشته باشید و برای آن می توانید تخصص مورد نظر خود را از قسمت “تخصص در سئو” انتخاب کنید.

در این مرحله، شما قبلاً با اجرای فرآیند SEO خود شروع کرده اید و می بینید که وظایف بسیار زمان بری وجود دارد که در چارچوب شما باید به صورت خودکار انجام شوند و شما قبلاً برخی از محبوب ترین برنامه نویسی/اسکریپت نویسی را می شناسید (یا می خواهید یاد بگیرید). زبان هایی برای خودکارسازی آنها برای این کار به بخش «وظایف سئو خودکار» نگاهی بیندازید.

در نهایت، برای تکمیل دانش سئوی خود و حمایت از تلاش‌هایتان در اجرای فرآیند سئو، می‌توانید به بخش «تکمیل دانش سئوی خود» نگاهی بیندازید، که منابع حوزه‌های مرتبط را فهرست می‌کند که برای موفقیت پروژه‌های سئو مفید هستند.

آموزش سئو رایگان

چرا سئو بر موفقیت یک کسب و کار تاثیرگذار است؟

طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام میشود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.

اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت میکنند. همین فرآیند ساده موجب میشود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.

چرا آموزش seo برای همه کسب‌و‌کارها مفید است؟

برای موفقیت در سئو باید تکنیک ها و استانداردهای مرتبط با این حوزه را به خوبی بشناسیم. در حال حاضر شرکت های بسیاری هستند که در زمینه آموزش seo فعالیت کرده و به شما کمک میکنند تا جایگاه سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید. ولی آیا برون سپاری سئو کار درستی است؟ هم بله و هم نه!

یادگیری سئو سایت از نظر متخصصین seo بین المللی

اولین راهی که برای یادگیری سئو به ذهنتان میرسد چیست؟ فیلم آموزش سئو؟ مقالات و کتاب ها؟ یکی از منابعی که خیلی از علاقه مندان چشم های خود را بر روی آن میبندند، استفاده از تجربه ارزشمند متخصصین و کارشناس های سئو است. در این بخش به کاربردی ترین نکات و تجربیات متخصصین بین المللی برای سئو سایت اشاره خواهیم کرد. این تجربیات میتواند مسیر یادگیری و اجرای تکنیک ها در پروژه های سئو را برای شما ساده و سریع کند. پس برای اینکه راه یادگیری سئو را برای خود هموار کنید، از این تجربیات نهایت استفاده را ببرید.

فراموش نکنید در فرایند بهینه سازی سایت بعد از انجام دادم سئو دخلی و سئو فنی وقت آن است که برویم سراغ سئو خارجی که حالا شامل کار هایی میشود که ما خارج از سایت انجام میدهیم مانند : سوشیال سیگنال ، یا رپورتاژ آگهی ، لینک سازی (بک لینکمنشن بدون لینک و… که از نظر گوگل تنها تبلیغات راه درست سئو خارجی است.

4.5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

6 دیدگاه در “آموزش سئو سایت به صورت رایگان از سایت مهدی عراقی یا آکادمی وبسیما؟

رپورتاژ غولی بود و کلی تکنیک از همین نگارش یاد گرفتم واقعا ممنونم.
حتما برای یادگیری سئو حرفه ای هم مزاحم میشیم ..

جناب عراقی عذرخواهی میکنم من میخوام آموزش سئو رو شروع کنم چه پیشنهادی میدید به نظر شما آیا برای من دیر نیست از سن ۳۶ سالگی بخوام وارد این حوزه بشم؟
چقدر زمان میبره بتونم متخصص بشم؟
ممنون میشم پاسخ بدید

لطفاً به سایت وبسیما مراجعه کرده و در آنجا پیغام بگذارید.
اما به استحضار میرسانم هیچوقت برای یادگیری دیر نیست.

هیچوقت برای شروع یادگیری دیر نیست به نظر من نمیدونم خود آقای عراقی با این موضوع موافق باشن یا نه ولی اگر الان شروع نکنید دو سال بعد میگید کاش شروع میکردم و الان سئو یا دیجیتال مارکتینگ زمان زیادی برای متخصص شدن نیاز نداره نهایت ۳ سال با کمک تجربه افراد مختلف میتونید به درآمد و علم بالا دست پیدا کنید.

چه استاد جذابی ایشالله که واقعیت هم همینقدر جذاب باشید من که به حوزه سئو دیجیتال مارکتینگ به شدت علاقمند شدم…..

من مدتی هست که پیج آقای عراقی رو در اینستاگرام دنبال میکنم و به کمک آموزشهاشون تونستم وبسایت زیار دکور رو در سرچ های مختلف خرید پوستر دیواری، خرید کاغذ دیواری و خرید پارکت به صفحه اول گوگل رسوندم و خدا رو شکر الان درامد خوبی رو از سایتم به دست آوردم، شاید تا پارسال اگر کسی بهم میگفت میاد روزی که قید کار حضوریتو میزنی باورم نمیشد ولی این اتفاق امسال پاییز برای من افتاد و سایتم به درامدی رسید که از درامد حقوقم از شرکت بالاتر رفت و دیگه نصرفید برام با شرکت همکاری کنم، ساعت کاری شناور، آقای خودت بودن و عدم استرس کاری و در کنار این تایم هایی که بین خونه تا سر کار سوخت میشه هم از مزایای پنهان سئو کردن سایت شخصیتونه حتما بهتون کسب دانش در این حوزه رو پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.