اولین تریلر رسمی فیلم Greyhound با بازی تام هنکس منتشر شد

اولین تریلر رسمی فیلم Greyhound با بازی تام هنکس منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Greyhound با بازی تام هنکس را منتشر کرده که تاریخ اکران فیلم بار دیگر تغییر کرده است.

در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون ، اولین تریلر رسمی فیلم Greyhound (گری‌هوند) منتشر شده است. شرکت سونی پیکچرز سرانجام اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده که در این تریلر شاهد فضایی دلهره‌آور از دوران جنگ جهانی دوم هستیم که نیروهای متفقین در تلاش برای فرار از چنگ نیروهای آلمانی هستند.

در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم، یک کاروان بین‌المللی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین تشکیل شده است، به رهبری کاپیتان ارنست کراوس با بازی تام هنکس که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، در حال عبور از شمال اقیانوس اطلس است که توسط گروهی از قایق‌های شکاری آلمان نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

 

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که اکران فیلم Greyhound بار دیگر با تاخیر مواجه شده که این تاخیر چندان طولانی نیست و حال این فیلم قرار است به‌جای اکران در ۸ می ۲۰۲۰ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹)، اکنون در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌بر تریلر، سونی اولین پوستر رسمی فیلم Greyhound را نیز منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت هنکس است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Greyhound
پوستر فیلم Greyhound

تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو، راب مورگان، کارل گلوسمن، لی نوریس و مانوئل گارسیا رولفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Greyhound حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمان The Good Shepherd (چوپان خوب)، اثر سی. اس. فارستر است و علاوه‌بر بازی، هنکس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. آرون اشنایدر، کارگردان فیلم Get Low، کارگردانی فیلم Greyhound را بر عهده داشته است.

 

منبع: iranart

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.