۸ نکته عالی برای تبلیغات غذایی موثر

صنعت غذا و نوشیدنی به سرعت در حال رشد است. تحلیلگران پیش بینی می کنند این بخش سالانه ۴٫۷۴ درصد افزایش یابد.اخیراً تقاضای زیادی برای سلامتی ، ایمنی و غذاهای گیاهی ، همراه با طعم دهنده ها با جذابیت جهانی وجود دارد.افزایش رشد خبر خوبی برای مشاغل غذایی است. با این حال ، برای جلب توجه ، شرکت ها باید خود را از یکدیگر متمایز کنند.یکی از راه های دستیابی به این هدف از طریق تبلیغاتی است که خلاقانه مورد توجه قرار می گیرد.

مارک های غذایی اغلب از تبلیغات خلاقانه ای استفاده می کنند که باعث ترغیب مشتری می شود .چگونه می توانید همین کار را انجام دهید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از امروز استفاده کنید.

۸ نکته برای ایجاد تبلیغات غذایی موثر

در بسیاری از بهترین تبلیغات مواد غذایی از تکنیک های اثبات شده برای جلب توجه بینندگان ، جلب نظر مردم و جلب اعتماد مشتری استفاده می شود. صرف نظر از بودجه شما ، اینها همه روشهایی است که می توانید در تبلیغات غذایی خود استفاده کنید.

۱- از قصه گویی بصری استفاده کنید

برندها از داستان گویی برای چندین دهه استفاده کرده اند. با این حال ، اکنون تأکید بیشتری بر قصه گویی بصری شده است. به جای اعتماد به کلمات ، تصویربرداری بصری قوی باعث می شود تا مارک های غذایی بتوانند توجه بینندگان را در دنیای بازاریابی پر از پیام های نامرتب و رقبا جلب کنند.وقتی مارکی از قصه گویی بصری به طور موثر استفاده می کند ، این تبلیغات غذایی می تواند مخاطب را به مشتری دائمی ترغیب کند.

با این حال ، قصه گویی بصری به چه معناست؟

ایجاد روایت های جذاب
اطمینان به مشتری محور اصلی داستان است
ایجاد یک تجربه رسانه ای احساسی و بصری
توزیع این عناصر در طول سفر خریدار

در یک وبینار اخیر ، رون با تشریح مارک هایی مانند نان Panera ، توضیح داد که چگونه قصه گویی بصری در دهه آینده شکل می گیرد.

این شرکت مستقر در میسوری از رانندگان خود در کارزاری برای افزایش اعتماد و اعتبار مصرف کننده در بین خریداران استفاده کرد. با این حال ، اگر بیشتر تبلیغات Panera Bread را تماشا کنید ، متوجه خواهید شد که داستان سرایی بصری بخشی از آنها است.

 تبلیغات غذایی موثر

۲- برای تبلیغات غذایی رنگ های خود را با دقت انتخاب کنید

رنگ یکی از مهمترین قسمتهای تبلیغات غذایی شماست. انتخاب رنگ مناسب مصرف کنندگان را درگیر می کند و می تواند بر رفتارهای خرید آنها تأثیر بگذارد.

رنگ مناسب همچنین باعث ایجاد هویت برند غذایی شما می شود. در بخشی که برند شما برای جلب توجه باید پررنگ باشد ، جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت های مواد غذایی اغلب از رنگهای اصلی روشن استفاده می کنند.

مارک های غذا و نوشیدنی اغلب از قرمز ، آبی ، پرتقال و سبزی استفاده می کنند – و این رنگ ها همه با خریداران متفاوت صحبت می کنند.

به عنوان مثال ، تبلیغ کنندگان از رنگ قرمز برای ایجاد اشتها استفاده می کنند و مصرف کنندگان رنگ سبز را با سلامتی مرتبط می کنند. گفته می شود سایه های زرد باعث افزایش سروتونین و شادی می شوند.

هنگام انتخاب رنگ های خود ، از خود بپرسید که می خواهید چه احساساتی را ابراز کنید؟ مصرف کننده معمولی شما هنگام خرید محصول شما چگونه فکر می کند؟ چگونه رنگ انتخابی شما با برند شما متناسب است؟

پیشنهاد می کنیم مقاله “جذب فالوور در اینستاگرام” را نیز مطالعه بفرمایید.

۳- صدا و شخصیت برند خود را نشان دهید

شخصیت های متنوعی در تبلیغات غذایی وجود دارد. همه چیز را خواهید دید ، از بازی های سرگرم کننده گرفته تا رسمی و حتی کاربردی. همه اینها به لحن کلی هر برند برمی گردد.

هنگامی که در مورد شخصیت نام تجاری خود تصمیم گرفتید ، بهترین روش آن است که آن را در کل کسب و کار خود بگنجانید ، از جمله:

سایت اینترنتی
بسته بندی
خبرنامه ها
آرم  برند

وقت بگذارید و در مورد صدای مارک خود تصمیم بگیرید و از سازگار بودن آن اطمینان حاصل کنید.

۴- درباره هر بستر تبلیغاتی تحقیق کنید

شما می توانید بهترین تبلیغات غذایی جهان را ایجاد کنید ، اما اگر آن را در مقابل مخاطب اشتباه قرار دهید ، این اتلاف وقت و پول خواهد بود.

روش های زیادی برای جلب توجه برند شما وجود دارد در اصل شما باید بدانید مخاطب شما برای این مواد غذایی کیست؟ وضع بازار موجود بای آن چطور است ؟ و …

 تبلیغات غذایی

اگر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید :

فیس بوک ظرفیت عظیمی برای رستوران ها دارد.
توییتر برای به اشتراک گذاشتن جزئیات اتفاقات صنایع غذایی بهترین عملکرد را دارد.
اینستاگرام و Pinterest برای قصه گویی بصری و به اشتراک گذاری تصاویر به خوبی کار می کنند.
YouTube بارزترین انتخاب برای به اشتراک گذاری راهنماهای ویدئویی است.
علاوه بر این ، بسیاری از مارک های مواد غذایی مانند Chipotle و Kool-Aid از TikTok به خوبی استفاده می کنند.

هر چند همه چیز با رسانه های اجتماعی نیست. بسیاری از ما اطلاعات را به روش های مختلف مصرف می کنیم. برخی قالب وب سایت یا وبلاگ را ترجیح می دهند ، در حالی که دیگران اطلاعات ارائه شده در خبرنامه یا آگهی های ویدیویی را برای تماشای در حال حرکت دوست دارند.اطمینان حاصل کنید که مخاطب خود را درک می کنید تا بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید و به روش های خلاقانه جذب آنها فکر کنید.

۵-برای تبلیغات غذایی با مخاطبان خود صمیمی شوید

اگرچه همیشه قابل اجرا نخواهد بود ، تعامل با مخاطبان برای ساخت برند ضروری است و روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد.

رسانه های اجتماعی به روی همه باز است. همچنین یکی از روشهای آسان جذب مخاطب شماست. می توانید این کار را انجام دهید:

به اشتراک گذاری تبلیغات غذایی خود
درخواست ازمخاطبان برای ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر
ارائه تخفیف و مسابقه.

۶- از Google Trends برای افزایش فروش استفاده کنید

دانستن اینکه چه چیزی گرم است یک روش موثر برای افزایش فروش شما است. یکی از سریع ترین راه های همگام سازی با مد های جدید ، Google Trends است.

شما می توانید از Google Trends برای جستجوی جهانی یا مناطق محلی تر استفاده کنید ، و آن را برای انتخاب ایده های خاص برای یک منطقه خاص ایده آل کنید.

به عنوان مثال ، اگر “غذا” را جستجو می کنید ، سپس  “رستوران فست فود نزدیک من” را جستجو کنید تا ببینیند مردم بیشتر دنبال چه چیزهایی میگردند.

 تبلیغات غذایی موثر

۷-برند غذایی خود را شخصی سازی کنید

در تبلیغات خود نامی را به نام خود بنویسید یا ماجرای ریشه اصلی این برند را بگویید. به عنوان مثال Amy’s Kitchen این کار را به خوبی انجام می دهد.

شما فقط باید به داستان روی بسته بندی نگاهی بیندازید تا بدانید که Amy’s Kitchen یک تجارت خانوادگی است که از غذاهای سالم و ارگانیک حمایت می کند. اگر بیشتر بروید و به وب سایت نگاه کنید ، گروهی از کارمندان خوشحال را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این ، یاد خواهید گرفت که Amy’s از کشاورزان محلی پشتیبانی می کند و به کیفیت اهمیت می دهد.

اینها همه مواردی است که برند شما می تواند از آنها بیاموزد و آنها را در تبلیغات غذایی شما بگنجاند. داستان منحصر به فرد شما چیست و چگونه می توانید از آن در مارک تجاری خود استفاده کنید؟ میتوانی:

داستان ریشه آن را بگویید؟
تصاویر خود را مشخص کنید؟
نام خود را در مارک تجاری بگنجانید؟
اخلاق شرکت خود را توضیح دهید؟
هر چیزی که تبلیغات غذایی شما را متمایز کند ، شانس بیشتری برای جلب توجه شما ایجاد می کند و شما را از رقبا جدا می کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “۹ نکته اساسی برای شروع کسب و کار” را نیز مطالعه بفرمایید.

۸- به مشتریان خود بگویید که بعد چه کار کنند

مشتریان یا خریداران احتمالی شما ایمیل های تبلیغاتی شما یا صفحات رسانه های اجتماعی شما را دیده اند پس به آنها بگویید چه کار کنند ، و چگونه این را بیان می کنید؟

به عنوان مثال ، اگر مشتری احتمالی از وب سایت شما بازدید کند ،چه چیزی در انتظارش خواهد بود؟مثلا میتواند منوی غذاهای شما را با قیمت روز آن داشته باشد؟ یا میتواند در صفحه اجتماعی شما از تخفیف های برند شما مطلع شود یا خیر؟

اینها موثرترین روش ها برای تبلیغات غذایی در دنیای شلوغ امروز است و در کنار همه اینها تبلیغات دهان به دهان اثر گذاری قابل توجهی دارد که البته تحقق این امر نیاز به زمان دارد چون مشتریان شما ابتدا باید از کیفیت مواد خوراکی و غذایی شما مطمئن شوند تا بتوانند برایتان رایگان تبلیغات انجام دهند.امیدوارم در این اوضاع اقتصادی روزی تان پر سکه باشد.

خوشحال میشویم نظرات و تجربیات خود را درباره تبلیغات غذایی با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.