۱۰ ایده عالی برای برندسازی

۱۰ ایده عالی برای برندسازی

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”۱۰ ایده عالی برای برندسازی” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

در یک بازار سخت و رقابتی ، استارتاپ شما به سادگی نمی تواند برای مدت طولانی وجود داشته باشد مگر اینکه مشتریان به شرکت شما اعتماد کنند. مارک تجاری در واقع ایجاد اعتماد برای محصولات یا خدمات در بین مشتریان هدف شماست. در حال حاضر مارک های زیادی در بازار هدف شما وجود دارد. بنابراین ، ایجاد یک مارک یا برند منحصر به فرد و برجسته شما را ملزم می کند که ایده های تجاری ویژه ای داشته باشید.

آیا قصد دارید کار خود را شروع کنید یا قبلاً شرکتی را تاسیس کرده اید و به دنبال استراتژی های جدید برای رشد آن هستید؟

به یاد داشته باشید که هر ساله چالش های پیش روی تجارت متفاوت است. شرایط بازار به دلیل افزایش روزافزون رقابت در حال تغییر است.

یکی از دلایلی که دستیابی به رشد در کسب و کار دشوار است این است که مردم مارک تجاری را جدی نمی گیرند. یک مارکتینگ موفق پشت مارک های موفق وجود دارد.

آنها محصولات یا خدمات خود را به روشی خاص قبل از مشتریان بالقوه خود به بازار عرضه می کردند. طبق یک نظرسنجی ، ۵۴٪ از مصرف کنندگان به مارک های تجاری اعتماد ندارند.

اما برای اینکه مردم به محصولات یا خدمات شرکت شما ایمان داشته باشند ، ضروری است که شما یک نام تجاری مناسب را دنبال کنید. وقتی صحبت اعتمادسازی مارک تجاری می شود ،یعنی طیف وسیعی از برنامه ریزی ها .

تبلیغات در روزنامه ها ، بیلبوردها و سایر روش ها تجارت شما را به سمت توده های مردم می برد.مردم باید تصور قطعی از یک تجارت داشته باشند. این زمانی است که آنها تصویری از یک تجارت دارند که به یک برند تبدیل می شود.

فکر می کنید چه چیزی تجارت جدید شما را از بقیه مارک های تثبیت شده در بازار همیشه رقابتی امروز متمایز می کند؟ در یک کلام ، مارک تجاری.

 چرا برندسازی مهم است؟

مارک تجاری به شما کمک می کند تا درک مثبتی از کسب و کار خود در بین مخاطبان هدف خود ایجاد و جایگاه بندی کنید.
به یاد داشته باشید ، ۵۴ درصد مصرف کنندگان به مارک های تجاری اعتماد ندارند. چرا؟ زیرا اکثر مارک ها نتوانستند وعده ها و ادعاهای خود را عملی کنند و در نهایت انتظارات مشتری را تحقق نبخشیدند.
برای تبدیل شدن به یک مارک کاملاً مشخص و کاملاً دوست داشتنی ، زمان و هزینه و صبر زیادی لازم است.

۱۰ ایده عالی برای برندسازی:

۱- کهن الگو شما چیست؟

مفهوم کهن الگوها که توسط روانشناس محبوب یونگ تصور شده است ، به معنای تعریف مارک تجاری شما بر روی شخصیت های قابل شناسایی از افسانه ها ، فرهنگ های عامیانه و رمان های محبوب است. در طول سال ها ، برخی از محبوب ترین مارک های جهان از این استراتژی مارک تجاری استفاده کرده اند تا به راحتی بتوانند نام تجاری خود را برای مخاطبان هدف خود بخاطر داشته باشند.

به عنوان مثال ، اپل به معنای چشم انداز است. ایجاد چنین کهن الگوهای برجسته ای برای نام تجاری شما می تواند به شما کمک کند تا داستانی جذاب درباره هویت برند خود ایجاد کنید.

۲- صادقانه عملکرد خود را تحلیل کنید.

به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که ارزش های برند شما شامل اعتبار ، صداقت و اصالت است. منطقی است که برای کشف نقاط ضعف ، مرتباً عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید.

و مرتباً آنها را تقویت کنید تا ارزش برند شما تقویت شود. وقتی مشکلی پیش آمد ، به مشتریان خود اطلاع دهید و همه کارها را برای رفع آن انجام دهید. به یاد داشته باشید ، مشتریان عاشق تعامل با مارک های شفاف و صادقانه با خریداران خود هستند.

همچنین ، از مفاهیم طراحی گرافیکی خود بازدید کرده و عملکرد آنها را نیز تجزیه و تحلیل کنید. به طراحی بروشور ، کارت ویزیت و سایر مطالب بازاریابی خود خوب نگاه کنید. هر زمان که محصولات یا خدمات جدیدی را به نمایه کسب و کار خود اضافه می کنید ، آنها را دوباره طراحی کنید.

۳- آرم خود را دوباره بسازید.

نشان تجاری شما چهره شرکت شما در بازار هدف شما است. بسیاری از بازاریابان معتقدند که آرم بخشی از تمرین ایجاد برند است. اگر طراحی لوگوی شما صرفاً یک نقاشی معمولی باشد ، تمام تلاش شما در زمینه برند سازی از بین رفته است. این به این دلیل است که افراد به دلیل طراحی غیرحرفه ای آرم ، شرکت شما را غیرحرفه ای می دانند.

اهمیت آرم در مارک تجاری را می توان از آرم شرکت های جهانی سنجید. به عنوان مثال ، آرم مک دونالد به نمادی برای تجارت فست فود تبدیل شده است.

بنابراین ، از طراحی آرم موجود خود دوباره بازدید کرده و قدرت آن را در جلب توجه مشتریان هدف خود ارزیابی کنید. اگر متوجه شدید که این طرح برای رساندن پیام خود به مشتریان منسوخ شده یا ناکافی است ، آن را از نو طراحی کنید یا یک آرم جدید داشته باشید.

10 ایده عالی برای برندسازی
10 ایده عالی برای برندسازی

۴- استراتژی رسانه های اجتماعی خود را ارزیابی کنید.

حضور رسانه های اجتماعی برای مشاغل ، به ویژه شرکت های نوپا و مشاغل کوچک مهم است. سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام فرصت های گسترده ای را برای شروع فعالیت در اختیار مشتریان احتمالی قرار می دهند.

برخلاف بازاریابی سنتی ، صفحه رسانه اجتماعی شما که به طور متفکرانه ایجاد شده است ، به شما کمک می کند ارتباط برقرار کرده و جامعه کاربران را در اطراف محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. رسانه های اجتماعی به استارت آپ ها این امکان را می دهند تا با بودجه های کمتری تبلیغات بهتری انجام دهند.

۵- ایجاد فیلم های تجاری برای برندسازی.

به یاد داشته باشید ، مخاطبان فیلم ها و عکسها ۱۰برابر بیشتر از مخاطبان متن هستند. بنابراین سعی کنید با استفاده از فیلم های هدفمند به خریداران خود آموزش دهید ، به آنها کمک کنید مارک شما را بشناسند و از آنها بخواهید از شما خرید کنند.

نه تنها فیلم ها ، بلکه باید سایر رسانه های تصویری مانند تصویرگری و گرافیک را نیز کشف کنید. چنین تصاویری پیام برند شما را به روشی جذاب و سرگرم کننده ارائه می دهد. هدف در اینجا این است که حضور تجاری خود را احساس کنید و به مارک تجاری خود کمک کند.

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”۱۰ ایده عالی برای برندسازی” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

۶-به بسته بندی محصولات خود توجه کنید.

اگر کالاهایی را می فروشید ، طراحی بسته بندی آن باید از کارهای طراحی گرافیکی جذاب و به یادماندنی باشد. توجه مشتریان بالقوه شما ابتدا به وسیله بسته بندی جلب می شود . اگر در مفهوم بسته بندی و نوع محصولات شما تطابق وجود نداشته باشد ، مشتری خود را از دست خواهید داد.

هرگز نباید بسته بندی را سبک بگیرید. برخی از مشاغل برای محصولات خود بسته بندی معمولی دارند. آنها در نهایت با از دست دادن سنگین مشتری روبرو می شوند. بسته بندی اشتباه انجام شده به دلیل تردیدهایی که در ذهن آنها ایجاد می شود ، مردم را از خرید محصول منصرف می کند. بنابراین یک تأثیر ماندگار بر روی سبته بندی ایجاد کنید.

۷-کالای خود را دوباره بسازید.

به محصول خود نیز توجه کنید و ببینید آیا طراحی آن عالی است یا خیر. ممکن است شما تی شرت چاپی ، نوشابه ، کلاه ، کیف ، بطری و چیزهای دیگر بفروشید. اما اطمینان حاصل کنید که طراحی کالاهای شما از محصولات رقبای شما متمایز باشد. از این گذشته ، مشتری به دنبال محصولات مفیدی است که جذاب هم باشد.

 برندسازی
برندسازی

۸-درباره کسب و کار خود وبلاگ نویسی را شروع کنید.

وبلاگ نویسی در مورد کسب و کار شما به عنوان یکی از بهترین ایده های تجاری در نظر گرفته می شود. وبلاگ شما به عنوان مرجعی درباره تجارت و صنعت شما است. متن و محتوای مبتنی بر تصویر مربوطه را مرتباً در سایت وبلاگ خود ارسال کنید. مطمئن شوید که محتوای شما مشکلات مربوط به محصولات یا خدماتی را که صنعت شما می فروشد برطرف می کند. اطلاعات به روز شده را به خوانندگان ارائه دهید تا آنها وبلاگ های شما را مفید ببینند.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که طراحی وبلاگ شما می تواند ترکیب خوبی از متن و تصاویر را در خود جای دهد. این بدان معناست که وبلاگ باید درمورد موارد بصری مانند تصاویر ، فیلم ها و اینفوگرافیک هر کجا که لازم باشد توضیح دهد.

چنین ترکیب جالب و جذاب محتوایی مشتریان بالقوه بیشتری را به وبلاگ شما جذب می کند. این باعث ایجاد اعتماد برای کسب و کار شما می شود ، که یک تمرین موثر در ایجاد برند است.

۹- تبلیغات خود را تمدید کنید.

اگر تبلیغات شما به خوبی تنظیم نشده باشد ، استراتژی های نام تجاری شما به طور کارآمد کار نخواهد کرد. قرار دادن هرگونه تبلیغات در روزنامه ها ، بیلبوردها و … تأثیر مطلوبی در مشتریان خواهد داشت. موفقیت در طراحی تبلیغات شما در جلب بینندگان برای پاسخگویی به تماس شما برای انجام یک اقدام خرید است.

۱۰-برند خود را با ایمیل مارکتینگ تبلیغ کنید.

بازاریابی ایمیلی را از استراتژی های نام تجاری خود حذف نکنید. همانطور که برای ارائه اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود یک طرح ایمیل حرفه ای ایجاد می کنید ، این یک تصویر دوستانه از تجارت شما ایجاد می کند. نه تنها متن بلکه تصاویر محصولات یا خدمات خود را در پیام ایمیل خود قرار دهید.

 

لطفا درباره  مقاله“۱۰ ایده عالی برای برندسازی” نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.