گوشی جدید شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین تله فوتو

گوشی جدید شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین تله فوتو با زوم ۵ برابری در راه است!

 

سلامی به زیبایی پاییز به همراهان مجله فارسی ها,امروز در بخش تکنولوژی موبایل و تبلت در خدمت شما هستیم در تا درمورد محصول جدید در راه شیائومی در خدمت شما باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید شیائومی دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری و قابلیت ضبط ویدیوی ۸K خواهد بود.

حدود دو هفته پیش بود که در خبرها داشتیم شیائومی مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند با قابلیت ضبط ویدیوی ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است.

اکنون اولین نسخه بتای رابط کاربری MIUI 11 عرضه شده و همزمان با این اتفاق، وبسایت XDA Developers اعلام کرده که گوشی جدید شیائومی دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

دوربین تله فوتو با زوم فوق‌العاده در گوشی جدید شیائومی

این خبر تایید می‌کند که شیائومی در حال توسعه یک گوشی هوشمند با نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) بالا است که پیش از این در گوشی‌های گیمینگ مانند گوشی های ریزر فون و ایسوس روگ فون ۲ دیده بودیم.

علاوه بر نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، به نظر می‌رسد شیائومی سنسورهای بهبود یافته تله فوتو خود را نیز در گوشی‌های آینده به کار می‌برد. منوی برنامه دوربین در MIUI 11، پشتیبانی از سنسور تله فوتو جدید با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری را نشان می‌دهد. همچنین یک حالت اولترا تله فوتو وجود دارد که زوم دیجیتالی ۵۰ برابری را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست کدام گوشی شیائومی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین تله فوتو با زوم ۵ برابری و قابلیت ضبط ویدیوی ۸K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بهره می‌برد و انتظار می‌رود به زودی شیائومی اطلاعات بیشتری را در مورد گوشی جدید خود با چنین مشخصاتی منتشر کند.

درباره شیائومی:

یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.